Vitutusketju

• 10 698 820
  • 56 253

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Suojelijat-sarja alkoi pyörimään JIMillä uusintana. Huomasin liian myöhään ja ensimmäinen jakso jäi näkemättä tälläkin kertaa.
No ehkä muutaman vuoden päästä toisella uusintakierroksella sitten...

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
1. Ässät. Parempi voitti sarjan, mutta vituttaahan se silti.
2. Urho
3. HIFK. Pitikö noittenki vitun hurrrien vielä voittaa? Kyllä pientä ihmistä joskus koetellaan.

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki maksukanavat pimeänä. On tämä taas hienoa.

Maksa lasku ajallaan, niin ei ole ongelmia.
Täytyi taas vilkaista peiliin, vittu mikä jätkä. Jos jotain hyvää haluaa hakea, niin A sai kyllä hyvät 50-v -juhlat. Ja minä tein sen kaiken! Lopusta en sitten tiedä. Vittu kun pitääkin osata olla näin ärsyttävä ja omaehtoinen.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Maksa lasku ajallaan, niin ei ole ongelmia.

Maksoin heidän ohjeidensa mukaisesti, joten virhe oli siellä päässä. Ensin minulle lähetetään summaltaan liian suuri lasku ja kehotetaan vain vähentämään ylimääräinen summa loppulaskusta, mutta tietenkään laskutuspuolelle tieto ei mene, joten minulle jää rästiin alun perinkin perusteeton summa. Puoli tuntia piti jonotella eilen ja siinä meni snookerit sivu suun, saatana.

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Vituttaa ihan suunnattomasti nämä "uudistetut" Jatkoajan kotisivut, jossa puolet sivuista on jonkun perkeleen mainoksen peitossa!

On sitten pitänyt pilata nämäkin sivut markkinatalouden paineessa... PRKL!!!!

(edit. siis nimenomaan keskusteluosion etusivuilla)

Viimeksi muokattu:

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jonkin asteista vitutusta aiheuttaa perjantaista asti jatkunut "kuume" (siis 37,5 korkeimmillaan ja tuossa 37 asteen paikkeilla pyörii). Kuitenkin tuo 37 astetta aiheuttaa jo minulle kohtuu vittumaisen olon, eli vähän niinkuin aivot toimisi jotenkin hitaammin kuin normaalisti. Huomenna on kuitenkin mentävä työharjoitteluun, ihan jo senkin takia, että alkaa vituttamaan kotona makaaminen.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa ihan suunnattomasti nämä "uudistetut" Jatkoajan kotisivut, jossa puolet sivuista on jonkun perkeleen mainoksen peitossa!

Tuo on kyllä harvinaisen rasittava. On siellä kyllä hieno logo, mutta miksi ihmeessä laatikko on rasittavasti oranssinvärinen? Aiheuttaakseen lomia viettäville Kerho- ja Tapparafaneille alitajuntaisen komennon tilata kyseinen tuote? Älkää pillastuko, en pilkannut värejänne, mutta ainakin minun silmiini bannerin kontrasti Jatkoajan sinisiin sävyihin tökkää ikävästi.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tuo on kyllä harvinaisen rasittava. On siellä kyllä hieno logo, mutta miksi ihmeessä laatikko on rasittavasti oranssinvärinen? Aiheuttaakseen lomia viettäville Kerho- ja Tapparafaneille alitajuntaisen komennon tilata kyseinen tuote? Älkää pillastuko, en pilkannut värejänne, mutta ainakin minun silmiini bannerin kontrasti Jatkoajan sinisiin sävyihin tökkää ikävästi.

Käsittääkseni se on mainos, minkä väriä Jatkoaika ei valitse, vaan se on ihan jonkun mainostoimiston ja palveluntarjoajan välinen asia, ehkä.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla vituttaa, että ainoa mitalipeleihin pääsyt joukkue joka minua edes jollain tasolla kiinnostaa on HIFK... Ei siis oikein mitään intoa seurata pelejä enää.

Nick Neim

Jäsen
Mitä suuremmalla todennäköisyydellä lähtee kortti hyllylle, vaikkei ole vielä edes vuottakaan vanha. Oma vika joo, mutta vituttaa silti. Ekat sakot 80km/h nopeusalueella 87km/h nopeudesta, ja toiset niin ikään 80-alueella ajettuani 89km/h. Duunitkin alkaisi parin viikon päästä kun saa tän lukion pakettiin, matkaa sinne on kuitenkin jonkun verran.. Eka työpaikka. Ei jumalauta. Kai sitä pitää jotain kehitellä.

Vittu ihminen osaa olla tyhmä otus.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Tequila. Voi vittu.

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Pitänee varmaan asentaa autoon jonkinlaiset raketit, joilla voi sitten moottoritiellä hieman räiskiä niitä autolla ajavia mulkkuja.

J.Petke

Jäsen
Vituttaa tuo PAM. Taas uhkaillaan lakkoja kauppoihin luultavasti jonkun prosentin kymmenyksien takia joiden takaisintienaamiseen menee vuosia. Idiootit.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vituttaa tuo PAM. Taas uhkaillaan lakkoja kauppoihin luultavasti jonkun prosentin kymmenyksien takia joiden takaisintienaamiseen menee vuosia. Idiootit.

Miksei vituta kaupan työnantajaliitto joka ei tule vastaan neuvotteluissa ja tarjoaa jotain kämäistä 1,5% (perusmyyjälle n. 30€ lisää/kk) yleiskorotusta palkkoihin?

Mua taas toisaalta välistä vituttaa ihmisten itku siitä miten paska palkka työssä on, menkää vittu kouluun ja opiskelkaa vähän paremmin palkatuille aloille. Jos taas ootte niin tyhmiä ettette koulussa pärjää niin ette te sit parempaa ansaitsekaan. Toki kaupanalalla menee ilmeisesti suht hyvin ja väittäisin et kyl sinne pieni korotus oliski paikallaan.

Vituttaa myös matalapalkkaiset ihmiset jotka tekee lapsia ja itkee vielä entistä enemmän kun ei rahat riitä mikään. Tai kun se vitun kersa piti jo vääntää silloin 20-vuotiaana, jäi koulut kesken ja nyt täs siivotaan paskahuusseja eikä rahat riitä mihinkään.

Mainitaan nyt vielä erikseen etten todellakaan ole rikas tai korkeasti koulutettu. Amis ja lukio on käytynä ja palkkaki on sen mukainen, silloin kun töitä sattuu olemaan.

J.Petke

Jäsen
Miksei vituta kaupan työnantajaliitto joka ei tule vastaan neuvotteluissa ja tarjoaa jotain kämäistä 1,5% (perusmyyjälle n. 30€ lisää/kk) yleiskorotusta palkkoihin?

Lopulta lakko kestää päivän ja PAM tyytyy 35€ korotukseen. Tämäkin jaetaan kolmelle vuodelle.

Ja mitä tulee tuohon koulutuskysymykseen niin kai noita töitä sentään jonkun on tehtävä? Itse en pientä palkkaa valita mutta tuo liitto on oikeasti aika perseestä. Nyt leikitään olevan kovia mutta lopulta jää käteen pelkkä lapanen. Itse en ainakaan jaksaisi lakkoilla esim. edellisten palkankorotusten kaltaisen summan vuoksi.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en pientä palkkaa valita mutta tuo liitto on oikeasti aika perseestä. Nyt leikitään olevan kovia mutta lopulta jää käteen pelkkä lapanen. Itse en ainakaan jaksaisi lakkoilla esim. edellisten palkankorotusten kaltaisen summan vuoksi.

Kuulostaa ihan OAJ:lta. TES kun alkaa lähestymään loppuaan, niin viritellään lakkoasetta ja politrukit kiertää herättelemässä kenttää. Pullistellaan ja paistatellaan mediassa. Sitten kun on neuvotteluiden aika, niin nämä lampaat allekirjoittavat millaisen sopimuksen tahansa. Opettajat (ja OAJ) ovat ihan liian kilttejä noissa neuvotteluissa. En tosin kuulu OAJ:n jäsenistöön, siitä kuuluu kiitos kaikkien lampaiden äidille, ex-puheenjohtaja Erkki Kangasniemelle. OAJ:n voisi kokeilla Tehyn mallia, jotta ikuiset puheet palkkauksen korjaamisesta tulisivat joskus tehdyksi.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Harvinaisen paljon osaa vituttaa tämä hauskimmista hauskin pilailupäivä.

"Hihii, tänään kaikki asiat on nurinkurisesti, hihii."

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vituttaa tämä jatkuva rahattomuus.

Onneksi pääsin tuolta yksityiseltä pois kunnalliseen sairaanhoitoon niin ehkä joskus on vielä rahaa johonkin, kun säästää erikoissairaanhoidon laskuissa.

Vituttaa niin, että tekis mieli vetää perseet, mutta milläs vedät saatana!

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas asiaa tähän ketjuun...

Katolla oli noin puoli metriä lunta ja lujat lumiesteet. Molemmat tulivat alas hirveällä ryminällä. Maassa on nyt puolitoista metriä korkeasti lunta ja ne lumiesteet ovat siellä kasan alla. Pellit sentään jäivät katolle.

J.Petke

Jäsen
Taas asiaa tähän ketjuun...

Katolla oli noin puoli metriä lunta ja lujat lumiesteet. Molemmat tulivat alas hirveällä ryminällä. Maassa on nyt puolitoista metriä korkeasti lunta ja ne lumiesteet ovat siellä kasan alla. Pellit sentään jäivät katolle.

Ajattelitko tulevaisuudessa laittaa vielä lumiesteet?

Itselläni jäänyt tuo lumiesteiden idea näin suomen talvilla ja katoilla hieman etäiseksi.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ajattelitko tulevaisuudessa laittaa vielä lumiesteet?

Itselläni jäänyt tuo lumiesteiden idea näin suomen talvilla ja katoilla hieman etäiseksi.

Hyvä kysymys, johon en osaa vielä vastata. Takapihan puolella terassin kohdalla nuo esteet olivat, mutta näkyipä tuo terassi kestävän massiivisen lumivyöryn. Ajattelin rakentaa kesällä valokatteen terassin päälle, sen vuoksi tässä hieman tuumailen esteiden laittamista. Jos esteitä ei tule laitettua ja samanlainen vyöry iskee ensi talvana, niin tietää se täyttä tuhoa sille valokatteelle.

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Rento lauantaipäivä, muutama mukava uutuuskirja, poikkeuksellisesti televisiossakin jotain katsottavaa - ja sähköpora ja remontoiva naapuri. Vittu että tekisi mieli mennä työntämään pora tyypin perseeseen.
Ei muuten olekaan kuin kolmas seinänaapuri 5 vuoden sisään, joka on päättänyt "laittaa kämpän uuteen uskoon". Miten helvetissä se on mahdollista, kun saman puolen edellinen asukas teki myös täysremontin muuttaessaan? Hankkikaa vittu elämä, rakentakaa se saatanan omakotitalonne tai painukaa muuten vaan vittuun näiltä nurkilta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy