Tuo ihmisjäte-hokema, joka on ainakin NHL-puolelle pesiytynyt viime aikoina varsin tehokkaasti. Ihmisjäte sitä, ihmisjäte tätä. Etenkin tuon tissiposki-osaston joukkueiden fanit tuntuvat suorastaan rakastuneen tähän lennokkaan mielikuvitukselliseen ilmaisuun.
Tuo ihmisjäte-hokema, joka on ainakin NHL-puolelle pesiytynyt viime aikoina varsin tehokkaasti. Ihmisjäte sitä, ihmisjäte tätä. Etenkin tuon tissiposki-osaston joukkueiden fanit tuntuvat suorastaan rakastuneen tähän lennokkaan mielikuvitukselliseen ilmaisuun.
E: Niin toki ymmärrän et se vituttaa jos sitä käytetään turhan monesta äijästä, syöhän se tehoa hyvin nopeasti ja taas pitää keksiä Cookelle uusi nimitys.
Lieneekö nimimerkki kirjoittanut yhtäkään viestiä kiekkopuolelle?
No jos tähän mennessä ei ole vielä auennut, että kyse on jotakin muuta joukkuetta kannattavasta hassuttelevasta trollista, niin ihmetellä pitää.
Et vissiin lukenut mun viestiä loppuun asti?
Sanotaan nyt sitten suoraan, että vituttaa nimimerkki HIFK.
Eniten vituttaa se että ei tiedä mistä tää johtuu, siis kun vaan jostain syystä vituttaa kaikki pienet asiat ja sit kiukuttelee itelleen ja muille. Kun ei mulla oo mitään syytä tänään ees olla pahalla päällä.
^Sulla on koton koiranpentu, ja silti pidät mattoja lattialla. Syytä ittees sitten vaan.
"akka hommasi". Mitäs vittua olet niin nössö, että annat hommata ja tuoda kotiisi, jos et itse halunnut.
..........Eniten vituttaa se että ei tiedä mistä tää johtuu.........
Vituttaa kun aina joku kertoo, että mikä saa-ja mikä ei saa vituttaa.