Mutta mikä helvetti siinä on että KAALIN käyttö ei ole kielletty asuintaloissa... jumalauta mikä lemu on kämpässä kun ihmiset päättävät rakentaa jos jonkinlaista laatikkoa ja pataa kerrostalossa.
Olen perimätietona kuullut sekä naispuoliselta vanhemmaltani, että miespuoliselta vanhemmaltani, että tuo miespuolinen vanhempani - käytetään hänestä nyt vaikka koodinimeä "isä" - keitteli 1970-luvun loppupuolella pontikkaa itse tekemillään pontikkavehkeillä. Tapahtumapaikka oli 8-kerroksisen talon 2. kerros. Kuulemma koko rappukäytävä hais... siis tuoksui pontikalle ja isäkin sitä naapureiden kanssa ihmetteli, että jopa on.Mutta mikä helvetti siinä on että KAALIN käyttö ei ole kielletty asuintaloissa... jumalauta mikä lemu on kämpässä kun ihmiset päättävät rakentaa jos jonkinlaista laatikkoa ja pataa kerrostalossa.
Kerrostaloelämän nurjia puolia.
Nyt vituttaa lähinnä se, etten muista sisäpuhelimen koodia, jolla pääsee sisäköiden tiloihin. Olisi kerrankin asiallista asiaa. Ei se, että panettaa, vaan, että olen hukannut pullon Jallua.
Omistatko ainostaan yhden pullon Jallua? Mielestäni yhden voi aina hukata, kun varalla on tusina.
Vittuako minä sille voin, että onko pihalla 4 litraa, vai 5 kiloa neliöö kohti lunta. Olen palkannut puutarhurit työskentelemään kahdessa vuorossa ja niin oletan myös käyvän. Oletan, että aamuryhmä on 06-15 ja iltavuoro 14-21 ja ei mua kiinnosta, että onko ruusujen päällä 45 tai 65 senttiä lunta. Ne on palkattu sinne hoitamaan niitä. Piste.
Munattomuus, kabineteissa asioiden sopiminen, toimiminen selän takana. vittusaatana
Unirytmit päin helvettiä ja juodakaan ei voi, mitä ihmettä tässä nyt sitten teen?
Unirytmit päin helvettiä ja juodakaan ei voi, mitä ihmettä tässä nyt sitten teen? No, huomenna ainakin kirjastoon ja sitte kirjoitetaan. Kirjoitetaankin oikein kunnolla.
Maksimaalisen vitutuksen multihuipentuma.
Helvetin helvetti! MP3-soitin hajosi. Eilen liian väsyneenä laitoin sen koneeseen latautumaan enkä sitten muistanut ottaa sitä pois piuhan päästä kun koneen sammutin. Nyt se rakkine ei suostu menemään enää päälle. Voi vitun vittu!