matskulainen
Jäsen
Vituttaa aivan suunnattomasti PS3:n hinta. Jos siihen lisäksi haluaa NHL10:n niin saa halvimmillaan maksaa ainakin sen 350€.
Voihan työntekoa noinkin kuvailla. Minä ainakin olen kuvailemasi hölmö vain siitä syystä että ilman rahaa eläminen on todella vaikeaa. Enkä toisaalta ajattele kovin hankalana asiana sitä, että minulla on koulua/töitä klo 10-18 vain sen takia että se on yleinen käytäntö tai se sopii mahdollisimman monen muunkin aikatauluihin. Näin se menee maailmassa jossa elää muitakin ihmisiä kuin MINÄ.Ja varsinkin kesä on sellaista aikaa, etten mä ainakaan montaa päivää viikosta halua uhrata työnteolle ja sitä kautta elää muiden ihmisten rytmin ja tahdon mukaan kuin mikäkin hölmö.
Voi vittu kun nyt taas vituttaa niin pahasti, ettei tosikaan! Ensinnäkin naiset, mietin tuossa seuraavaa realistista vaihtoehtoa, mutta kas kummaa, ei nyt juuri tule sellaista mieleen. Opiskelu sitten taas on ihan kaikkea muuta kuin mielekästä, mutta siitähän ei voi syyttää ketään muuta kuin omaa "hienoa ajattelutapaa". Turha jälkikäteen enää itkeä. Vaikka juurihan minä itken.
Onneksi minulla on ensi viikolla oma juhlapäivä eli syntymäpäivät. Ajattelin juoda itseni suohon ja toivoa etten nouse sieltä koskaan.
Voi itku. Sokeasti sitä toivoo että kaikki muuttuu hyväksi.
Formulat ja MTV3 meinasi unohtua!
Välillä kyllä ihmettyttää kun kuulee joidenkin ihmisten päivästä. Aamulla töihin ja sitten illalla töiden jälkeen syö jotain, käy suihkussa, katsoo ehkä telkusta jonkun ohjelman ja ulkoiluttaa koiran, ja sitten pitääkin jo alkaa katsomaan vaatteita seuraavaa työpäivää varten ja kohtapuoliin ruveta nukkumaan. Siis missä vaiheessa ne ihmiset ehtivät elämään?
David Beckhamin akillesjänne. Kyllä tuolle kaverille olisi vielä MM-kisat suonut. Huoh, pikaista paranemista.
Asiavirheitä aikalailla samalla kaliiberilla kuin Bubilla.
No en ole kyllä pitänyt asiavirheitä Bubin suurimpana ongelmana, oikeastaan päinvastoin, tuossa wikipedia-artikkelissakin todetaan, että osa pitää miestä "kävelevänä tietosanakirjana". Lindegren taas on ihan oikesti helvetin huono selostaja, kaikilla mahdollisilla mittareilla, mutta varsinkin asiavirheitten osalta.
No en ole kyllä pitänyt asiavirheitä Bubin suurimpana ongelmana, oikeastaan päinvastoin, tuossa wikipedia-artikkelissakin todetaan, että osa pitää miestä "kävelevänä tietosanakirjana". Lindegren taas on ihan oikesti helvetin huono selostaja, kaikilla mahdollisilla mittareilla, mutta varsinkin asiavirheitten osalta.
... Tosin yleensä näissä lemmikin "hänittelijöissä" vituttaa moni muukin asia, mutta ei siitä nyt sen enempää...
Vituttaa ihmiset, jotka käyttävät lemmikistä puhuessaan sanaa "hän". Olipa se oma puudeli miten rakas tahansa, niin eläimestä ei käytetä sanaa "hän", vaan eläin on aina "se". Tosin yleensä näissä lemmikin "hänittelijöissä" vituttaa moni muukin asia, mutta ei siitä nyt sen enempää...
Kyllähän täällä on useita henkilöitä jatkoajassakin, joiden mielestä oma kissa kannattaa pelastaa palavasta talosta ennen naapuria ja pitävät ihan hyväksyttävänä kissan vertaamista omaan lapseen ihan OK:na. Jossain ketjussa tästä oli keskustelua joku aika sitten. Ja kyllä ne hieman vituttavat jotka vertaavat ihmisiä ja eläimiä.
Ja sama lapsiin, jos joku haluaa lapsia tehdä niin ok, mutta ei tarvitse tulla nostamaan jalustalle sitä kusevaa ja paskovaa kakaraa. Jonkun mielestä se oma kultanuppu voi olla niin kovin tärkeä mutta minulle lähes yksikään lapsi tällä pallolla ei ole sentinkään arvoinen. Vituttaa ihmiset, jotka nostavat ne kultanuput jalustalle ja olettavat vielä, että muidenkin on palvottava ja paapottava niitä.