Vitutusketju

  • 10 589 954
  • 56 164

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
pahvi-Madonna?
Pahvi-Madonna ainakin vilkkui jossain pelissä.

Ketjun aiheeseen. Jarmo Kekäläinen Jokereihin! VITTUJEN VITTU! Ei tää vitutus laannu edes tänään. Akkakin vittuilee siitä kotona, pitäiskö laittaa nippuun? No, itse siinä saisin turpaani. Auttaisko hätäkeskus siinä vaiheessa? Entä turvatalo?
 

Timppa73

Jäsen
Akkakin vittuilee siitä kotona, pitäiskö laittaa nippuun? No, itse siinä saisin turpaani. Auttaisko hätäkeskus siinä vaiheessa? Entä turvatalo?
Eikö tuo hätäkeskuksen auttaminen tunnetusti riipu siitä, paljonko itse ja emäntä painaa :)

Vituttaa kun töissä väännetään yksinkertaiset asiat taas vaikeimman kautta.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Ikinä ei ole vituttanut lätkä niin paljon kuin tänään.
Koskaan ei pitäisi sanoa ei koskaan, mutta lähellä on, etten mene sm-liigaa enää katsomaan.
Ainakaan viiteen vuoteen.

Ainoat asiat, mitkä saavat ensi kaudella Nordikselle on Ville P. ja Mikke G. Muuten taukoa tulisi tuo mainitsemasi viisi vuotta, ellei pidempäänkin.
 
Viimeksi muokattu:

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Selkäydinpunktio.

Kyllä muuten sattuu ihan hippasen. Sen kyllä kestää, jos ei piikittäjänä ole erikoistuva lääkäri, joka ei hallitse asiaansa. Tökki saakeli kolme reikää selkään ennen kuin sai nesteen tulemaan purkkeihin.

Alaselkä puutunut ja toisen jalan hermo ihan hönönä. Kunhan ei nyt sitä paljon pelkoa herättävää jälkipäänsärkyä tulisi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Uusinta eräästä vittuimaisesta tentistä on oven takana ja ei saatana mene kalloon ne asiat, joita varmasti kysytään. Vituttaa huolella jo ennestään, perkele!

Jostain syystä on vielä helvetin huono olokin! Oksettaa saatanasti.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Selkäydinpunktio.

Kyllä muuten sattuu ihan hippasen. Sen kyllä kestää, jos ei piikittäjänä ole erikoistuva lääkäri, joka ei hallitse asiaansa. Tökki saakeli kolme reikää selkään ennen kuin sai nesteen tulemaan purkkeihin.

Vittu ihan hirveää. Mulle tehtiin tuo viime kesänä Mariassa, ja siellä oli jotkun perkeleen harkkaripäivät. Kolmas lääkäri osasi sitten hommansa, kun molemmat edeltäjät olivat kiskoneet sen 5-10 reikää per naama mun selkään. Viikon verran oli selkä kipeä, mutta onneksi ei mitään päänsärkyjä tullut. Vieläkin vituttaa kyseinen reissu.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Haistakaapa koko Worrelin suku iso paska. Lyökää vaan lyötyä! Vituttaa, kun lähipiiristä ei löydy yhtään ihmistä, jolla olisi jonkinlaista ymmärrystä tai tajua millaista se on elää mun pöksyissä.

Vituttaa vaan kaikki, koko elämä. Kiitos ja anteeksi.
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joku puupää on tehnyt minun nimellä sähkösopimuksen. Tilausvahvistuksessa on minun nimi, väärä henkilötunnus ja osoite on väärä asunnon numeron osalta. Ehkä inhimillinen virhe, mutta eikö nyt perkele voi tarkistaa edes henkilötunnuksen ja nimen yhteyttä. Tai jos on samanniminen, niin tässä samassa rapussa ei ainakaan asu samannimistä. Ja sitten pitää alkaa soittelemaan selvittämään. No eihän se ole kuin 20 senttiä minuutti.
 

Duffman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chelsea, Florida Panthers, Azzurri
Saatana että vituttaa... Sain tänään tietää että joku vitun kebabi havittelee tyttöystävääni. Ei voi olla edes niille vitun ählämeille niin vitun vaikeata ymmärtää että hän on varattu, ei sillä että karvakäsi mikään uhka olisi, mutta kaveri kuulemma vielä väkivaltainenkin että pelottaa jos tyttöystävä sanoo liian vahvasti ei niin saattaa kaverilla kilahtaa päässä ja sitten pitää toivoa että itse olen paikalla. Ei sillä että itse mikään Tie Domi olisin mutta enköhän minä semmosta 170 cm pizzanpyörittäjää vastaan pärjään...

Kiitos ja anteeksi
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Saatana että vituttaa... Sain tänään tietää että joku vitun kebabi havittelee tyttöystävääni.

Eiköhän tyttöystäväsi tee kaverille selväksi ettei kiinnosta. Toisaalta eksoottinen, tumma ja tulinen mies voi olla jonkinlainen unelma hänelle eli sinuna olisin hieman varpaillani. Selvitä naisesi kanssa mitä hän haluaa...
 

Duffman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chelsea, Florida Panthers, Azzurri
Eiköhän tyttöystäväsi tee kaverille selväksi ettei kiinnosta. Toisaalta eksoottinen, tumma ja tulinen mies voi olla jonkinlainen unelma hänelle eli sinuna olisin hieman varpaillani. Selvitä naisesi kanssa mitä hän haluaa...

Se riski tässä nyt on aika minimaalinen kun tyttö itse kertoi minulle, ja ei ollut erityisen iloinen asiasta.
 
Haistakaapa koko Worrelin suku iso paska. Lyökää vaan lyötyä! Vituttaa, kun lähipiiristä ei löydy yhtään ihmistä, jolla olisi jonkinlaista ymmärrystä tai tajua millaista se on elää mun pöksyissä.

Vituttaa vaan kaikki, koko elämä. Kiitos ja anteeksi.

Kohtalontoveri... Aika hemmetin paljon samaa näissä sinun teksteissä, joita olen lukenut.

Ei kai voi muuta sanoa, että toivotaan elämän muuttuvan paremmaksi. Sulla on muistaakseni ihana nainen, joka välittää sinusta? Siinä on yksi positiivinen asia. Sillä pääsee jo alkuun, kun mietit elämäsi hyviä puolia. Minulla on vain kaljaa (nekin on vähäksi aikaa loppu) ja opiskelut, joissa ei kauheasti ole kehumista. En tiedä, tuntuu ettei mitään päämäärää ole, mutta silti ei halua luovuttaa. Sekavaa. Ei varmaan edes haluaisi kirjoitella kaikista ongelmista, mutta se on täällä niin helppoa. Enter ja se on siinä.

Nyt tiedän kenen kanssa ottaisin pari bisseä. Worrelin kanssa.
 

Slibard

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Luultavasti osat maksaa max 200 euroa ja työ lopun eli 1300 euroa. Jarrut on auton tärkein varuste joten on ne syytä olla kunnossa mutta joku roti rahastamisessakin.

Piti oikein katella mitä siinä pitää vaihtaa, kun kerta niin kallis on. Etujarrulevyt ja -palat, vakaajan yhdystangot ja takajarruletkut. Ja sitten tuulilasin taustapeili. Myyjä sanoi osien maksavan 800 ja työ vähintään 600. Täytyy ruveta kyselemään tarjouksia...

Luulin, että edellinen auto tuli kalliiksi, kun jatkuvasti joku osa laukes. Mut siinä makso eteen jarrupalat ja -levyt 100-200 eur jossain venäläismiehen nyrkkipajassa.. Ois pitänyt pitää se -88 Mazda 323. Tosin onhan se vielä faijalla mökkiautona, joten eikun vaihtoon Fordin kanssa...
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minulla on vain kaljaa (nekin on vähäksi aikaa loppu) ja opiskelut, joissa ei kauheasti ole kehumista.

Sen verran täytyy tässä puuttua muiden asioihin, että älä hyvä mies anna ainakaan alkoholin viedä sinua. Sinähän olet vielä kohtuullisen nuori(?), ja koko elämä edessä. Ja tsemppiä opiskeluihin ja elämään muutenkin.

No kirjoitetaan nyt vielä kerran siitä kuuluisasta kuumeesta. Se on sellainen olotila, mitä vihaan melkein yli kaiken ja se on yllättävän usein minulla. Varsinkin nyt, kun koulussa on viimeinen viikko menossa ja pitäisi töitä palautella, niin ei tee sairastelu yhtään hyvää. Eilen olin väkisin koulussa ja se on kyllä ihan hirveää täristä siellä kuumeessa.

On minulla sentään asiat paremmin, kuin monella muulla.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Oma ajanjärjestely vituttaa. Juuri huomasin buukanneeni pari eri juttua samalle lomaviikolle. Toinen on pakollinen ja toinen ehkä kesän rentouttavin ja mukavin roadtrip parhaan kaverin kanssa. Pakollisuus on sen verran tärkeä loppuelämää ajatellen, että ei mahda mitään. Vituttaa ja isosti.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vittu mutta ottaa päähän, kun vuoroomme tuli kesätyöntekijäksi tuollainen meikäläistäkin vanhempi aikuisopiskelija. Sillä ei ole minkäänlaista työmotivaatiota ja tuntuu että tätä ihmistä ei kiinnosta edes oppia näitä hommia. Kun koittaa jotain asiaa opettaa niin tuntuu että menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja joutuu sitten lopulta itse tekemään hommat.

Kesätyöläisillä on täällä hommana toimia pakkaamossa pakkaamassa tuotetta ja se on hommaa mikä usein vaatii aika paljon siellä olemista. Viime yönä tämä nainen kävi ehkä tunnin pari siellä paikan päällä, kun vähän vihjattiin että tarttis jotain tehdä. Tänä yönä päätettiin että ei sanota mitään, katsotaan riittääkö motivaatio lähteä paikan päälle. Onhan siellä vielä yksi kaveri hommissa, mutta sitten kun kesälomat alkavat pyöriä siellä pitäisi toimia yksin. Eipä taida tulla mitään. Ja tälläistä ihmistä oikein tänne suositeltiin erään entisen kesäplikan toimesta...
 

12961

Jäsen
Vittu ihan hirveää. Mulle tehtiin tuo viime kesänä Mariassa, ja siellä oli jotkun perkeleen harkkaripäivät. Kolmas lääkäri osasi sitten hommansa, kun molemmat edeltäjät olivat kiskoneet sen 5-10 reikää per naama mun selkään. Viikon verran oli selkä kipeä, mutta onneksi ei mitään päänsärkyjä tullut. Vieläkin vituttaa kyseinen reissu.

Mulla on samoja kokemuksia, tosin hyvähän se oli että näyte saatiin, siitä tulkittiin tuolloin aivokalvontulehdus.

Ensiavun yleislääkäri yritti saada näytettä ensin puolisen tuntia, vieläpä ylimielisin elkein samalla esitellen kandeille operaatiota. Taisi yllättyä hiukan kun soitin miettimistauon aikana paikalle lähes vieressä töissä olleen anoppiehdokkaan. Lastenneurologina tämä nappasi tuon laakista ja kertoi myöhemmin, että kyseisellä yleislääkärillä on ollut ennenkin ongelmia spinaalipunktion kanssa.

Hirveäähän tuo on kun ei osuta oikeaan, sähköttää jalkoihin hermokipuna niin perkeleesti. Jonkinmoinen riski taitaa olla myös halvaantua kun hermoja kutitellaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös