Vitutusketju

• 10 698 179
  • 56 253

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No, en osaa sanoa oliko syy pyörässä vai ajomäärässä, mutta tuon kesän aikana meni rengas puhki muistaakseni neljä kertaa.

Veikkaan, että syy ei ollut kummassakaan, vaan käyttäjässä. Kun pitää renkaissa reilusti ilmaa, eikä ajele rotvallin reunoihin täydellä vauhdilla ja painolla, niin ei polkupyörän rengasta pitäisi kovinkaan usein saada rikki.

Kyllähän polkupyörän päälikumin tosimies irrottaa ja laittaa paikoilleen vaikka pimeässä parin kymmenen asteen pakkasessa ilman työkaluja pelkillä sormillaan, mutta prätkän renkaan irrotus ja takaisin laitto vaatii jo hieman praktiikkaa.

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Holhousyhteiskuntako

Ei vittu! En tiedä olisiko ollut enemmän itkeä vai nauraa ketjun asiaa, mutta linkin artikkeli kyllä saa aikaan sanoinkuvaamattomia tunteita. Vittu jengi juo itsensä humalaan vahingossa. Ei saatana. Mitä seuraavaksi. Kaikille alkoholinkäyttäjille asennetaan sisäinen alkometri..Joko mä olen nuija ja ahdasmielinen, mutta jotenkin kyseinen idea sai veren kiehumaan. Eikö jumalauta parempaa tekemistä ole kun pitää keksiä tommosia asioita.

Linkki vie siis Iltalehden uutiseen ja käsittelee sitä, kuinka ihminen voi humaltua vahingossa. Kerran vielä sanon VITTU!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010121712881350_uu.shtml

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa ihmiset, jotka kertovat, että mitkä asiat saavat vituttaa ja mitkä eivät.

Tosiaankin vituttaa tuollainen. Jos joku asia vituttaa niin se sitten vituttaa ja se tilanne ei muuksi muutu vaikka joku vitun apina tulisi väittämään että "ei tollanen voi vituttaa".

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Veikkaan, että syy ei ollut kummassakaan, vaan käyttäjässä. Kun pitää renkaissa reilusti ilmaa, eikä ajele rotvallin reunoihin täydellä vauhdilla ja painolla, niin ei polkupyörän rengasta pitäisi kovinkaan usein saada rikki.

En muuten edes tajunnut, että jätin kaikkein todennäköisimmän vaihtoehdon. Siis todennäköisesti meikäläinen tuossa suurin syy oli, mutta enpäs vain tiedä mitä tein väärin. Renkaat täytin vaihtaessani, ja pidin silloin tällöin silmällä. Rotvallin reunojen kanssa olin myös tarkkaavainen, koska niissähän nuo renkaan eniten kärsivät.

No, oli miten oli. En ole tuota jäänyt sen enempää murehtimaan. Ja aina nuo renkaat sai kuitenkin vaihdettua.

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Vituttaa tuo Taijin japsikylän nk. "kalastajien" jokavuotinen delfiinien teurastus. 23.000 delfiiniä julmasti hengiltä joka vuosi..Taisi osua Hiroshiman pommi väärään paikkaan.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa tuo Taijin japsikylän nk. "kalastajien" jokavuotinen delfiinien teurastus.

Pisti kanssa vituttamaan ja veti hiljaiseksi, kun katsoin tämän videon Färsaarelaisista teurastamassa delfiinejä. Eipä paljon raaemmaksi voisi meininki enää mennä.

Huom. Tähän voisi lätkäistä K-18, tai ainakin K-15 -leiman. Ei heikkohermoisille.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eli ihan semisti vituttavat suomalaiset tosimiehet.

Käsitinkö oikein, että sain tuon "tosimiehen" maineen kirjoittamalla mielestäni varsin selkeät ohjeet renkaan vaihtamiseen? Se kun ei todellakaan vaikeaa ole, vaikka eka kerta opetellessa menisikin. Ja onpa tuo muutenkin hyödyllinen taito, jos paljon fillaria käyttää. Yritin viestiini (pl. tuo alun "selityksen makua" -puolivittuilu) saada sellaisen sävyn, että nakin vaihtaminen onnistuu käytännössä keneltä tahansa ja säästäähän siinä pitkässä juoksussa melkoisesti rahaakin.

Ei mulla ole mitään sitä vastaan, jos joku tuon ammattilaisella hoidattaa. Rahaa kuitenkin säästyy ja onnistumisen kokemuksia tulee, kun opettelee hoitamaan tuollaiset "pikkuhommat" itse. Ja onhan se pidemmällä reissulla kätevää osata itse, jos sattuu rengas puhkeamaan. Sitä pyöräliikettä kun ei välttämättä jokaisesta niemestä ja notkelmasta löydy.

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No ainahan näitä tosimiehiä löytyy, joiden mielestä kaikki askareet pitää miehen hoitaa itse ja jos ei osaa, niin ottaa selvää tai kokeilee niin kauan, että oppii.

Itse en ainakaan osaa enkä jaksa mitään pyörän kumeja todellakaan vaihtaa ja auton renkaiden vaihdotkin tasan hoidan huoltamossa, jos auton joskus hommaan. Tuskin sitäkään hommaa enää osaisin, kun sen kerran jossain autokoulussa 10 vuotta sitten tein. Kukas näidenkin liiketoiminnan sitten kustantaisi, jos kaikki tekisivät nuokin hommat itse.

Eli ihan semisti vituttavat suomalaiset tosimiehet.
Miten sun renkaanvaihtokäyttäytyminen tähän liittyy? Kaverilla oli paalu loppu, jolloin annettiin ohjeita miten sen saa hoidettua itsekin. Ihme, että mukana tuli kevyttä kv:ta, kun kaveri manaa renkaan puhkeamista puolen vuoden päivittäisen ajelun jälkeen ja kertoo että ei ole oikein paikkaa homman suorittamiseen, jotain nosturipaikkaako se meinasi siihen tarvittavan. Tsygän renkaan vaihtamiseen tarvittaneen peukaloa, mutta onnistuu kyllä, jos se ei sijaitse perseessä.

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten sun renkaanvaihtokäyttäytyminen tähän liittyy? Kaverilla oli paalu loppu, jolloin annettiin ohjeita miten sen saa hoidettua itsekin.

No varmaan yhtä paljon kuin "ei tuollainen voi vituttaa, voivoi nykynuorisoa" -kommentointi? Eiköhän sen nyt kaikki jo muutenkin tiedä, että joka ikisen asian voi itse nikkaroida kuntoon ja KVG ja silleen.

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No varmaan yhtä paljon kuin "ei tuollainen voi vituttaa, voivoi nykynuorisoa" -kommentointi? Eiköhän sen nyt kaikki jo muutenkin tiedä, että joka ikisen asian voi itse nikkaroida kuntoon ja KVG ja silleen.
Itse näen, että vitutuksen oikeutuksen kommentointi kuuluu ainakin jossain määrin keskustelupalstan vitutusketjuun. Ja nykynuoriso voivottelukin on paikallaan, jos yli 15-vuotias ei osaa paikata itse tsygän kumia tai vaatii hommaan TI-hallia. Itse vetäisin ennemmin yhtäläisyysmerkit olohuoneen lampunvaihdon ja kumin paikkaamisen, kuin kumin paikkaamisen ja joka ikisen asian välille, joten ei tässä nyt joka asiaa olla itse tekemässä ja Zorba ei ilmeisesti tätä mahdollisuutta tiennyt, kun vitutusketjuun kirjoittamisen kynnys ylittyi.

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On se saatana ku ei firma ymmärrä, että mää irtisanouduin... Kaikki asiat hoidettu päin vittua niitten toimesta, mm palkanmaksu. Nyt kun irtisanouduin, niin se on väärin tehty ja mun täytys jatkaa. Täytys lähtee jonnekin 400-500 mailin päähän istuun ja jutteleen miten saatas asiat hoidettua. Nyt tarjottiin 10% palkankorotusta ja ollaan tosi pahoillaan ku asiat on tähän jamaan menny. Olis saatana tehny asioiden eteen jotain eikä istunu siellä perse homeessa.

Jos olis sovituista asioista kiinni pidetty, niin ei olis ongelmaa...

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Jos ajaa päivittäin pyörällä, eikä ole rahaa, sinä paikkaat/ vaihdat sisäkumin itse. En todellakaan ymmärä tuollaista vitutuksen aihetta. Siinä ajassa kun käveli takaisin sisään tietokoneelle kirjoittamaan Jatkoajan vitutusketjuun viestin, olisi jo hoitanut homman. Erikoista, että nykyään jokaiseen pikku homman tarvitaan joko vitutus tai ostettu palvelu. Auton renkaiden vaihtoon (siinä ruuvataan muttereita ensin vastapäivään ja sitten myötäpäivään...) tai pyörän renkaan paikkaukseen ei tarvita osaamista, vain vähän ahkeruutta ja puoli tuntia aikaa.

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
Vituttaa taas vaihteeksi aivan kaikki. Ja siihen päälle kaikki jouluhössötys, joka ei voisi vähempää kiinnostaa. Onneksi on kaljaa.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pakkanen vituttaa, vaikka ei mitenkään älyttömästi olekaan. Vajaa parikymmentä näyttää mittari ja vielä samaan aikaan sataa luntakin. Lumisade ei vituta käytännössä ollenkaan yksinään, mutta miten hemmetissä voi edes olla reilusti pakkasta ja sataa lunta samaan aikaan.

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Meinasin ostaa 17.12 monarikimpan vakioärrältäni, mutta ajattelin että teen myös oman lapun. Päädyin lopuksi tekemään oman lappuni ja unohdin sitten ostaa sen kimpan..

Sillä kimppalapulla olisi saanut 1570euroa.

Muilla samankaltaisia kokemuksia? :-)

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Yksi luokallinen kokeita vielä korjaamatta. Eipä voisi vähempää kiinnostaa. Anteeksi nuoret, joudutte pettymään.

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Jäätävä lentsu iski päälle... ensin reilu kuukauden kurkku kipee aamut illat ja kun eilen pääsin muuttelemaan kamoja talomme ulkovarastoon niin eiköhän illalla alkanut nenä juoksemaan kuin vireeni.

Nessua mennyt iso paketellinen, finrexiä ja burre kohta kymppisäkki ja olo siitä huolimatta edelleen jäätävä... voi fittu sentään

Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Vituttaa katsoa netistä jalkapalloa streamin kautta, kun lähetys pätkii ja nykii ja vaikka mitä eikä kuva todellakaan ole mikään HD.

Kohta on tarvetta verenpainelääkitykselle.

Viimeksi muokattu:

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Helvetin hauskaa kun käsi ei pelaa, oikea käsi tietysti kun olen oikeakätinen. Lekuri ei osannut sanoa jatkosta mitään, muutamasta päivästä muutamaan KUUKAUTEEN! Hermot jumissa siis kädessä ja kohta päässä.

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Piti tulla täksi aamuksi rahaa tilille, mutta eipä ole näkynyt notta kiitti vaan ihan vitusti sille jonka vika tämä on! Suunnitelmat oli jo valmiina ja tänään piti mennä viimeiset joululahjaostokset tekemään, mutta eipä siitä sitten kun ei kerran maistu niin ei maistu..

Haistakaa vittu....

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Piti tulla täksi aamuksi rahaa tilille, mutta eipä ole näkynyt notta kiitti vaan ihan vitusti sille jonka vika tämä on! Suunnitelmat oli jo valmiina ja tänään piti mennä viimeiset joululahjaostokset tekemään, mutta eipä siitä sitten kun ei kerran maistu niin ei maistu..

Haistakaa vittu....

Odottele nyt siihen asti että pankit virallisesti avautuu, ehkä se päivitys tulee viel. Mennään vast sit porukalla vittuja haistelemaan, ei siinä mitään.

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yksi luokallinen kokeita vielä korjaamatta. Eipä voisi vähempää kiinnostaa. Anteeksi nuoret, joudutte pettymään.

Joulun aikaan ei saa ikinä mitään tenttituloksia ajoissa. Tiukkaa tekee saada ne tulokset tammikuun uusintakierrokselle edes. Nyt tiedän, että se johtuu siitä, että tenttejä ei jakseta tarkistaa, vaan vedetään lonkkaa joulunpyhien yli ja katellaan sitten vuoden alussa.

Ps. Itseä vituttaa, että olen niin laiska ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy