Vitutusketju

  • 10 548 171
  • 56 138

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Matinkylän metroaseman pintakaivuutöiden aloitus VITUTTAA!

Vasta toista viikkoa mennään eikä varsinaisesti tarvitse arpoa, herääkö aamulla herätyskelloon kun kaivinkonekuski on jo ennen kuutta liikenteessä.
Niinkin vaatimattomalla yhdistelmällä kuin mies + kaivuri saa aikaan käsittämättömän vittumaisia sekä kovia ääniä! >:(
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
...heräsinpä vittumaiseen alaselkäkipuun... Golf-rundit peräkkäisinä päivinä on näköjään liikaa rappeutuneelle?
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Turistit vituttaa taas, niin suomalaiset kuin muualta tulevatkin. Koko ajan vaaputaan kuin ankat tiellä, koko ajan pysähdellään eteen kameran kanssa, ei katsota sinne tänne poukkoilevien toukkien perään ja ennen kaikkea EI OSATA VÄISTÄÄ. Painukaa vittuun ja viekää Hymerinne sekä mansikkahattunne samalla sinne mihin aurinko ei paista.
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Vituttaa, että ahistaa ja on paha olla kokoajan. Mieluummin ois normaalisti ja positiivinen, nauttis kesästä ja vähäpukeisista naisista, mutta kokoajan vaan ahistaa eikä mikään kiinnosta.

Vittu!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vittu mitä paskaa. Opintotukea ei sitten ilmeisesti maksetakaan ensi kuun alussa, vaikka koulu alkaa 10. päivä. Vitun vitun vitun vitun vitun vittu! Saatana...
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vittu! Harvoin on vituttanut näin paljon. Törmäsin ylimieliseen minäminäminä vittutemuutmistäänmitääntiedä mulkkuun. Ime parsaa. Saatana.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ei nyt vituta mutta vituttaa silti, juttelin tossa naamakirjassa tatuoinneista ja kerroin ottavani syksyn aikana aika paljon kuvaa kroppaani. Sit yksi spede tuli sanomaan sen mikä ärsyttää kaikkein eniten "hei mieti nyt miltä sit näytät vanhana".

Voi helvetti että mua kiinnostaa tällä hetkellä miltä näytän vanhana, jos vituttaa vanhana tatuoinnit niin sitten vituttaa. Otan tatuointeja sen takia kun tahdon ottaa ja tää spede vielä kehtasi sanoa "mieti nyt vielä tarkkaan, ei näitä asioita harkita viikkoa ja sitten otetaan". VITTU! Ensinnäkin tuo hänen olettamus siitä kuinka kauan olen harkinnut asiaa meni aivan puihin. ARGH. pakko ryypätä tänään kunnolla.
 

Talentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spurs, SaPKo, Ässät
Joo nyt loppu toi veikkaaminen (ainakin vähäksi aikaa) mikä siinä on että aina yksi kohde kosahtaa ja aina ihan lopusssa?! Tänäänkin joukkue X johtaa vieraissa 0-3, mutta ajassa 88. peli onkin 4-4. Eihä tuo nyt paljoa syö, mutta tämä oli jo 20 kerta tällä viikolla kun viimeisen 5 minuutin aikana vedot kusee!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei nyt vituta mutta vituttaa silti, juttelin tossa naamakirjassa tatuoinneista ja kerroin ottavani syksyn aikana aika paljon kuvaa kroppaani. Sit yksi spede tuli sanomaan sen mikä ärsyttää kaikkein eniten "hei mieti nyt miltä sit näytät vanhana".

Oletko miettinyt? ;)

Vituttaa tämä minun unirytmittömyys. Menin sitten Wanajafestareiden jälkeen suht päissäni nukkumaan ja nyt jo hereillä. Otetaan pois ne mitä jäi ja sitten nukutaan taas.
Sitten on taas päiviä jolloin voisin suht helposti nukkua 24h.
Voisin jalostaa jotenkin itseni nukkumaan talviunet.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ei nyt vituta mutta vituttaa silti, juttelin tossa naamakirjassa tatuoinneista ja kerroin ottavani syksyn aikana aika paljon kuvaa kroppaani. Sit yksi spede tuli sanomaan sen mikä ärsyttää kaikkein eniten "hei mieti nyt miltä sit näytät vanhana".
Klassikko. Miltä näytät vanhana? Toivottavasti vanhalta ja ryppyiseltä. Otapa kuule tämän mussuttajan mieliksi teksti "miltä tämä näyttää vanhana?"
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Klassikko. Miltä näytät vanhana? Toivottavasti vanhalta ja ryppyiseltä. Otapa kuule tämän mussuttajan mieliksi teksti "miltä tämä näyttää vanhana?"

Minä yleensä sanon näille että minulla ei ole pienintäkään aikomusta elää vanhaksi joten se siitä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No onhan tatuoinnin perseestä, oikeasti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No onhan tatuoinnin perseestä, oikeasti.

Omaanpahan nahkaani olen sen ottanut, joten minun puolestani sinä saat ajatella ihan mitä haluat. Minä en vaan pidä siitä että minulle tullaan mussuttamaan jotain että "oletko ajatellut sitä ja tätä ja miltä se näyttää silloin ja tällöin" koska kyllä minä vittu olen ajatellut! Suosittelisin ajattelua näille moralisoijillekin välillä.

Sitä paitsi, minusta tuollaiset kulahtaneet tatskat vanhoilla ihmisillä on tyylikkään näköisiä.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Nyt alkoi muuten vituttamaan jotkut arvet, miltähän ne näyttää vanhana? Olisi kannattanut miettiä ennen kuin meni hankkimaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt alkoi muuten vituttamaan jotkut arvet, miltähän ne näyttää vanhana?

Arvet näyttävät vanhana paremmalta kuin nuorina.

Ei minua tatuoinnit vituta, mutta en ole nähnyt ikinä yhtään hyvännäköistä tatuointia. Olen kyllä nähnyt kauniita ihmisiä joilla on tatuointi.

Miksi pitää vetää herneet, jos joku ei tykkää tatuoinneista?
Sen ymmärrän, että tykkäämättä jättämisen voisi tatuoidun ihmisen edessä pitää omana tietonaan.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Yleisesti tatskoista, sukulaiseni on merimies ja hänen 60-luvulla ottamansa tatskat ovat osittain aika hienoja (hän on nyt seitsenkymppinen). Yksinkertaiset, paksut viivat näyttävät hienoilta, eli tribaalit luultavasti näyttävät hyviltä vielä 2040-luvulla (eri asia, ovatko tyylikkään näköisiä/muodissa). Värit/ohuet viivat ja monimutkaiset kuviot menevät sekavan näköisiksi.

Tietysti jokainen on yksilö ja iho vanhenee eri ihmisillä eri tavalla eläntapojen ja geenien mukaan. Niin paljon kuin Internetissä onkin asiaa, aika vähän näkyy noita tatskojen "vanhenemiskuvia". Voisi olla mielenkiintoista.

No jaa, meni väärään ketjuun, sorry!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi pitää vetää herneet, jos joku ei tykkää tatuoinneista?
Sen ymmärrän, että tykkäämättä jättämisen voisi tatuoidun ihmisen edessä pitää omana tietonaan.

En minä siitä vedä herneitä jos joku ei minun tatuoinnistani tykkää, itselleni minä sen olen ottanut enkä muille. Se vaan vituttaa kun tullaan mussuttamaan siitä että "oletko ajatellut sitä ja tätä" ja moralisoimaan ja nostamaan itseään jalustalle kuinka ollaan niin paljon fiksumpia kun ei ole tatuointia. Jos ei pidä niin ei pidä mutta tarvitseeko sillä tulla pätemään, en minäkään mene kenellekään sanomaan suoraan että onpa sinulla vitun ruma tukka vaikka niin mielessäni ajattelisinkin ja pitäisin omaa kaljuani paljon tyylikkäämpänä ratkaisuna.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Omaanpahan nahkaani olen sen ottanut, joten minun puolestani sinä saat ajatella ihan mitä haluat.
Juu, olet oikeassa. Ja kuten Vuokralainen totesi, jokainen saa olla niistä myös pitämättä, mutta en toki asiasta mainitse livenä, ellei sitä minulta erityisesti kysytä. Kunhan kirjoittelen.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ettei mene toisillemme vittuiluksi ja sitten vituttaa, niin voidaan arvella vituttaako sivuston tatskojen ottajia hieman myöhemmin. Ehdottomia suosikkisaittejani Ugliesttattoos.

Linkissä sivu jossa on "hienoja" tatskoja.

Norjan tapahtumat vituttaa ihan oikeasti, että on jotain asiaakin tähän ketjuun.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Aina löytyy näitä joiden kanssa tulee kismaa tatuoinneista ja yleisin juurikin on tuo "miltä näytät vanhana" läppä. Monesti menee ohi korvien mutta aina niihin menee hermot kun aletaan arvostelemaan minun omia tekemisiäni ja on monesti arvosteltu liian hätäiseksi kun otin kaksi isoa tatuointia 3 kuukauden sisään. Jep! No ei tästä sen enempää.

Nyt vituttaa hieman taas lämpö sisällä, ulkona 29 ja sisällä sama vaikka on mitkä tuulettimet päällä. Väärin tuuletettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös