Vitutusketju

• 10 698 328
  • 56 253

Ralph

Jäsen
Coloradon peli on tänään taas täyttä paskaa. Paikkoja tulee sillon tällön ja nekin tuhritaan oikein innolla. Vituttaa herätä yöllä katsomaan paskaa.

Wolves

Jäsen
Geneven sopimus kieltää esim. kohtelemasta vankeja epäinhimillisesti. Bioaseiden käyttökin ilmeisesti on kielletty.

Mutta mikä helvetti siinä on että KAALIN käyttö ei ole kielletty asuintaloissa... jumalauta mikä lemu on kämpässä kun ihmiset päättävät rakentaa jos jonkinlaista laatikkoa ja pataa kerrostalossa.

Uusi Nürnbergin oikeudenkäynti näille tämän ihmisruuaksi kelpaamattoman paskan käytöstä ja hajun levityksestä.

Ja sanovat että tupakoinnista on haittaa naapureille.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mutta mikä helvetti siinä on että KAALIN käyttö ei ole kielletty asuintaloissa... jumalauta mikä lemu on kämpässä kun ihmiset päättävät rakentaa jos jonkinlaista laatikkoa ja pataa kerrostalossa.

Johtuneeko siitä että, kaalilaatikko ja kaalikäälyreet ovat hyvää ruokaa. Tosin pikkupoikana tuo tuoksu rappukäytävissä aina sai tosiaankin rappukäytävissä nyrpistelyreaktion aikaiseksi. Kerrostaloelämän nurjia puolia.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen perimätietona kuullut sekä naispuoliselta vanhemmaltani, että miespuoliselta vanhemmaltani, että tuo miespuolinen vanhempani - käytetään hänestä nyt vaikka koodinimeä "isä" - keitteli 1970-luvun loppupuolella pontikkaa itse tekemillään pontikkavehkeillä. Tapahtumapaikka oli 8-kerroksisen talon 2. kerros. Kuulemma koko rappukäytävä hais... siis tuoksui pontikalle ja isäkin sitä naapureiden kanssa ihmetteli, että jopa on.

Naispuolinen vanhempi antoi sitten monoa miespuoliselle vastaavalle. Liekö näki kylpyhuoneessa, että missä se kärmeskeiton päämaja toikkuroi.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kerrostaloelämän nurjia puolia.

Asuuko niissä ihan oikeasti joku? Olen ollut siinä mielikuvassa, että asunnonvälittäjät käyvät laittamassa valoja päälle satunnaisesti pakolaisia houkutellakseen. Tai sitten ne on vain toimistoja täynnä. Oppia ikä kaikki.

Nyt vituttaa lähinnä se, etten muista sisäpuhelimen koodia, jolla pääsee sisäköiden tiloihin. Olisi kerrankin asiallista asiaa. Ei se, että panettaa, vaan, että olen hukannut pullon Jallua.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt vituttaa lähinnä se, etten muista sisäpuhelimen koodia, jolla pääsee sisäköiden tiloihin. Olisi kerrankin asiallista asiaa. Ei se, että panettaa, vaan, että olen hukannut pullon Jallua.

Omistatko ainostaan yhden pullon Jallua? Mielestäni yhden voi aina hukata, kun varalla on tusina.

Vituttaa, että maanantaina saan uuden pomon. Meidän pienessä työyhteisössä onkin sitten kolme naista ja minä. Jo niiden kahden kanssa oli vaikeuksia, kun tappelevat keskenään melkein joka asiasta. No kolmas vaihdevuotinen ei ilmeisesti pahenna asiaa. Huomenna menen toimistolle saunomaan ihmisten kanssa. Jospa ei niin pahasti häiritsisi maanantai.

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Sanoma Magazines ja yleensäkin lehtien automaattisesti jatkuvat kestotilaukset ja muuttuvat hinnat.

Emäntä tilasi viime vuonna kolmellakympillä Vauva-lehden ja luonnollisesti kyseessä kestotilaus, joka jatkuu automaattisesti. Joulukuun alussa pamahti 70 euron lasku tämän vuoden lehdistä, eikä kukaan tietenkään muistanut/tajunnut perua kyseistä aviisia. Kuluttajasuojalaki tietysti sanoo, että kahden viikon sisällä laskusta pitäisi perua, haistakaa vittu kaikki lehtiäpärät.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Omistatko ainostaan yhden pullon Jallua? Mielestäni yhden voi aina hukata, kun varalla on tusina.

Juhuu, kyllä baarikaapissa on useita, mutta olen niin tottunut ajatukseen, että käytössä on vain yksi. Kokeilin kerran sitä, ( kuten mielikuvitushahmolle sanoinkin), että sijoittelin noin 450 tölkkiä eripuolille lukaalia ja näinollen olin aina lähellä alkoholiannosta. Siihenkin tuli stoppi, kun olivat tottuneet siivoojat tottuneet kiertämään minut imurilla, eikä sitä määrää tölkkejä. Tähänkin kohtaa kiroan PAM nimisen paskajärjestön, kun vaan ja ainoastaan kiukuttelevat mulle.
Vittuako minä sille voin, että onko pihalla 4 litraa, vai 5 kiloa neliöö kohti lunta. Olen palkannut puutarhurit työskentelemään kahdessa vuorossa ja niin oletan myös käyvän. Oletan, että aamuryhmä on 06-15 ja iltavuoro 14-21 ja ei mua kiinnosta, että onko ruusujen päällä 45 tai 65 senttiä lunta. Ne on palkattu sinne hoitamaan niitä. Piste.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittuako minä sille voin, että onko pihalla 4 litraa, vai 5 kiloa neliöö kohti lunta. Olen palkannut puutarhurit työskentelemään kahdessa vuorossa ja niin oletan myös käyvän. Oletan, että aamuryhmä on 06-15 ja iltavuoro 14-21 ja ei mua kiinnosta, että onko ruusujen päällä 45 tai 65 senttiä lunta. Ne on palkattu sinne hoitamaan niitä. Piste.

Toisaalta oikeaoppiset kartanonherrat kattavat tiluksensa ja näin ei lunta pääse pihaan satamaan. Enää ei kuitenkaan eletä mitään 90-lukua, vaan teknologia on jo kehittynyttä. Oikeaoppisimmat juovat Jallunsa Marsissa.

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Munattomuus, kabineteissa asioiden sopiminen, toimiminen selän takana. vittusaatana

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vittu kun en ole Rinkelinmäellä peliä katsomassa. Saatana. Rahaa puuttuu myös ja aion olla koko loppukuun selvänä. Se tuntuu aivan mahdottomalta ja järjettömältä.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vittu sentään. Maalin jälkein vaihto, vittu-

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Loman jälkeinen ensimmäinen Pensin peli tuli kyylättyä. Ja sen jälkeen havainto että joku on töninyt vähän väärin. Videolta näin. Alkoi yhtäkkiä vituttaa suunnattomasti. Mikä vitn Steckel? Miksei ole jo revitty päätä irti tältäkin apinalta? VITTU

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Munattomuus, kabineteissa asioiden sopiminen, toimiminen selän takana. vittusaatana

Kun vaihdat kabinettien tilalle kahvipöytäjuorukerhot, tulit juuri kuvailleeksi työpaikkani entisen toimintakulttuurin. Luojankiitos entisen, koska nyt siellä on pääosin asiansa osaavat, reilut ja suorat pomot - mikä näkyy sekä ilmapiirissä että työn tuloksissa.

Vituttaa lievästi, että olen luvannut mennä katsomaan leffaa, joka epäilyttää jo lähdössä.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Unirytmit päin helvettiä ja juodakaan ei voi, mitä ihmettä tässä nyt sitten teen? No, huomenna ainakin kirjastoon ja sitte kirjoitetaan. Kirjoitetaankin oikein kunnolla.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Unirytmit päin helvettiä ja juodakaan ei voi, mitä ihmettä tässä nyt sitten teen? No, huomenna ainakin kirjastoon ja sitte kirjoitetaan. Kirjoitetaankin oikein kunnolla.

Unirytmit oli täälläkin varsin sekaisin pitkän joululoman takia, tai on ne hieman vieläkin. Onneksi huomenna alkaa arki ja pääsee hieman uuteen rytmiin. Todennäköisesti valitan uudelleen unirytmeistä muutaman päivän päästä.

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Spanair on onnistunut hukkaamaan matkalaukkuni välille Helsinki-Barcelona-Valencia. Lentojen kanssa oli muutenkin jotain sähläystä ja perillä oltiin about kaksi ja puoli tuntia myöhässä, sekä jatkolennon porttia vaihdettiin kolme tai neljä kertaa. Varmaan tuon hässäkän yhteydessä joku jeesusmorienttes on hermostuksissaan nakannut kassini roskiin.
En tiedä matkatavaroiden kuljetuksesta mitään mutta oudolta tuntuu, että iso CCM pyörällinen lätkäkassi katoaa jäljettömiin. Muutaman puhelun ja virkailijoiden keskinäisen viestittelyn jälkeenkään kenelläkään ei ole mitään hajua missä kassi on. Pari vuorokautta on nyt kulunut, eli kai espanjalaisetkin siinä ajassa ehtii jonkin verran etsimäänkin jos yrittävät.
Huomenna aamulla lähden pienelle visiitille Roomaan ja pakkaaminen on tällä kertaa poikkeuksellisen helppoa kun ei ole juuri valinnanvaraa. Vakuutus korvaa jotain hankintoja ja Spanairiltakin saa ilmeisesti 100 euroon asti korvauksia, eli ei tähän nyt maailma kaadu mutta vitutuksen silti tuommoinen söhlääminen nostattaa. Laukkujen siirtely ei kuitenkaan äkkisältään mietittynä pitäisi olla mikään hirveän monimutkainen homma.

Baldrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio
Liikkeelle ois lähettävä tossa vartin päästä.. Vitutus lisääntyy.. Näin tilannepäivityksenä.

Maksimaalisen vitutuksen multihuipentuma.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Maksimaalisen vitutuksen multihuipentuma.

Väärässä olet jos luulet että se multihuipentuma on nyt, kun olet vasta ekaa kertaa lompsimassa kasarmille... Huomaat että vitutuskäyrä voi kohota ällistyttäviin korkeuksiin varusmiespalveluksen aikana. Lohdutuksen sanana siis, nyt kokemasi vitutus on vielä pientä.

Hockey Story

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
ajatelkaa jos..

1415 sivua jatkoaikaa puhdasta, tasokasta ja raivokasta vitutusta.
Ajatelkaapa,jos tämän energian saisi jotenkin kerättyä talteen ja muutettua sähköenergiaksi! Suomen energiaratkaisut olisi tehty 1000 vuodeksi eteenpäin ja sähkö riittäisi ulkomaiden vientiin asti!
Ei tarvittaisi uusia yhdinvoimaloita, kun me joukolla vaan tälläkin palstalla istutaan himassa johdot päässä ja auton akku vieressä ja vitutetaan koko sydämestä, otetaan välillä olvipullosta hörpyt ja taas mennään. Annetaisiin hyviä vinkkejä vitutuksen lataamisesta naapurille ja laitettaisiin muija ja lapsetkin kaapeleihin ja ruvettaisiin myymään kotitaloussähkö, sitä oikeaa ja itsetuotettua jopa omalle kaupungille! Anoppi kun tulee kylään niin sillekin kaapelit kiinni papiljotteihin niin on kerrankin hyötyä siitäkin ämmästä elämänsä aikana muutakin kuin appiukon luottokortin vinguttajana ja maksukorkojen luojana.Nyt tarvitaan siis das apparat miracle super charger.
Koko ajatus on oikeastaan niin hirveä että nyt rupeaa oikeasti v+++tuttamaan!

Marttia v+++tuttaa
eli elän.

Viimeksi muokattu:

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Vituttaa kun lipputarkastajat tänään aamulla klo 7.40 rautatientorin metroasemalla tarkastivat kaikkien ohimenevien liput ennen laiturialueelle menoa käyttäen vieläpä sitä peruskortinlukijaa (ei siis niitä heidän omia joilla toiminta on vähän nopeampaa) joka on helvetin hidas. Siis mitä tämä hyödyttää? Eihän ne saa edes tarkastusmaksuja keneltäkään kun eivät päästä ilman lippua sinne laiturille. Mukava oli pullonkaula-efekti siinä aamuruuhkassa.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Helvetin helvetti! MP3-soitin hajosi. Eilen liian väsyneenä laitoin sen koneeseen latautumaan enkä sitten muistanut ottaa sitä pois piuhan päästä kun koneen sammutin. Nyt se rakkine ei suostu menemään enää päälle. Voi vitun vittu!

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Helvetin helvetti! MP3-soitin hajosi. Eilen liian väsyneenä laitoin sen koneeseen latautumaan enkä sitten muistanut ottaa sitä pois piuhan päästä kun koneen sammutin. Nyt se rakkine ei suostu menemään enää päälle. Voi vitun vittu!

Onhan noissa, ainakin iPodissa joku reset systeemi joka on esitelty oikein videon kera tässä. Käytännössä menu ja keskinappi pohjaan niin kauaksi aikaa, että apple logo ilmestyy näytölle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy