Hoho, vissiin ykkös-asiakas tän tarjoilijan mielestä olis sellanen joka tilaa "Iso karjala", ja sen kummemmin ei small talkia (kumpaankaan suuntaan) tarvitse tehdä.
Mua vituttaa semmonen kun vertaileminen. Minä myöhästyn töistä ihan saletisti useiammin ku vaikka mun isä ja varmaan on se tukkaki huonosti, mutta en mikä niinku useimmat (varmasti 90%) nuorista ole tämmösen inhimmillisyyden takia huonoja työntekijöitä ja moraalittomia. Pääsisivät nämä "old school" -duunarit yli siitä et Suomi muuttuu ja muutos tuo tullessaan muuttuneet arvot.
Ja luultavasti täti olisi niinkin tarkalla tilauksella kuin "yks tuoppi" lorotellut mukisematta hanasta 0,4 litraa peruskoffia tai -karjalaa.
Riippuu vähän paikasta. Eihän mikään vituta niin paljon olutravintolassa, kuin tuo. Sulla on 100 olutta valittavana, ja sä sanot tuoppi. Jos en olisi niin kohtelias, saattaisin sanoa ÄÄLIÖ.
Eli häh? Iso tuoppi, iso kolmonen jne. ilman mainittua merkkiä merkitsevät baareissa päähanaoluita/olutta. Ja tuo ei vituta baarityöntekijöitä, miksi vituttaisi?
Hoho, vissiin ykkös-asiakas tän tarjoilijan mielestä olis sellanen joka tilaa "Iso karjala", ja sen kummemmin ei small talkia (kumpaankaan suuntaan) tarvitse tehdä. Toki, meneehän se perusbissekin päähän.
Siitä isosta Karjalasta jää enemmän katetta ravintolalle, eli totta kai muuta kuin kotimaista lageria tilaaville kannattaa vittuilla. Oppivatpahan olemaan.
Mutta juu, Tutzba, nimeä kehiin, mennään sinne porukalla tilailemaan englantilaista olutta =)
Vituttaa sikainfluenssalle naureskelijat sun muut. 3,5-vuotias pikkuveljeni makaa Suomessa teholla todella heikossa hapessa tämän taudin takia. Ahdistaa, vituttaa, pelottaa ja on todella avuton olo.
Naurattaa varmaan niin pitkään kunnes napsahtaa omaan nilkkaan.
Vituttaa sikainfluenssalle naureskelijat sun muut. 3,5-vuotias pikkuveljeni makaa Suomessa teholla todella heikossa hapessa tämän taudin takia. Ahdistaa, vituttaa, pelottaa ja on todella avuton olo.
Naurattaa varmaan niin pitkään kunnes napsahtaa omaan nilkkaan.
Tämähän riippuu ihan alasta millä työskentelee. Kaupan kassan tai tehdastyöntekijän kohdalla myöhästely ei oikein toimi, kun se vaikuttaa myös muiden työhön tai tuotantoon. Jos omassa työssäni joku nillittäisi viiden minuutin "myöhästelystä", niin väärällä alalla olisi. Jos minä tulisin säännöllisesti 8.00 duuniin ja löisin hanskat tiskiin 16.00, niin vituiksi menisi omat ja muiden hommat. Käytännössä työaikani on 7.30-19.00, riippuen päivästä, eikä ylityötä käytännössä tunneta. Jos wundermann työskentelee liukuhihnalla, niin siinä tapauksessa ymmärrän vitutuksesi, mutta hommat ei nykyään vaan mene ihan samalla tavalla joka paikassa.Tiettyjen asioiden ei pida, eikä tarvi muuttua. Työt tehdään ajallaan ja oikein PISTE Minua ainakin vituttaa todella paljon se, jos joku tulee töihin viisi minuuttia myöhässä. Se on minun ajasta yleensä pois, ja se on työnantajan rahaa ilmaan. Ei aina, mutta monesti.
Milloin Suomessa tajutaan se, että työntekijän ensimmäinen, ja tärkein tehtävä on tehdä investoijalle rahaa. Siitä on aina busineksessa kysymys. Jos ei investoijalle tipu fyrkkaa tarpeeksi, pian sä oot työtön. Mun mielestä tossa pitäis olla kaikille tarpeeks motivaatiota tehdä työnsä aina mahdollisimman hyvin. Aina.
Käytiin kaverin kanssa parilla oluella, kun ei pitkään aikaan oltu nähty. Noh, frendi sitten sanoi tiskillä, että mä voisin ottaa jotain englantilaista olutta. Baarihemmon vastaus: "Mä palvelen sua sitten, kun osaat tarkkaan sanoa, mitä haluat." Kyseessä siis n. 50-v. naishenkilö.
Priceless.
Milloin Suomessa tajutaan se, että työntekijän ensimmäinen, ja tärkein tehtävä on tehdä investoijalle rahaa. Siitä on aina busineksessa kysymys. Jos ei investoijalle tipu fyrkkaa tarpeeksi, pian sä oot työtön.
Finnairin lentäjät. Melkein minkä tahansa muun ammattiryhmän kohdalla ymmärtäisin lakon mutta nyt en. Vittu mitkä palkat , edut, käsittämättömän hyvä työsopimus ja vaikka päivä on joskus pitkä niin on se muillakin.
Vittu, munien mittausta koko homma, yrittävät näyttä kuka määrää.
Turha valittaa että vastuullista hommaa, niin se on vaikka bussikuskeilla, hoitsuilla, poliiseilla ym.
Oikein toivon että Finski vastaisi supistamalla lentoreittejään "kannattamattomina" ja ilmoittavan että parille kymmenelle lentäjälle pitää antaa fudut samasta syystä. VITTU.