Kolmet nappikuulokkeet... kaikista toinen kuuloke mykkänä/rikkoutunut.
Vituttaa.
Jos sun tuolissa on pyörät kiinni samalla tavalla kuin mun, niin hommaan on helppo ratkaisu. Mulla pyörät on kiinni metallisella kierteellä, ja niitä pitää aina välillä muistaa kiristää. Yhdestä meni kierteet kuitenkin niin pahasti, että se tuppasi tippuilemaan kuvailemallasi tavalla. Ei muuta kuin pikaliimaa reikä täyteen ja rikkoutunut kierre paikalleen -> ei ole enää tarvinnut huolehtia keikkuvasta tuolista.Itsellänui on samantyylisiä vitutuksen aiheita.
Tietokonepöytäni toimistotuoli. Tuolista on kaksi pyörää paskana ja vuorotellen irtoilevat jos liikahdan inasenkin tästä asennosta. Sanomattakin on selvää, että tuoli keikkaa kallelleen heti jollekin sivulle. Ääärimmäisen rasittavaa.
Oletko kokeillut vaihtaa ohjaimien (mikäli kaksi löytyy) kesken niitä patterikoteloita? Mulla sammuili ohjain välillä, mutta jostain syystä tuon mahti-idean takia ei enää.
Kolmet nappikuulokkeet... kaikista toinen kuuloke mykkänä/rikkoutunut.
Vituttaa.
Pirkkalassa on nähty karhu, menen paikalle. Löisi metsän omena joltain naaman halki niin oppisi uteliaat tavoille.Mutta tuo kehotus pysyä sisällä toimii tasan päinvastoin siellä missä se elukka liikkuu. Eli Tampereen ympäristössä riittää taas hoopoja kansalaisia ihmettelemässä karhujahtia, saatana!
Vituttaa lukea viestejä, joissa jotakuta vituttaa lukea toisen vitutuksia.
Todella paska "pelastusyritys".Vituttaa lukea viestejä, joissa jotakuta vituttaa lukea toisten vitutuksia, jotka johtuu edellisen vitutuksesta. Tai sitten vituttaa, kun vituttaa, muttei osaa olla vituttamatta.
Todella paska "pelastusyritys".
Onhan se nyt selvä, että mikäli ketään ei saisi vituttaa mikään mikä ei uhkaa omaa tai vaikkal lähimmäisten henkeä, saa tämän ketjun lukita.
Vituttaa, että säät lämpenee taas parin inhimillisen päivän jälkeen. Saako se vituttaa, Bruno?
Et saa, koska se on väärin vitutettu.Saa itseä tokia vituttaa, mikä vituttaa. Mutta jos minua vituttaa, että jotain vituttaa, niin saanen kertoa sen tässä ketjussa?
Et saa, koska se on väärin vitutettu.
Avautuiko vihdoin, miten järjetöntä on vittuilla vääristä vitutuksista?
Ei näitä enää, jooko... SeksiVAU!:ssa oli sitä jotain, mutta nämä muut VAUT! ovat vain väsyneitä. Let it die.
Helposti! Ei lue paskalehtiä, eikä vieraile paskalehtien sivuilla.