Jos ette saa piskinne turpaa tukittua, niin muuttakaa vittu maalle tai vaihtoehtoisesti hyväksykää mahdolliset ikävät seuraukset.
Mitähän tuollaiset ikävät seuraukset voivat olla? Naapurit alkavat soittaa kostoksi vuvuzelaa?
Jos ette saa piskinne turpaa tukittua, niin muuttakaa vittu maalle tai vaihtoehtoisesti hyväksykää mahdolliset ikävät seuraukset.
Mitähän tuollaiset ikävät seuraukset voivat olla? Naapurit alkavat soittaa kostoksi vuvuzelaa?
Huonona puolena kämppis.. Kaveri ei osaa tiskata, viedä roskia, ajatella yhtään et joku toinenki asuu samas kämpäs. Viime yönä heräsin vähän ennen viittä ovikellon pimputukseen kun kyseinen sankari oli unohtanut avaimensa jonneki ryyppyreissullaan. Tänään kun tulin töistä kämpille niin kämppis tokas et oli syöny mun lihapullat kun oli niin laiska olo ettei jaksanu käydä kaupassa.. vitun hienoa.
Hei, ihan kuin asuisit mun kämppiksen kanssa! Voin allekkirjoittaa kyseisestä tyypistä noi kaikki samat asiat. Kyllä muuten vituttaa täälläkinpäin harva se päivä. Nyt bonuksena kämppiksen kaveri on bunkannut täällä pari viikkoa!
Hei, ihan kuin asuisit mun kämppiksen kanssa! Voin allekkirjoittaa kyseisestä tyypistä noi kaikki samat asiat. Kyllä muuten vituttaa täälläkinpäin harva se päivä. Nyt bonuksena kämppiksen kaveri on bunkannut täällä pari viikkoa!
"Voimia" sinne ja onnea kämpän metsästykseen, toivon itselleni myös onnea samassa asiassa.. :-))
Jo pari viikkoa tuo Soneran netti ja hermot menneet useammankin kerran. 5-10 minuuttia toimii ja sitten vartin tauko ja seuraavaksi taas hetken pelaa ja sitten taas puoleksi tunniksi katoaa yhteys jne.. Kaikenlaista ollaan kokeiltu ja näemmä nyt sitten jotain ratkaisua siellä koitetaan keksiä.
Pohjelihaksen paukahdettua saa nauttia tästä päivystyksen odotushuoneesta, jota myös helvetin esikartanoksi ja tarttumatautivaaraksi kutsutaan. Perkele, kun yksityiselläkin oli soiton mukaan piiiitkät jonot niin taitaa jäädä näkemättä illan peli. Hyvä jos Flyersin matsia ehdin täältä katsomaan.
Tähän se sitten tyssäsi kuntoharjoittelun kanssa vähäksi aikaa. Voi vitun vitun vittu, että osaakin vituttaa!
Saatana siellä on ihmisiä hengenvaarassa, jotain rajaa tohon touhuun. Mutta hei, eihän se tsunami Suomeen iske, joten jatkakaa toki.