Vitutusketju

  • 10 549 816
  • 56 138

Jookoskookos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Colorado Avalanche, Joe Sakic #19
Vituttaa kaupoissa olevat n. 60v työntekijät ketkä ovat niin happamia ja vittuuntuneita omaan työhönsä että jos jotain kysyy niin tulee juuri sellasella niin vittuuntuneella äänellä se vastaus että huh huh
 

tutzba

Jäsen
Vituttaa kaupoissa olevat n. 60v työntekijät ketkä ovat niin happamia

Käytiin kaverin kanssa parilla oluella, kun ei pitkään aikaan oltu nähty. Noh, frendi sitten sanoi tiskillä, että mä voisin ottaa jotain englantilaista olutta. Baarihemmon vastaus: "Mä palvelen sua sitten, kun osaat tarkkaan sanoa, mitä haluat." Kyseessä siis n. 50-v. naishenkilö.

Priceless.
 
Viimeksi muokattu:

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hoho, vissiin ykkös-asiakas tän tarjoilijan mielestä olis sellanen joka tilaa "Iso karjala", ja sen kummemmin ei small talkia (kumpaankaan suuntaan) tarvitse tehdä. Toki, meneehän se perusbissekin päähän.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Käytiin kaverin kanssa parilla oluella, kun ei pitkään aikaan oltu nähty. Noh, frendi sitten sanoi tiskillä, että mä voisin ottaa jotain englantilaista olutta. Baarihemmon vastaus: "Mä palvelen sua sitten, kun osaat tarkkaan sanoa, mitä haluat." Kyseessä siis n. 50-v. naishenkilö.

Priceless.

Vittu tossa on ammattiylpeys taas huipussaan. Kyllä vituttaa alan ihmisenä lukea tuollaista. Oliskohan aika vaihtaa alaa johonkin ihan muuhun?
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
tutzba: kerroppa ihan vittuilun vuoksi (sanan varsinaisessa merkityksessä) missä anniskelupaikassa tämä tapahtui?

Kannattaa laittaa sana kiertämään missä näitä wanna-be soup nazeja löytyy, niin muutkin osaavat kiertää nuo paikat kaukaa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ite en kerran saanu lappeen Rannan Doriksen tiskiltä teekkaribileissä votkamarttiinia ravistettuna, ei sekoitettuna, vaikka olin puvussa ja aivan umpihumalassa.

Kannattaa varoa tuota paikkaa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hoho, vissiin ykkös-asiakas tän tarjoilijan mielestä olis sellanen joka tilaa "Iso karjala", ja sen kummemmin ei small talkia (kumpaankaan suuntaan) tarvitse tehdä.

Ja luultavasti täti olisi niinkin tarkalla tilauksella kuin "yks tuoppi" lorotellut mukisematta hanasta 0,4 litraa peruskoffia tai -karjalaa.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Mua vituttaa semmonen kun vertaileminen. Minä myöhästyn töistä ihan saletisti useiammin ku vaikka mun isä ja varmaan on se tukkaki huonosti, mutta en mikä niinku useimmat (varmasti 90%) nuorista ole tämmösen inhimmillisyyden takia huonoja työntekijöitä ja moraalittomia. Pääsisivät nämä "old school" -duunarit yli siitä et Suomi muuttuu ja muutos tuo tullessaan muuttuneet arvot.

Tiettyjen asioiden ei pida, eikä tarvi muuttua. Työt tehdään ajallaan ja oikein PISTE Minua ainakin vituttaa todella paljon se, jos joku tulee töihin viisi minuuttia myöhässä. Se on minun ajasta yleensä pois, ja se on työnantajan rahaa ilmaan. Ei aina, mutta monesti.

Milloin Suomessa tajutaan se, että työntekijän ensimmäinen, ja tärkein tehtävä on tehdä investoijalle rahaa. Siitä on aina busineksessa kysymys. Jos ei investoijalle tipu fyrkkaa tarpeeksi, pian sä oot työtön. Mun mielestä tossa pitäis olla kaikille tarpeeks motivaatiota tehdä työnsä aina mahdollisimman hyvin. Aina.
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Ja luultavasti täti olisi niinkin tarkalla tilauksella kuin "yks tuoppi" lorotellut mukisematta hanasta 0,4 litraa peruskoffia tai -karjalaa.

Riippuu vähän paikasta. Eihän mikään vituta niin paljon olutravintolassa, kuin tuo. Sulla on 100 olutta valittavana, ja sä sanot tuoppi. Jos en olisi niin kohtelias, saattaisin sanoa ÄÄLIÖ.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Riippuu vähän paikasta. Eihän mikään vituta niin paljon olutravintolassa, kuin tuo. Sulla on 100 olutta valittavana, ja sä sanot tuoppi. Jos en olisi niin kohtelias, saattaisin sanoa ÄÄLIÖ.

Eli häh? Iso tuoppi, iso kolmonen jne. ilman mainittua merkkiä merkitsevät baareissa päähanaoluita/olutta. Ja tuo ei vituta baarityöntekijöitä, miksi vituttaisi?
 

Jookoskookos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Colorado Avalanche, Joe Sakic #19
Vituttaa se että valvoin koko yön Coloradon pelin takia ja ekan 10min aikana Colorado on tappiolla 3-0
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Eli häh? Iso tuoppi, iso kolmonen jne. ilman mainittua merkkiä merkitsevät baareissa päähanaoluita/olutta. Ja tuo ei vituta baarityöntekijöitä, miksi vituttaisi?

Niin. Ja jos sulla on siinä hanassa se 12 bisseä ja kaapissa 200 lisää, niin melko typerän kuvanhan siinä saa asiakkaasta joka tulee tiskille ja esittää tilauksen "olut" tai "tuoppi". Vähän kun menis kirjakauppaan ja tilais tiskillä kirjan.

Edit: tottakai se vituttaa sitä olutravintolan työntekijää, että takataskussa on pirusti ammattitaitoa ja tietotaitoa ja sit tulee tuollaisia tilauksia. Kyllähän siihen turtuu ja lyö sen koffin vaan eteen, mutta onhan se turhauttavaa. Vähän kuin huippukokki joka huippukeittiössään huippuraaka-aineiden keskellä joka päivä tekis pelkkää makaroonilaatikkoa. Siks tuo alkuperäinen viesti niin paljon vituttaakin, siinä kun on ammatti-ihmiselle paras tilanne, saat käyttää ammattitaitoasi ja oikeasti myydä ihmiselle jotain mitä hän haluaa. Ja sit ruvetaan vittuilemaan kun se ei sitä keppanaa haluakaan.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Hoho, vissiin ykkös-asiakas tän tarjoilijan mielestä olis sellanen joka tilaa "Iso karjala", ja sen kummemmin ei small talkia (kumpaankaan suuntaan) tarvitse tehdä. Toki, meneehän se perusbissekin päähän.

Siitä isosta Karjalasta jää enemmän katetta ravintolalle, eli totta kai muuta kuin kotimaista lageria tilaaville kannattaa vittuilla. Oppivatpahan olemaan.

Mutta juu, Tutzba, nimeä kehiin, mennään sinne porukalla tilailemaan englantilaista olutta =)
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Vituttaa kun olen kuullut mainoksessa puheen väärin. Kyseessä on Canal+ mainos jossa Jörn Donner katsoo telkkaria ja arvostelee näkemäänsä. Lopuksi sanoo jotain tähän suuntaan: "ääni ja kuva on pirun hyviä." Olen kuullut sen pariin kertaan: "ääni ja kuva on vitun hyviä." Vituttaa kun ei se menekään niin.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Siitä isosta Karjalasta jää enemmän katetta ravintolalle, eli totta kai muuta kuin kotimaista lageria tilaaville kannattaa vittuilla. Oppivatpahan olemaan.

Mutta juu, Tutzba, nimeä kehiin, mennään sinne porukalla tilailemaan englantilaista olutta =)

JWC porukan nelisenkymmentä ukkoa ja akkaa tilaamaan mitä erikoisempia mallastuotteita, oppivat olemaan todellakin. Se olisi niille ihan oikein.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vituttaa sikainfluenssalle naureskelijat sun muut. 3,5-vuotias pikkuveljeni makaa Suomessa teholla todella heikossa hapessa tämän taudin takia. Ahdistaa, vituttaa, pelottaa ja on todella avuton olo.

Naurattaa varmaan niin pitkään kunnes napsahtaa omaan nilkkaan.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Vituttaa sikainfluenssalle naureskelijat sun muut. 3,5-vuotias pikkuveljeni makaa Suomessa teholla todella heikossa hapessa tämän taudin takia. Ahdistaa, vituttaa, pelottaa ja on todella avuton olo.

Naurattaa varmaan niin pitkään kunnes napsahtaa omaan nilkkaan.

Lähelle osuva vakava sairaus koskettaa aina. Influenssoista ja muista öyhöttäminen on ollut kuitenkin muotia jo parikymmentä vuotta ja sama hysteria lietsotaan joka vuosi. Lääketehtaat kiittävät ja kumartavat - sekä hihittelevät hissukseen matkalla pankkiin - ja niinpä tällekin vouhotukselle on joku varmasti jo oppinut nauramaan.

Voimia pikkuveljellesi taisteluun sairautensa kanssa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa tämän talon hissi joka liikkuessaan aiheuttaa sellaista huminaa, joka kuuluu kämppääni asti ja ennen kaikkea tuntuu korvissa. Arvatkaa vaan käytetäänkö hissiä päivittäin usein? Kiva kun korvat menee lukkoon tuon tuosta. Saatana...

Käyn kohta tuhoamassa tuon laitteen.
 

Olleri

Jäsen
Vituttaa sikainfluenssalle naureskelijat sun muut. 3,5-vuotias pikkuveljeni makaa Suomessa teholla todella heikossa hapessa tämän taudin takia. Ahdistaa, vituttaa, pelottaa ja on todella avuton olo.

Naurattaa varmaan niin pitkään kunnes napsahtaa omaan nilkkaan.

Kyllä tuli itelläkin naureskeltua sika hysterialle. Oma 2-vuotias tyttö sairastu tautiin. Viikko sitten kuume nousi yli 40 asteen, tyttö rupesi kouristelemaan. Lanssilla sairaalaan, onneksi oli kyseessä vain kuumekouristus, mikä ei ole vakavaa, vaikka siltä näyttääkin. Nyt tyttö on jo parantunut. Kyllä huoletti aika huolella silloin, mutta nyt hänellä onneksi parempi suoja sikaflunssaa vastaan, mitä mikään rokote voi antaa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
En tiedä mikä tauti on iskenyt mutta hivuttavan köhän seuruksena eilen alkoi joka paikkaa särkeä, olo oli kuin olisi nuijalla hakattu. Tänään kipujen ja särkyjen oheen tuli "mukava" 38,8 asteen kuume ja sellainen olo edelleen, että kuume vaan nousee. Väsyttää mutta vuoteessa makoilustakin seuraa vaan sekava olo ja tuskaista pyörimistä.

Toivottavasti kyseessä ei ole mikään tavallista flunssaa kummempi tauti.

vlad.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas, tuli pyörittyä koko yö nukkumatta kai hetkeäkään. Hieman väsynyt olo tällä hetkellä...vielä kun on muutenkin nukkunut huonosti armottoman köhän takia. No, kohta sitten suunta kohti lekuria, jotta saadaan kuvattua keuhkot ja poskiontelot.
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tiettyjen asioiden ei pida, eikä tarvi muuttua. Työt tehdään ajallaan ja oikein PISTE Minua ainakin vituttaa todella paljon se, jos joku tulee töihin viisi minuuttia myöhässä. Se on minun ajasta yleensä pois, ja se on työnantajan rahaa ilmaan. Ei aina, mutta monesti.

Milloin Suomessa tajutaan se, että työntekijän ensimmäinen, ja tärkein tehtävä on tehdä investoijalle rahaa. Siitä on aina busineksessa kysymys. Jos ei investoijalle tipu fyrkkaa tarpeeksi, pian sä oot työtön. Mun mielestä tossa pitäis olla kaikille tarpeeks motivaatiota tehdä työnsä aina mahdollisimman hyvin. Aina.
Tämähän riippuu ihan alasta millä työskentelee. Kaupan kassan tai tehdastyöntekijän kohdalla myöhästely ei oikein toimi, kun se vaikuttaa myös muiden työhön tai tuotantoon. Jos omassa työssäni joku nillittäisi viiden minuutin "myöhästelystä", niin väärällä alalla olisi. Jos minä tulisin säännöllisesti 8.00 duuniin ja löisin hanskat tiskiin 16.00, niin vituiksi menisi omat ja muiden hommat. Käytännössä työaikani on 7.30-19.00, riippuen päivästä, eikä ylityötä käytännössä tunneta. Jos wundermann työskentelee liukuhihnalla, niin siinä tapauksessa ymmärrän vitutuksesi, mutta hommat ei nykyään vaan mene ihan samalla tavalla joka paikassa.

Vituttaa törkeä hammassärky ja siihen liittyvä antibioottikuuri.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käytiin kaverin kanssa parilla oluella, kun ei pitkään aikaan oltu nähty. Noh, frendi sitten sanoi tiskillä, että mä voisin ottaa jotain englantilaista olutta. Baarihemmon vastaus: "Mä palvelen sua sitten, kun osaat tarkkaan sanoa, mitä haluat." Kyseessä siis n. 50-v. naishenkilö.

Priceless.

Heh, hiukan samansuuntaista helsinkiläisessä anniskeluliikkeessä, nimeä en muista. Tilasin Tom Collinsin, johon baarimikko sitten vastasi, että "vittu! Kiva mulle!". No, onhan tuo Tomppa hieman työläämpi tehdä, kuin lorottaa tuopillinen bisseä, mutta syyllistäminen on hieman ikävää.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Milloin Suomessa tajutaan se, että työntekijän ensimmäinen, ja tärkein tehtävä on tehdä investoijalle rahaa. Siitä on aina busineksessa kysymys. Jos ei investoijalle tipu fyrkkaa tarpeeksi, pian sä oot työtön.

Ja höpöhöpö. Tuo toimii joillakin aloilla, mutta hyvin monella alalla ei. Sama pätee noihin tiukkoihin työaikoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös