Vitutusketju

  • 10 542 851
  • 56 130

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yli nelikymppisenä voin sanoa ettei tuollaisista asioista valita nuoret, vaan ne työpaikan vanhimmat työntekijät.
Toi, että asioista ei sanota suoraan on kyllä ihan helvetin ärsyttävää. Eihän omasta mielestään vialla olevaa asiaa saa korjattua valittamalla siitä yleisesti, vaan siitä pitää kertoa sille jota asia koskee.

On ne mulkkuja. Kokemusta on niin paljon, että pisti taas oikein vihaksi.

Toi on aina sama valituksen aihe, että "kun ei sanota suoraan". No autappas armias kun sanoo suoraan. Sitten äkkiä leimautuu Mulkvistiksi. Näin se vaan menee.

Mua vituttaa tällä hetkellä koirat ja koiraihmiset. Ai miksikö ?

1) Naapurin koira metelöi usein, etenkin alkuillasta
2) Toinen pihapiirin joku-vitun-iso-koira on aina vapaana kun se "Minä olen maailman paras koirankasvattaja"-ämmä sitä ulkoiluttaa. Kaatelee saatana lapsia tuolla pihalla. Vittu jotain vielä tapahtuu, tekis mieli poliisille soittaa, mutta tuskin se mitään auttas.
3) No ne tienvarret... ei jumalauta... tää on jo paskan ennätys. Kyllä menee maku koko kevätpäivästä kun tuo tie on kuin paskatykillä olis ammuttu. Ja vittu kun menin hiihtämään, niin siellähän oli laduillakin koiranpaskaa.

Yllättävän paljon vituttaa koirat ja kaikki niihin liittyvä nyt.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
3) No ne tienvarret... ei jumalauta... tää on jo paskan ennätys. Kyllä menee maku koko kevätpäivästä kun tuo tie on kuin paskatykillä olis ammuttu. Ja vittu kun menin hiihtämään, niin siellähän oli laduillakin koiranpaskaa.

Yllättävän paljon vituttaa koirat ja kaikki niihin liittyvä nyt.

Sanopa toi koiraihmisille niin yllättävän moni toteaa, että mites sitten ne lasinsirut ja muut roskat.

"Väistelen keltaista lunta ja koirankakkaa"
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanopa toi koiraihmisille niin yllättävän moni toteaa, että mites sitten ne lasinsirut ja muut roskat.

Tai kissaihmiselle, niin saa vastaukseksi, että saat nurmikolle ilmaista lannoitetta. Niin, ja pistävää kusenhajua nurkkiin ja rapasia tassunjälkiä auton konepellille. Argh, kevät tulossa ja noita otuksia on taas odotettavissa.
 

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tai kissaihmiselle, niin saa vastaukseksi, että saat nurmikolle ilmaista lannoitetta. Niin, ja pistävää kusenhajua nurkkiin ja rapasia tassunjälkiä auton konepellille. Argh, kevät tulossa ja noita otuksia on taas odotettavissa.

Aikuisen ihmisen pitäs vastata kissastaan, koirastaan ja virtahevostaan tai lapsestaan. Ihan sama mulle. Näillä palstoilla kaikki koiranomistajat kerää ne kakat ja on muutenkin niitä maailman parhaita koirankouluttajia. Mut ilmeisesti 600 000 koiraa on liikaa tähän maahan kun kattoo tätä menoa.

Ex-vaimo kärtti koiraa koko ajan, mut pidin pintani. No nyt se on sen uuden nyhverönsä kanssa hankkinutkin sit kaks.... Sekin vituttaa
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Onko tämä tavara lipeää? Osaatko tarkemmin sanoa mistä hankittavissa?

Se on lipeän sukuista kaliumhydroksidia. Sitä myydään rautakaupoissa muillakin nimillä, mm. Tukos-Tuomas oli joskus.

Kannattaa olla varovainen aineen kanssa. Se liuottaa mm. hiuksia viemäristä hyvin, ja vedessä tuottaa hyvin paljon lämpöä.

Noilla rautakaupan aineilla on melkoinen kilohinta. Koulun kemian luokkaan ostettuna KOH ei maksa juuri mitään.
 

Timppa73

Jäsen
Onko tämä tavara lipeää? Osaatko tarkemmin sanoa mistä hankittavissa?
Se on kaliumhydroksidia, Herttoniemen K-raudasta itse ostin 4v sitten kun satuin siellä päin liikkumaan. Kerrostalossa kiinteistöhuollon ukolta sai "palveluun kuuluvana" sokeritoukkien häätöön kunnon satsin pyytämällä. Lisäohjeena kh-mieheltä oli peittää kaivonkannet aineen (esim maalarinteipillä) ja veden laittamisen jälkeen, ei pääse pakoon huuruilta kaivon reunan alla lymyilevät. Kotoa kannattaa lähteä parin tunnin "reissulle" aineen laittamisen jälkeen. Palatessa huuhdella hyväksi ja vaihtaa huoneilmat ristivedolla (jos mahdollista).
Viimeisin havainto oli tämän vuoden tammikuusta samasta aineesta Hämeenlinnan Starkista muistaakseni.
Niagaran Tuoteseloste
 
Viimeksi muokattu:

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävelin aamulla töihin. Se ei vituta.
Matkaa kertyi n. 1,8 km. Se ei vituta.
Laskin joutessani kävelytiellä olleet koiranpaskat. 84 läjää. Se vituttaa.
Ylipäätään näiden koiraihmisten asenne vituttaa.
Vituttaa jopa ne saatanan kusijäljet joiden ansiosta kaikki kinokset näyttävät maalatuilta.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Justiinsa. Heräsin täysin turhaan, päätä särkee sattuneesta syystä ja täällä syödään vittu kaalikääryleitä.
Kaiken hyvän lisäki tämä naurettava jääshow alkaa riittää. Laiva on joka helvetin aamu Helsinkiin tullessa myöhässä. Täältä pääse edes hakemaan muuta ruokaa kuin noita perkeleen kääryleitä.
Ehkä mä vedän noi naamariin ja piereskelen koko päivän.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
3) No ne tienvarret... ei jumalauta... tää on jo paskan ennätys. Kyllä menee maku koko kevätpäivästä kun tuo tie on kuin paskatykillä olis ammuttu. Ja vittu kun menin hiihtämään, niin siellähän oli laduillakin koiranpaskaa.

Yllättävän paljon vituttaa koirat ja kaikki niihin liittyvä nyt.

Sama pisti silmään itselläkin tässä lähipäivinä, kun olin koiran kanssa lenkillä ulkoilualueella ja läheisessä metsässä.
Paskat jätetty poluille ja jopa viereiselle hiihtoladulle.
Ei nyt ihan vitutusta aiheuttanut, mutta jonkinlainen muistutus ihmisten välinpitämättömyydestä.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
karu porsaanreikä

Jos minä olen yövuorossa töissä ja vaimo päivätöissä/aamuvuorossa, niin lapsen sairastuessa kumpikaan ei saa sairauslomaa, vaan mun on yövuoron jälkeen hoidettava muksua ja mentävä taas seuraavaksi yöksi töihin. Työnantaja käyttää surutta hyväkseen lain sille jättämää porsaanreikää, eikä auta vaikka vetoaisi kuinka työturvallisuuteen tai siihen, että joutuu töihin ajelemaan kauheassa koomassa. Ihana tää suomen työlainsäädäntö.

Mikä karuinta tämä käytäntö on myös hoitoalalla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jos minä olen yövuorossa töissä ja vaimo päivätöissä/aamuvuorossa, niin lapsen sairastuessa kumpikaan ei saa sairauslomaa, vaan mun on yövuoron jälkeen hoidettava muksua ja mentävä taas seuraavaksi yöksi töihin. Työnantaja käyttää surutta hyväkseen lain sille jättämää porsaanreikää, eikä auta vaikka vetoaisi kuinka työturvallisuuteen tai siihen, että joutuu töihin ajelemaan kauheassa koomassa. Ihana tää suomen työlainsäädäntö.

Mikä karuinta tämä käytäntö on myös hoitoalalla.

Silloin kun olin yökkönä ja minulla oli vielä perhe kasassa, niin ilmoitin töissä kylmästi, että olen lapsen takia sairaslomalla, ja hienosti meni läpi. Tiedä sitten, onko käytäntö muuttunut tässä vuosien saatossa.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Vitun hobbyhall. Kelasinkin, että olisi liian hienoa, jos paketti (elektroniikkaa) tulisi kerrankin ajoissa. Puhelimeen tuli viesti, menin hyvillä mielin hakemaan... Paketti sisälsi vittu pölypusseja. Kiitos, boikottiin meni ko. paskapulju, ei ollut meinaan ensimmäinen kerta. Haistakaa v...
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa tämä nuha joka iski eilen. Tänään vain maannut koko päivän. Hyvä kun on jaksanut syödä edes. Ei siinä mitään, mutta töitä olisi tiedossa viikonloppuna eikä millään haluais menettää niitäkin rahoja
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Vituttaa tämä nuha joka iski eilen.

Sama. Paitsi, että omani alkoi toissapäivänä. Eilen oli sitten edessä mummun muutto ja sinnehän oli mentävä, koska ei siellä kantomiehiä ollut muutenkaan. Kun tuo muutto on muutenkin niin vittumaista hommaa, niin flunssa-kuumessa se vasta eetvarttia tekeekin. Asiaa ei helpottanut se asia, että puolet siitä roinasta, jota roudattiin, oli aivan kaatopaikka kamaa, mutta pois niitä ei saanut heittää missään tapauksessa. Eihän sitä tosiaan tiedä koska pappa vainaan mandoliinille esim. tulee käyttöä. Eihän siitä puutu kuin kolme kieltäkään.

Onneksi saatiin hoidettua, vaikka meinasin oikeasti pyörtyä muutamaan otteeseen. Nyt nenä ruvella odottelen koska päästään yskä vaiheeseen. Menee minulla keuhkoputkentulehdukseksi lopulta aina. Vittu, että vituttaa.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Silloin kun olin yökkönä ja minulla oli vielä perhe kasassa, niin ilmoitin töissä kylmästi, että olen lapsen takia sairaslomalla, ja hienosti meni läpi. Tiedä sitten, onko käytäntö muuttunut tässä vuosien saatossa.

Niin meni meilläkin vielä vuosi sitten, muttei enää. pari untuvikkoa vuoromestaria tuli töihin, niin moni käytäntö muuttui.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vitun hobbyhall. Kelasinkin, että olisi liian hienoa, jos paketti (elektroniikkaa) tulisi kerrankin ajoissa. Puhelimeen tuli viesti, menin hyvillä mielin hakemaan... Paketti sisälsi vittu pölypusseja. Kiitos, boikottiin meni ko. paskapulju, ei ollut meinaan ensimmäinen kerta. Haistakaa v...

Jos asut Helsingin suunnalla niin tee atakki HH:n myymälään. Eikös se sijaitse Kehä kolmosen varrella...? Todennäköisesti saat sieltä tavaran suoraa hyllystä.
 
Jos minä olen yövuorossa töissä ja vaimo päivätöissä/aamuvuorossa, niin lapsen sairastuessa kumpikaan ei saa sairauslomaa, vaan mun on yövuoron jälkeen hoidettava muksua ja mentävä taas seuraavaksi yöksi töihin. Työnantaja käyttää surutta hyväkseen lain sille jättämää porsaanreikää, eikä auta vaikka vetoaisi kuinka työturvallisuuteen tai siihen, että joutuu töihin ajelemaan kauheassa koomassa. Ihana tää suomen työlainsäädäntö.

Mikä karuinta tämä käytäntö on myös hoitoalalla.


Mitäs helvettiä se työnantajalle kuuluu, mitä sun vaimos työkseen tekee tai milloin?
Vai oletteko samassa duunipaikassa, kun tämä ei aivan tekstistä selviä?
Mutta onpa vaan käsittämätön systeemi, jos noin on!
Täytyy vaan taas todeta kuin hienosti omassa duunissa asiat on, ei paljon kysellä jos ilmoittaa et on muksut kipeinä.
Ja jotta saataisiin aiheeseen liittyvää tekstiäkin, niin vituttaa tämä firman maksama liksanpoikanen. "Yrityksessämme huolehditaan, että työntekijän ostovoima säilyy"!! Jep.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Matkustin melkoisen matkan ja otin vapaa päivän töistäkin että pääsisin auttamaan henkilöä, joka ei itsestään pysty huolta pitämään, maksamaan laskunsa ja opastamaan nettipankin käytössä.
Ihana Aktia-pankki kuitenkin ilmoittaa "tilapäinen häiriö. Yritä myöhemmin uudelleen." juuri tänä päivänä. Kauankohan tämä "tilapäinen häiriö" mahtaa oikein kestää? Tässä jo pari tuntia odoteltu. Vittu että vituttaa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Matkustin melkoisen matkan ja otin vapaa päivän töistäkin että pääsisin auttamaan henkilöä, joka ei itsestään pysty huolta pitämään, maksamaan laskunsa ja opastamaan nettipankin käytössä.

Jomppa_Koo on vihdoinkin saanut pelastuksen?

EDIT: No hard feelings, Jomppa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös