Jääkoneenkuljettaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Susanna Pöykiö
En. Mua vituttaa tykimmin.Voi vitun, vitun, vitun, vitun, VITTU ! Voi saatanan vittu ! Uskotteko että nyt vituttaa ?
En. Mua vituttaa tykimmin.Voi vitun, vitun, vitun, vitun, VITTU ! Voi saatanan vittu ! Uskotteko että nyt vituttaa ?
tottakai se on sallittua riippumatta siitä huomasitko virheen vai et. Eivät inhimilliset virheet mitään erikoisbonuksia ole.Sallittua?
Palkanlaskija oli korottanut vahingossa kaksi kuukautta liian aikaisin palkkaani ja nyt työnantaja laittoi minulle sähköpostin, jossa kertoo, että seuraavasta palkasta firma perii minulta takaisin kaiken minkä he maksoivat "liikaa".
Sallittua?
Palkanlaskija kirjoittaa jatkoaikaan: Oltiin maksettu yhdelle duunarille pari kuukautta liian vähän palkkaa. Nyt se vaatii, että tämä puuttuva summa maksetaan sille jälkikäteen seuraavan palkan yhteydessä. Uhkaileekin vielä, että vie asian eteenpäin, jos ei makseta.Olisitko huomauttanut palkanlaskentaa, jos olisit saanut pari kuukautta normaalia pienempää palkkaa?
Kiitos Tshekki kun teitte tyhjiin kolme sekuntia ennen loppua. Kusi monari sitten siihen..
Hmmm.
16.47 Kvapil 0-1
52.43 Lojek 1-2
65.00 Kvapil RL 2-3
Kaiken kurjuuden keskellä meni Tshekkoslovakia ja Neuvostoliitto sekaisin.
Kai se osaavalta immeiseltä onnistuis ihan iteki tuo renkaan vaihto, mutta kun ei ole oikein paikkaa eikä välineitä ja peukalo on keskellä kämmentä.
Ja olipa myös joku kusipää kaatanut pyöräni ja pinna katkennut.
Ehkä vähän on selittelyä joo. Kesällä vaan oli niin kiire tuon homman kanssa ettei viitsinyt alkaa yrityksen ja erehdyksen kautta laittamaan kuntoon, pyörä osaavalle ihmiselle ja äkkiä menopeli takaisin käyttöön. Ja sehän tässä enemmänkin vituttaa että silloin maksoi kalliin huollon ja nyt olisi sama homma edessä tai opeteltava itse. Tosin, kävin tässä välissä jo tutkimassa vähän tarkemmin pyörää ja vaikutti että renkaan venttiili oli aika löysällä. Nyt pitäisi olla paremmin kiinni, katsotaan johtuiko tyhjentyminen siitä vai onko rengas oikeasti puhki.Selityksen makua.
Yhden pinnan katkeamisella on melkeinpä pelkästään kosmeettinen merkitys. Vanne kyllä menee kieroksi ennen pitkää, mutta vain yhden pinnan puuttuessa se kestää kovin kauan. Vähän kun muistaa vielä varoa, eli ei lataa täysillä hyppyihin tai pomppuihin, niin kyllä se kestää. Lisäksi, ei koko vannetta tarvitse vaihtaa, käyt pyöräliikkeessä kysymässä, että saakohan tästä vielä toimivan jos asentaisivat uuden pinnan.
Sori nyt vaan, mutta sinun ongelma on siis polkupyörän kumin paikkaaminen?? Homma on yksinkertainen, jos olet ensikertalainen etsi netistä vaikka ohjeet ja opettele!
Ei tuollainen asia voi vituttaa elämässä, hommaan menee vartista puoleen tuntiin aikaa ja maksaa pari euroa kun ostaa paikkaustarvikkeet lähikaupasta. Nykynuoriso... Sitten vastaa vituttaa kun olohuoneesta palaa lamppu ja se pitää vaihtaa...
Anteeksi nyt ihan hirveästi, jos oli väärin vitutettu. TosiMies toki tekee tuon homman vaikka silmät kiinni alle viiden minuutin. Minä sen sijaan en ole ennen pyörän kumia joutunut vaihtamaan, joten ei ole ennestään mitään käsitystä onko miten vaikeaa tai aikaavievää puuhaa ja jonkinlaiset ohjeet olisi oltava. Kai minua nyt saatana sentään saa vituttaa ylimääräinen työ, kun vasta kesällä jouduin käyttämään kalliissa huollossa pyörän. Voi olla, että jälkeenpäin naureskelen itsekin että tulipa vittuunnuttua pienestä asiasta. Mutta saa kai minua silti vituttaa, että uusi kumi kesti vain puoli vuotta kun edelliset kesti n. 7 vuotta.Sori nyt vaan, mutta sinun ongelma on siis polkupyörän kumin paikkaaminen?? Homma on yksinkertainen, jos olet ensikertalainen etsi netistä vaikka ohjeet ja opettele!
Ei tuollainen asia voi vituttaa elämässä, hommaan menee vartista puoleen tuntiin aikaa ja maksaa pari euroa kun ostaa paikkaustarvikkeet lähikaupasta. Nykynuoriso... Sitten vastaa vituttaa kun olohuoneesta palaa lamppu ja se pitää vaihtaa...
Mutta saa kai minua silti vituttaa, että uusi kumi kesti vain puoli vuotta kun edelliset kesti n. 7 vuotta.
Itse en ainakaan osaa enkä jaksa mitään pyörän kumeja todellakaan vaihtaa ja auton renkaiden vaihdotkin tasan hoidan huoltamossa, jos auton joskus hommaan. Tuskin sitäkään hommaa enää osaisin, kun sen kerran jossain autokoulussa 10 vuotta sitten tein.
No autonrenkaan vaihtohan on jo ihan käytännön syistä hyvä osata, mikäli sattuu tienpäällä kumit puhkeemaan.
No, en osaa sanoa oliko syy pyörässä vai ajomäärässä, mutta tuon kesän aikana meni rengas puhki muistaakseni neljä kertaa.