Vitutusketju

• 10 697 839
  • 56 253

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun monesti iltaisin on vaikea saada unta, kun sydämen syke tuntuu poskissa vai korvissako se nyt tuntuu, mutta siis kuitenkin varsinkin kyljelläni maaten kuuluu sellainen häiritsevä tykytys. Välillä oikein tuntuu, että pää pomppii sen jumputuksen tahdissa. Verenpaineesta vissiinkin taitaa johtua.

Käpälä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Filip Riska
Miten voi olla niin vitun vaikeaa ymmärtää että kaikki ihmiset ei vaan ehdi tehdä töitä viittä vuoroa viikossa... meillä joillakin on vielä muuta elämää emmekä halua jumittua paskaduuniin loppuelämäksi. Valitettavaa että muille on niin käynyt. Todella ystävällisen sähköpostin laitoin listojen tekijälle että korkeintaan 2 vuoroa per viikko voin tehdä koska käyn myös koulua ja yritän lukea pääsykokeisiin ja se vitun ääliö on taas laittanut mulle neljä vuoroa. Voi Vittu. Sitten katsotaan paheksuvasti kun itse järjestän itselleni vapaapäiviä, eli lahjoitan työvuoroja rahanahneille työkavereille. Jokaisessa vuorossa on vielä aivan liian vähän työvoimaa ja joka kerta joutuu jäämään yliaikaa auttamaan töihin jääviä, koska ne eivät yksinkertaisesti voi pärjätä siellä jos yksi lähtee kotiin. Tämän asian ymmärtäminen on kyllä hämärtynyt täysin niiltä henkilöiltä joiden nimilapussa lukee jotain esimiesasemaan viittaavaa, heillä on todella kova kiire kotiin heti kun vuoro loppuu, kun oli niin raskas päiväkin tänään kun istuin tuolla takahuoneessa jalat pöydällä soittelemassa työkavereille että onko siellä kaupungin toisella puolella olevassa toimipaikassa yhtä kova kiire kuin meillä.

Oli niin loistava viikonloppu ja aivan mahtava päivä tänään tähän asti. Pitikin käydä katsomassa uudet vuorolistat.

Ja joo, olen erittäin onnekkaassa asemassa kun mulla yleensäkään on töitä, ja työporukka on vielä sellainen jossa yleensä viiihtyy aivan älyttömän hyvin jopa vapaa-ajalla.

EDIT: ja voi saatana siellähän on taas päässy neljä kollegaa palkalliseen koulutukseen mutta enpä minä vaan. Olihan tämä vasta neljäs kerta kun en päässyt sinne ja kolmas kerta kun mielestäni sinne paikkani ansaitsisin mutta ei kai vittu sitten. voi vittu.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Välillä kyllä ihmettyttää kun kuulee joidenkin ihmisten päivästä. Aamulla töihin ja sitten illalla töiden jälkeen syö jotain, käy suihkussa, katsoo ehkä telkusta jonkun ohjelman ja ulkoiluttaa koiran, ja sitten pitääkin jo alkaa katsomaan vaatteita seuraavaa työpäivää varten ja kohtapuoliin ruveta nukkumaan. Siis missä vaiheessa ne ihmiset ehtivät elämään? En mä ainakaan halua kovinkaan montaa päivää mun elämästä heittää hukkaan. Ja varsinkin kesä on sellaista aikaa, etten mä ainakaan montaa päivää viikosta halua uhrata työnteolle ja sitä kautta elää muiden ihmisten rytmin ja tahdon mukaan kuin mikäkin hölmö.

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Matti Hautamäki Tulosruudussa: "ei jaksa MM-kisat kauheasti kiinnostaa". Toivottavasti viesti meni perille myös maajoukkueen valmennusjohdolle, tollasta flegmaattista paskaa ei tarvitse edes kisoihin lähettää. Säästäkää ne vähätkin rahat tai antakaa jollekin junnulle mahdollisuus. Hautamäen loppukauden kliimaksi olkoon parrankasvatus vedon ratkaisu Janne Ahosen kanssa.

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja varsinkin kesä on sellaista aikaa, etten mä ainakaan montaa päivää viikosta halua uhrata työnteolle ja sitä kautta elää muiden ihmisten rytmin ja tahdon mukaan kuin mikäkin hölmö.
Voihan työntekoa noinkin kuvailla. Minä ainakin olen kuvailemasi hölmö vain siitä syystä että ilman rahaa eläminen on todella vaikeaa. Enkä toisaalta ajattele kovin hankalana asiana sitä, että minulla on koulua/töitä klo 10-18 vain sen takia että se on yleinen käytäntö tai se sopii mahdollisimman monen muunkin aikatauluihin. Näin se menee maailmassa jossa elää muitakin ihmisiä kuin MINÄ.

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Vituttaa katsella X-Factorista noita kahta tuhtia tyttöä. Siellä aina viikonloppuna, kun nuo on baarissa, on mahdollisuus että joku rehellinen suomalainen mies erehtyy painamaan jompaakumpaa.

Voi vittu kun nyt taas vituttaa niin pahasti, ettei tosikaan! Ensinnäkin naiset, mietin tuossa seuraavaa realistista vaihtoehtoa, mutta kas kummaa, ei nyt juuri tule sellaista mieleen. Opiskelu sitten taas on ihan kaikkea muuta kuin mielekästä, mutta siitähän ei voi syyttää ketään muuta kuin omaa "hienoa ajattelutapaa". Turha jälkikäteen enää itkeä. Vaikka juurihan minä itken.

Onneksi minulla on ensi viikolla oma juhlapäivä eli syntymäpäivät. Ajattelin juoda itseni suohon ja toivoa etten nouse sieltä koskaan.

Voi itku. Sokeasti sitä toivoo että kaikki muuttuu hyväksi.

Formulat ja MTV3 meinasi unohtua!

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi vittu kun nyt taas vituttaa niin pahasti, ettei tosikaan! Ensinnäkin naiset, mietin tuossa seuraavaa realistista vaihtoehtoa, mutta kas kummaa, ei nyt juuri tule sellaista mieleen. Opiskelu sitten taas on ihan kaikkea muuta kuin mielekästä, mutta siitähän ei voi syyttää ketään muuta kuin omaa "hienoa ajattelutapaa". Turha jälkikäteen enää itkeä. Vaikka juurihan minä itken.

Onneksi minulla on ensi viikolla oma juhlapäivä eli syntymäpäivät. Ajattelin juoda itseni suohon ja toivoa etten nouse sieltä koskaan.

Voi itku. Sokeasti sitä toivoo että kaikki muuttuu hyväksi.

Formulat ja MTV3 meinasi unohtua!

Synkistely loppui N-Y-T - NYT! Onhan kevät ja pleijaritkin ovella :)
Itseäni vituttaa, kun ei vaan ole varaa hankkia pleijari-kausikorttia..

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Välillä kyllä ihmettyttää kun kuulee joidenkin ihmisten päivästä. Aamulla töihin ja sitten illalla töiden jälkeen syö jotain, käy suihkussa, katsoo ehkä telkusta jonkun ohjelman ja ulkoiluttaa koiran, ja sitten pitääkin jo alkaa katsomaan vaatteita seuraavaa työpäivää varten ja kohtapuoliin ruveta nukkumaan. Siis missä vaiheessa ne ihmiset ehtivät elämään?

Ymmärrän ihmettelyn täysin, mutta monet kai jopa tykkäävät semmoisesta elämästä, missä kaikki sujuu mukavasti rytmitettynä. Ja ei se ole mitenkään väärin mielestäni. Erilaisiahan ihmiset ovat. Joku oikein nauttii kun elämä on turvallista ja määrätietoista ja ns. "tylsää" mutta siinä on silti olemassa tietty pohja.

Itselleni tuollainen elo ei tosin sovi ollenkaan ja osin tuosta syystä parisuhde tuolla kuvaillulla tavalla eläneen ja asennoituneen ihmisen kanssa kariutuikin. Päivätyöt ovat muutenkin tämmöiselle levottomalle luonteelle täysin helvetistä.

Ja siis töitä todellakin teen, mutta työajat pääsen määräämään itse. Ja hyvä niin, muuten olisin luultavasti sosiaalipummi parhaillaan.

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Pentti Lindegröön. Katselin Caps-Bolts-peliä Sportprolta ja Penttihän se sielä selosti. Kyllä niin vitutti kun Eerik Fiö-ö-öör ja Tomas Fläismään viiletti jäällä. Myös Mike "Kröhkökhköh anteeksi" Green tuotti tuskaa. Muutenkin se helvetin jatkuva rykiminen ja pelaajien nimien sekoittaminen otti päähän. Asiavirheitä aikalailla samalla kaliiberilla kuin Bubilla.

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
David Beckhamin akillesjänne. Kyllä tuolle kaverille olisi vielä MM-kisat suonut. Huoh, pikaista paranemista.

edit. Ja taas Teemukin! Kerpele.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
David Beckhamin akillesjänne. Kyllä tuolle kaverille olisi vielä MM-kisat suonut. Huoh, pikaista paranemista.

Harmittelin aamulla samaa asiaa, kun tekstitv:stä sen näin. Tietenkin yle:llä jutun kärki oli, että mies leikataan _Suomessa_, ei se, että häneltä jäänee kisat väliin. Minnehän sairaalaan pitäisi mennä kyttää nimmaria. :)

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No en ole kyllä pitänyt asiavirheitä Bubin suurimpana ongelmana, oikeastaan päinvastoin, tuossa wikipedia-artikkelissakin todetaan, että osa pitää miestä "kävelevänä tietosanakirjana". Lindegren taas on ihan oikesti helvetin huono selostaja, kaikilla mahdollisilla mittareilla, mutta varsinkin asiavirheitten osalta.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
No en ole kyllä pitänyt asiavirheitä Bubin suurimpana ongelmana, oikeastaan päinvastoin, tuossa wikipedia-artikkelissakin todetaan, että osa pitää miestä "kävelevänä tietosanakirjana". Lindegren taas on ihan oikesti helvetin huono selostaja, kaikilla mahdollisilla mittareilla, mutta varsinkin asiavirheitten osalta.

Taustatukea täältä. Yhdyn täysin viestisi sisältöön.

Linkku on legendaarinen mutta ikinä en ole jaksanut kuunnella 10 minuuttia enempää ja Bubia sentään jaksoi kuunnella jostain hullusta syystä. Olihan sekin aika koomista mutta Linkun kuuntelu on lähinnä samaa kuin tunkisi lusikkaa korvaan.

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
No itse en pidä yhtään Bubin tyylistä selostaa, joten luultavasti vain tartun kärkkäämmin hänen virheisiinsä, mene ja tiedä. Mielipiteensä kullakin.

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Vittu kun auto on jumissa mudassa eikä liiku mihinkään suuntaan.. Ei kai tässä sit ois mitään tekemistä ollukaan.

Joope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Vituttaa ihmiset, jotka käyttävät lemmikistä puhuessaan sanaa "hän". Olipa se oma puudeli miten rakas tahansa, niin eläimestä ei käytetä sanaa "hän", vaan eläin on aina "se". Tosin yleensä näissä lemmikin "hänittelijöissä" vituttaa moni muukin asia, mutta ei siitä nyt sen enempää...

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
... Tosin yleensä näissä lemmikin "hänittelijöissä" vituttaa moni muukin asia, mutta ei siitä nyt sen enempää...

Kyllähän täällä on useita henkilöitä jatkoajassakin, joiden mielestä oma kissa kannattaa pelastaa palavasta talosta ennen naapuria ja pitävät ihan hyväksyttävänä kissan vertaamista omaan lapseen ihan OK:na. Jossain ketjussa tästä oli keskustelua joku aika sitten. Ja kyllä ne hieman vituttavat jotka vertaavat ihmisiä ja eläimiä.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vituttaa ihmiset, jotka käyttävät lemmikistä puhuessaan sanaa "hän". Olipa se oma puudeli miten rakas tahansa, niin eläimestä ei käytetä sanaa "hän", vaan eläin on aina "se". Tosin yleensä näissä lemmikin "hänittelijöissä" vituttaa moni muukin asia, mutta ei siitä nyt sen enempää...

Surkuhupaisinta tässä on se, että normaalisti ihmisistä puhuessaan käytetään tiukasti muotoa "se", ja vasta kun puhutaan lemmikistä kaivetaan kielellisestä työkalupakista asenteellinen "hän".

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
On ehkä pieni asia, muttei ärsytä vaan vituttaa. Nimittäin Nolosen mainostaukojen jatkuu-osiot. Hirveää roskaa kerta kerran perään. Ne mainoksethan saa hypättyä yli digiboksin tai vaikka jääkaapin avulla, mutta jatkuu ehtii tulla ennen sitä.

Ensin oli niitä lapsellisia käytöskoulutuksia. Älä jää seisomaan liukuportaiden eteen, älä kuuntele musiikkia kaiuttimet päällä bussissa, älä pidä junassa jalkoja vastakkaisella penkillä. Pitääkö Nelonen katsojiaan huonotapaisina moukkina?

Sitten tuli ihmeelliset ulkomaalaisten mölisemät jatkuut, ja heti perään vielä rasittavammat Kuorosota-ulinat. Jo nuo olivat kammottavia, katsovatko ihmiset tuotakin ohjelmaa ihan oikeasti?

Ja nyt on saavutettu (varmaankin toistaiseksi) se kaiken huippu: "Tunnistatko kumpi on peruna?" Siis mitä helvettiä? Suomessahan ei perinteisesti muuta syödäkään kuin perunaa, ja nyt pitäisi mainostauon alussa miettiä kumpi on nauris ja kumpi on peruna, pohtia oliko parsa se jos on sitä valkeet röhmyy ja kukkakaali se jos on sitä vihreetä, niinku sammalta? Pitääkö Nelonen katsojiaan aivottomina imbesilleinä?

Taidanpa mennä play.comiin ostamaan Frasierin complete series -boksin, eipähän tarvitse tuostakaan teletappitason kanavasta enää kärsiä.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kyllähän täällä on useita henkilöitä jatkoajassakin, joiden mielestä oma kissa kannattaa pelastaa palavasta talosta ennen naapuria ja pitävät ihan hyväksyttävänä kissan vertaamista omaan lapseen ihan OK:na. Jossain ketjussa tästä oli keskustelua joku aika sitten. Ja kyllä ne hieman vituttavat jotka vertaavat ihmisiä ja eläimiä.

Kyllä, minulle on oma koira tärkeämpi kuin joku naapurin ukko. Jos tulipalo tulee niin eipä tarvitse kahta kertaa miettiä kumman pelastan ensin. Naapurin, joka on minulle luokkaa evvk vai oman lemmikin, jonka kanssa olen taivaltanut kymmenen vuotta. Ja sama lapsiin, jos joku haluaa lapsia tehdä niin ok, mutta ei tarvitse tulla nostamaan jalustalle sitä kusevaa ja paskovaa kakaraa. Jonkun mielestä se oma kultanuppu voi olla niin kovin tärkeä mutta minulle lähes yksikään lapsi tällä pallolla ei ole sentinkään arvoinen. Vituttaa ihmiset, jotka nostavat ne kultanuput jalustalle ja olettavat vielä, että muidenkin on palvottava ja paapottava niitä.

vlad.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy