Vitutusketju

  • 10 581 915
  • 56 150

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä kesäduunia saa, jos vain kelpaa esim. varastotyöt. Luuri käteen, ja soittelemaan. Jos silläkään ei tärppää, niin paikan päälle esittäytymään. Hakemukset ovat yleensä ihan arpapeliä.
Varastot, posti, kiinteistöhuolto.. Kyllä niitä töitä riittää.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vitun Worms, en saa sitä saatana toimimaan! Saatanan saatana!
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Voihan nyt kakka.

Vaimo lähti ulkomaille työreissulle. Eipä siinä, ei se varsinaisesti vituta. Mutta se pikkuisen vituttaa että mun tietty pitää pyörittää arkea ja on kuume + kurkkukipu + kaikki herkut samaan aikaan päällä. Eipä mittää - lähen viemään viisivuotiasta uintikerhoon Vuosaareen tästä pika pikaa. Muuten voisi jättää väliinkin, mutta kun on viimeinen kerta + kakara tykkää ihan mielettömästi tuost uintihommast.

Sisulla. Ja Buranalla. Kun ei Panacodia ole.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kännykkä hajosi eikä mulla ole herätyskelloa, kun yleensä kännykän herätyskelloa käytän. Netistä näyttäisi löytyvän joitain nettiherätyskelloja, mutta läppärini temppuilee ja sammuu välillä itsestään. Eli vituttaa, että miten sitä herää ajoissa. Työvuoro tosin alkaa vasta 14.30, mutta jos tuo uni maittaa, niin saattaa olla etten herää tarpeeksi ajoissa.
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
Vittu!

Miten sitä voikin olla näin pahasti univelkaantunut. Sunnuntaina nukahdin illalla aivan rättiväsyneenä ja herään aamulla, syön aamiaisen, teen jotain pari tuntia, sitten lounasta ja nukahdan taas. 11 tunnin unet, maanantai meni siinä ja totean, että pitäisi perkele olla töissä 7 minuutin kuluttua!

Noh, kamat äkkiä päälle ja taksia tilaamaan kännykällä. Vaan eikös se perkele lipeä käsistä rappukäytävässä ja putoaa pari kerrosta alaspäin. Luuri ei käynnisty, tietenkään. Äkkiä takas sisään hakemaan vanha paskapuhelin ja se sentään toimii vielä. Akku vaan ihan lopussa ja just kerkeän sanomaan osoitteen taksinumeroon ja kiitokset, kun virta loppuu. Auto sentään tulee ja myöhästyn loppupeleissä vain 15min.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
... Eli vituttaa, että miten sitä herää ajoissa. Työvuoro tosin alkaa vasta 14.30, mutta jos tuo uni maittaa, niin saattaa olla etten herää tarpeeksi ajoissa.

Mua ei vituta Gellner, hänen viestinsä eikä unenlahjansa ollenkaan, mutta kateellisena täytyy ihmetellä, kuinka joku voi omata niin hyvät unenlahjat, että pelkää myöhästyvänsä nukkumisen vuoksi duunista, joka alkaa (viestin lähetysaika huomioiden...) noin 12h 30 min päästä :-)

Itse olen janan vastakkaisesta päästä. Kuutta tuntia enempää en edes pysty nukkumaan kuin äärimmäisissä poikkeustapauksissa ja päiväunet ovat täysin mahdoton toimenpide. Ei tulisi uni silmään, vaikka henki olisi siitä kiinni. Tosin nyt kyllä väsyttää ja vituttaa, koska viimeiset kolme vuorokautta ovat duunikiireiden vuoksi menneet keskimäärin 3 tunnin yöunilla. Alkaa jo hiukan väsyttämään... Ehkäpä saan nukuttua näiden kiireiden hellitettyä jopa 7 tunnin yöunet!
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hukkasin sitten puhelimen. Koska edellisestä kerrasta ei olekaan kuin 1,5 vuotta, saan kyllä hu uuden, mutta duuni veloittaa sen tilistä - plus meni kaikki numerot ja kuvat. Vittu, ettei opi.
 

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Kyllä vituttaa viisaudenhampaan rynnistys ikenen läpi joka ilmenee vituttavana kipuna suussa sekä lisäksi myös päänsärkynä. Ja kohta pitäis lähtee leikkimää vielä vieraiden lasten kanssa, sitä huutamista ku ei millää jaksais tällä päällä.

En ihmettele yhtää miks vauvat rääkyy täyttä huutoa ku hampaat alkaa puhkeemaan, tekis iteki mieli vähä rääkästä.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Voihan nyt kakka.

Vaimo lähti ulkomaille työreissulle. Eipä siinä, ei se varsinaisesti vituta. Mutta se pikkuisen vituttaa että mun tietty pitää pyörittää arkea ja on kuume + kurkkukipu + kaikki herkut samaan aikaan päällä. Eipä mittää - lähen viemään viisivuotiasta uintikerhoon Vuosaareen tästä pika pikaa. Muuten voisi jättää väliinkin, mutta kun on viimeinen kerta + kakara tykkää ihan mielettömästi tuost uintihommast.

Sisulla. Ja Buranalla. Kun ei Panacodia ole.
No niin, mulla on angiina + kuumetta + tulehdusarvot korkealla. Ilmankos on aika vetämätön fiilis. Koko viikko sairaslomaa ja tietty antibioottikuuri kaupan päälle. Eiköhän se tästä kun löytyi syy, tämä kurkkukipu nimittäin ajaa pidemmän päälle hulluuteen. Etenkin öisin on aika synkkiä ajatuksia...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Helvetin perse, tullut vähän tissuteltua. Ei siinä sinänsä mitään, pienehkö krapula on ihan oikein minulle, mutta vituttaa kun maha meni täysin sekaisin syötyäni sellaista oliivimössöä. Helvetti nyt sitten juostaan vessassa jatkuvasti, ihan kuin ei olisi maha muutenkin tissuttelusta hieman sekaisin.

Paskaa..

Lisäksi vituttaa illan kiekkokierros jo ennakkoon.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mokkulahan se. Saunalhti ei suostunut edes yhtistämään, niin vaihdoin sit Soneraan. No, yhdistää tämä, mutta Jatkoaikakin lataa jotain 5min/sivu välillä 19:00-00:00... Eihän tässä enää oo mitään järkeä! Mutta asuu hemmetti niin vanhassa kerrostalossa, ettei tänne mitään kiinteitä tapauksia saa.

Vituttaa maksaa tästä paskasta ihan saatanasti joka helvetin kuukausi, kun se toimii vaan aamuyöstä ja sillon ku oon koulussa. Reilu peli, kun Soneran asiakaspalveluunkin voi soittaa vain niinä aikoina, kun tämä koje toimii edes jotenkin. Perkeleen perkele, kaikkea ne kusipäät saakin myydä!!!

Anteeksi kirosanat, mutta nousee tosiaan savu päästä jo...
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No hitto, ei kun siis vittu, kun mitään nettisivuja ei meinaa saada auki, kun joka sivu valittaa vain, että "Odotetaan vastausta osoitteesta adserver.adtech.de..."

Kaipa sitä toisaalta voisikin mennä jo nukkumaan.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Monta asiaa luistaa jokseenkin päin helvettiä tällä hetkellä, joten pientä vitutusta pukkaa. Yksi ylitse muiden ja ne muut sitten säestää.

Vittu!
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saatanan digiboksi taas kerran jätti lahjakkaasti tallettamatta päivän Simpsonit. Vituttaa tosi paljon. Pitäisi olla päivittämässä boksia tai ilmeisesti kotona kyttäämässä, että nauhoittaako se sonta! Helvetin hienoa kehitystä kun 80-luvun videot olivat luotettavammat kuin nämä paskat. Subin Simpson-politiikka ärsyttää myös. Uusimmat jaksot piti ajaa hirveällä tahdilla ulos ja taas seuraavaksi alkaa ensimmäinen tuotantokausi täysin alusta. Hohhoijaa.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Koko euroopan Internet on rikki! Vituttaa! Miten tämäkin saatiin hajalle!
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Raavituttaa aivan kauheesti.

Amen to that. Pakkaset -> ilman kosteus lähenee nollaa -> selkänahka kutiaa juurikin sieltä mihin ei tahdo ylettää mitenkään.

Ja siltikin minä pääsen vielä helpolla. Tuo mummoksi muuttunut nainen, joka vieressäni nukkuu, kärsii pahasta atooppisesta ihottumasta. Joulukuussa Thaimaassa sai nahkansa kuntoon hetkeksi, mutta vallitseva arktinen mannerilmasto on tuon auringonoton hyödyt ulosmitannut huolellisesti.

Vituttaa katsella verillä olevaa yläselkää varsinkin kun rasvausta ja varovaista raapimista lukuunottamatta ei pysty auttamaan mitenkään. Ja se kutina lienee monumentaalista, melkein tarttuu. En ehkä pysty sitä edes oikeasti ymmärtämään.

t. hanu
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mua ei vituta Gellner, hänen viestinsä eikä unenlahjansa ollenkaan, mutta kateellisena täytyy ihmetellä, kuinka joku voi omata niin hyvät unenlahjat, että pelkää myöhästyvänsä nukkumisen vuoksi duunista, joka alkaa (viestin lähetysaika huomioiden...) noin 12h 30 min päästä :-)

Itse olen janan vastakkaisesta päästä. Kuutta tuntia enempää en edes pysty nukkumaan kuin äärimmäisissä poikkeustapauksissa ja päiväunet ovat täysin mahdoton toimenpide.

Heh. Meikä on kyllä kateellinen jos pystyis aina vetään vaan kuuden tunnin yöunet. Vapaapäivinäki joudun viritteleen vekkarin herättämään ettei tuu koko päivää nukuttua. Sit ku nukut vaikkapa sinne 13-14 asti niin alkaa päivänvaloki kohta loppua ja muutenki on vaan väsyny ja vittuuntunu olo liiallisesta nukkumisesta. Maanantainaki tuli nukuttua sinne 15:00 asti et joo.. kyllähän se pisti vähän vituttamaan. Käytännössä meni vapaapäivä siihen.

Tällä viikolla piti olla vapaata maanantaista torstaihin, mutta tiistaina tuliki puolen päivän aikaan puhelu et pääsetkö kolmen tunnin päästä töihin. Eipä siinä muuten mitään, mutta on se aina vittumainen kesken vapaapäivän lähteäki töihin ja varsinki jos on jo suunnitellut jotain muuta menoa. No keskiviikkoki kosahti ja vielä ois muka torstainaki pitäny tulla töihin, mut siitä oli jo pakko kieltäytyä. Vuoropäällikkö suunnilleen vittuili et "miks ihmeessä haluat pitää vapaata?". No vittu miksi ne vapaapäivät on yleensä keksitty.. enkä mä muutenkaan oo niin rahanahne et haluaisin vääntää sen kuus työpäivää viikossa tai enemmän.

Jos oisin rahanahne niin vittuako mä näin paskasti palkatulla alalla olisin..
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vituttaa kun joutuu selittämään toisten tekemiä päätöksiä ja saa siitä itse paskaa niskaan. Hoitaisi itse omat paskat valintansa.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Eilisissä salibandyreeneissä tuli pieni yhteentörmäys ja kopautettiin pelikaverin kanssa päät yhteen. Hyvin pystyi pikkutauon jälkeen vetämään reenit loppuun eikä illallakaan ollut mitään oireita. Korkeintaan pientä jomotusta osumakohdassa korvan yläpuolella.

Tänään sitten töihin mennessä huomasin että päähän itse asiassa juilii aika kokonaisvaltaisesti. Ei mitenkään infernaalisesti mutta tasaisen varmasti niin ettei töissäkään viitsinyt olla.

Tämän illan fudispelin nyt jotenkin ilkeää jättää väliin, mutta jos huomiselle järjestämäni kaveriporukan iltama menee tämän takia vituilleen niin sitten vasta sylettääkin. Eli olen tässä ikään kuin etukäteen vittuuntut, varmuuden vuoksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voi vitun Sonera! Eilisen illan oli jo netti jumissa ja nyt näyttää alkavan taas tökkiminen, lähes poikkeuksetta tulee "palvelinta ei löytynyt" -virhe kun yrittää mennä johonkin ulkomaalaisella sivulle. Soneralla on ollut ihan vitusti ongelmia näiden ulkomaanyhteyksien kanssa viime aikoina. Saatana että tällaisesta paskasta pitää vielä maksaa yli 50 euroa kuukaudessa, eikä ole mitään vaihtoehtoja.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Jep. Alkaa taas vituttaa Sonera. Johan tässä menikin muutama kuukausi, ettei tarvinnut tän virman vehkeitä kirota, mutta nyt, voi vittu. Joka ilta laajakaista kusee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös