Vitutusketju

  • 10 549 309
  • 56 138

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No onhan tatuoinnin perseestä, oikeasti.
en toki asiasta mainitse livenä, ellei sitä minulta erityisesti kysytä. Kunhan kirjoittelen.

Hah, jälleen Sampio ratsastaa paikalle valkoisella ratsullaan ja kertoo, että joku on ihan perseestä. Kuitenkin olet ilmeisesti sen verran nössö, että livenä et uskalla mielipiteitäsi tuoda julki vaikka nyt tatuoiduille ihmisille. Sampio on todella hyvä esimerkki internetvalistajasta, nimimerkin takaa on helppo huudella. Elävässä elämässä sitten ollaan hiljaa ja laitetaan ne mieltä pahoittaneet asiat tänne totuutena tuon ylemmän lainauksen tavoin.

Ei mulla tähän ketjuun sen kummemmin asiaa ollut, mutta nyt vituttaa sampio ja kaikki hänen kaltaisensa nuijat.
 

Mace

Jäsen
Hah, jälleen Sampio ratsastaa paikalle valkoisella ratsullaan ja kertoo, että joku on ihan perseestä. Kuitenkin olet ilmeisesti sen verran nössö, että livenä et uskalla mielipiteitäsi tuoda julki vaikka nyt tatuoiduille ihmisille. Sampio on todella hyvä esimerkki internetvalistajasta, nimimerkin takaa on helppo huudella. Elävässä elämässä sitten ollaan hiljaa ja laitetaan ne mieltä pahoittaneet asiat tänne totuutena tuon ylemmän lainauksen tavoin.

Ei mulla tähän ketjuun sen kummemmin asiaa ollut, mutta nyt vituttaa sampio ja kaikki hänen kaltaisensa nuijat.

Ihan näin sivusta keskustelua seuranneena vaan tuumailen, että kannattaisikohan sen Sampion nyt mennä sanomaan asiasta livenä päin naamaa vai ei. Sinä tunnut yllyttävän moiseen tuolla provoavalla viestissäsi, mutta esimerkiksi -OO-, joka siis itse on tatuoitu, on juuri tuossa edellä todennut, ettei hän ainakaan halua, että joku tulee hänelle päin naamaa arvostelemaan hänen tatuointejaan. Eli niin tai näin, niin joku tulee vitutusketjuun! :)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sinä tunnut yllyttävän moiseen tuolla provoavalla viestissäsi

No miksi ei menisi? Mullakin on tatuointeja, joita on tultu arvostelemaan myös internetin ulkopuolella, siis oikeassa elämässä, joksi jotkut sitä kutsuvat. En ottanut arvostelua mitenkään eri tavalla kuin nettiarvostelua. Vituttaa tuollaiset jätkät, jotka netissä laukovat päin naamaa yhden rivin kommenttejaan, mutta oikeassa elämässä pitävät asiasta turpansa kiinni. Mutta toiset ovat netissä eri ihmisiä kuin oikeassa elämässä, ei siinä mitään, vaikka se(kin) mua vituttaa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Varmasti aluksi kaikki luuli, että terroristi-isku oli mutta olikin joku mielenvikainen norjalainen.

Eikö tuo ollut juurikin terrori-isku? Kai syntyperäinen norjalainenkin voi olla terroristi? Ei missään ole määritelty, että terroristilla on aina rätti päässä ja viisi vaimoa.

Ja kyllä, vituttaahan tuo tapaus.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Eikö tuo ollut juurikin terrori-isku? Kai syntyperäinen norjalainenkin voi olla terroristi? Ei missään ole määritelty, että terroristilla on aina rätti päässä ja viisi vaimoa.

Nimenomaan: aivan vitun varmasti oli. Tekijä on tietenkin myös seinähullu, mutta itse teko oli erittäin ideologinen, poliittinen ja tarkasti suunniteltu.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Noh, kylläpäs taas pahastutin porukkaa. Pitäisi ilmeisesti alkaa käyttää hymiöitä. En tasan ala.

Eli sinä olet näiti ihmisiä, jotka lässyttävät internetissä, mutta eivät oikeasti koskaan tee mitään?

Hah, jälleen Sampio ratsastaa paikalle valkoisella ratsullaan ja kertoo, että joku on ihan perseestä. Kuitenkin olet ilmeisesti sen verran nössö, että livenä et uskalla mielipiteitäsi tuoda julki vaikka nyt tatuoiduille ihmisille. Sampio on todella hyvä esimerkki internetvalistajasta, nimimerkin takaa on helppo huudella. Elävässä elämässä sitten ollaan hiljaa ja laitetaan ne mieltä pahoittaneet asiat tänne totuutena tuon ylemmän lainauksen tavoin.

Ei mulla tähän ketjuun sen kummemmin asiaa ollut, mutta nyt vituttaa sampio ja kaikki hänen kaltaisensa nuijat.
Jos tätä nyt ihan tosissaan märehditään, niin oletteko sitä mieltä, että nettikäyttäytymisen ja oikean elämän pitää kohdata tasan tarkkaan? Minä nimittäin olen sitä mieltä, ettei tarvitse. Kyllä tänne persoona välittyy varmasti ainakin vuosien mittaan, mutta on kai aikalailla selkeä juttu, että jokainen meistä sohaisee täällä helpommin muurahaispesää tai läväyttää ratkiriemukkaan kaskun kuin ruudun toisella puolen. Vai jauhatteko muka nais-, uskonto- ja vaikkapa maahanmuuttokeskustelua yhtä kiihkeästi liki tuntemattomien ihmisten kanssa jossain nurkkabaarissa tai kadulla kuin täällä?

Mitä tulee minuun, niin en todellakaan kommentoi tuntemattomien asuja, hiustyyliä, koruja tai tatuointeja, ellei sitä minulta erikseen kysytä. Mun mielestäni se on korrektia käytöstä. En myöskään puutu jokaiseen kuulemaani sovinistiseen tai rasistiseen vitsiin sen enempää kuin jumalanpilkkaankaan. Täällä sitä harrastan herkemmin, kun foorumikin on hyvin erilainen, mutta aika paljon lasken ohitsekin. Oikeastaan huvittaa tuo johtopäätös persoonastani, jonka kykenitte tekemään parin virkkeen perusteella.

Jos nyt lähinnä Trenchtown pahoitit oikeasti mielesi tuosta heitostani noin kovasti, niin pyydän anteeksi. Muille vinkujille voin sanoa, että haistakaapa ketjun teemaan liittyen vaikkapa v...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä yleensä sanon näille että minulla ei ole pienintäkään aikomusta elää vanhaksi joten se siitä.
Minäpä aion elää ihan saatanan vanhaksi. Ainakin satavuotiaaksi. Kun nyt ei tulevista elämistä ole mitään takeita, niin pitää tämä elää niin tappiin kuin vain voi.

Nyt alkoi muuten vituttamaan jotkut arvet, miltähän ne näyttää vanhana? Olisi kannattanut miettiä ennen kuin meni hankkimaan.
Minua vituttaa naamani. Olisi vanhempieni pitänyt miettiä ennen kuin menevät hankkimaan.

en ole nähnyt ikinä yhtään hyvännäköistä tatuointia.
En muuten minäkään. Nykyään, varsinkin kesällä, huomaa että joka toisella miehellä ja naisella on olkapäät ja kintut ja joka saatanan paikka täynnä toinen toistaan rumempia tatuaatioita. Hyi helevetti.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Norjan tapahtumat ja se, että menin oikeasti selaamaan tuota aihetta käsittelevään ketjua. Ai vittu!
 
Suosikkijoukkue
Jarskan Jokerit
Vituttaa kelluvat nakit nakkikeittoa tehdessä.

Miksei ne pysy siellä pohjalla, niin kuin kaikki muutkin?
Hankala koemaistella keittoa, kun joutuu joka kerta turvonneita nakkeja hukuttamaan.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Seuraavat 2 päivää ois vapaat. Vittuako sitä taas kotona tekis, en ainakaan kotihommia. Muksut vielä pari päivää kai äitinsä kanssa isovanhemmilla. perkele kun alkaa oikeesti olla muksuja ikävä, mutta paskatkos minun tunteista ja pari lisäpäivää erossa isästään pitää isän mielen virkeänä, tai jotain.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vituttaa tämä masennus. Tuntuu, että joka kesä on yhtä helvettiä. Tuntuu ettei mitään järkevää saa aikaiseksi, kun koko ajan lytistyttää eikä mikään innosta. Unirytmikin mennyt helteiden takia päin sitä itteensä, että ei edes saa kunnolla nukutuksi.

Noh, eiköhän se tästä taas kuitenkin, mutta nyt korpeaa ja kunnolla.
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vituttaa masennus (alakuloisuus!). No jokainen kokee omalla tavallaan. Itsellä olisi syytä masennukseen, mutta en ole raaskinut tuhlata näitä arvokkaita päiviä moiseen.

Oikeasti vituttaa ihmiset, jotka pyrkivät tekemään toisia kateellisiksi, tavalla tai toisella. Eli asialla, joka on yhden tekevä kaikille muille kuin itselle.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Jostain syystä näytän aina iloiselta ja huolettomalta, mutta sisälläni kiehuu.

Mua vtuttaa suuresti se, ettei lähipiirini ystävät voi sanoa asioita suoraan, puhua niistä niiden oikeilla nimillä. Sitten jää pyörittelemään mieleessään, miten jokin juttu mahtoikaan olla. Ja kas, väärinkäsitykset ovat valmiita. Onneksi tämä ei ole tällä kertaa tapahtunut itselleni, olen vain vierestäseuraaja.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Ilalla heräsin puhelimeen 11 jälkeen. Oma moka tietysti, kun en laittanut äänettömälle, mutta vituttaa silti. Sitten aamulla ennen seittemää ylös, kun lähitienoon rakennusporukat hiipi hiljaa työmailleen. Vittu empä tuota ois halunnu nukkuakkaan vapaapäivänäni parempia unia.

Yllättävän paljon yksi erittäin iso vituttava asia, saa nää pienemmätkin asiat vitutuskäyrällä yllättävän ylös.
 

Nick Neim

Jäsen
Mua vituttaa tällä hetkellä duuni. Joo, on väärin vitutettu. Kohta joku vitun siveyden sopuli tulee kertomaan kuinka elää pelkällä näkkileivällä, koska on työtön. Ei kiinnosta, koska jotenkin koko puljusta ruvennut jäämään paska maku suuhun. Luojan kiitos on enään kaksi kuukautta sopparia jäljellä, joista 3 viikkoa hurahtaakin lomilla. Tykkään.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Vituttaa mennä taas yhdeksi illaksi/yöksi oopperahelvettiin duuniin. Onneksi on enää tämä mukaan lukien viisi päivää sopimusta jäljellä, jonka jälkeen voikin lähteä maalle rauhaan. Ulvominen lavalla, sikarin & konjakin haju ja nauraa röhöttäviä muka isokenkäisiä joka puolella, yäk.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Oikeasti alkaa vittumaan ABB:n teon ympärillä käytäva haudalla tanssiminen:

- Aseet pitäisi kieltää (no tottahan toki metsästys ja ammunta ovat aivan paskoja harrastuksia, alkaisivat hekin demareiksi)

- Mielipiteet pitäisi kieltää varsinkin sellaiset jotka eivät ole yhteneväisiä omien kanssa. Kaikkien on ajateltava vain kukkasia ja rakkausjuttuja.

- Kaikki eri mieltä olevat puoluekannat pitäisi myös kieltää. Ketään nyt ei vaan saa arvostella yhtään minkään vuoksi.

Kaikkien pitää vain rakastaa toisiamme ja ja no vittu jotain.

Maailma on sama paska paikka kun ennen viime perjantaitakin. Synnytään, syödään, nussitaan ja kuollaan. Ei se siitä miksikään muutu vaikka muutama hullu/erilailla elmästä ajatteleva silloin tällöin vähän karkoittaakin toisen soutajan.

Ei saatana että ottaa poliitikot päähän taas...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Perkele kun kotonakin olisi yhtä sun toista tehtävää, mutta täällä sitä ollaan jumissa Välimeren rannalla. Reilu viikko vielä ja "pääsee" kotiin tekemään parin kuukauden rästejä pois. Vituttaa tämä oleminen ja sen loputtua armoton kiire ja ressi. Ikinä ei ole hyvä.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vituttaa masennus (alakuloisuus!). No jokainen kokee omalla tavallaan. Itsellä olisi syytä masennukseen, mutta en ole raaskinut tuhlata näitä arvokkaita päiviä moiseen.

Ai se on näin helppoa? Vittu ku ite sairastin masennusta vuosikausia eikä terapeuttikaan mitään sanonu et voin noin vaan päättää et nyt en raaski enää masennella. Vituttaa näin jälkikäteen miten monta vuotta elämästä meni hukkaan ihan turhan takia.

Toisesta ketjusta kävi vielä joku aika sitten ilmi et juomisenki voi lopettaa ihan noin vaan, kunhan päättää niin. Vituttaa seki et tuli monta vuotta elämästä dokattua ihan turhan takia ja velkaaki kerty ihan kivasti siinä ohessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös