Vitutusketju

  • 10 589 817
  • 56 164

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kesälomat...

Joka vitun kesä alkaa työpaikoilla ja seurapiireissä tämä small talk, johon kuluu sanonnat " mä tilasin hyvät ilmat, kun mun loma alkaa Tiistaina", "sulla onkin hyvät lomat- tilasit varmaan ne.." " eikun ne alkaa vasta, kun aloitan loman..." "mun loman aikana oli parhaat ilmat.."... sama jargonia vituttaa. Perkele, baarissa on aina lämmintä, jos puutarhassa ei tarkene.
 
Joka vitun kesä alkaa työpaikoilla ja seurapiireissä tämä small talk, johon kuluu sanonnat " mä tilasin hyvät ilmat, kun mun loma alkaa Tiistaina", "sulla onkin hyvät lomat- tilasit varmaan ne.." " eikun ne alkaa vasta, kun aloitan loman..." "mun loman aikana oli parhaat ilmat.."... sama jargonia vituttaa. Perkele, baarissa on aina lämmintä, jos puutarhassa ei tarkene.

Asia minkä oon aina sisimmässään tiennyt, mutta en ole vaan tajunnut että juuri noinhan se on! Kiitos!

Mutta myönnän että syyllistyin tohon muuhun jargoniin tänään ittekin, mutta puolustukseksi on sanottava että lähinnä keskityin vittuilemaan lomaisille kun hetken näytti jo siltä että alkas satamaan kunnolla.

Ja mikäs mua vituttas, no vaikka se että ei jaksas lähtee baariin, vaikka tekis mieli. kk-ketju on siis vaihtoehto, mutta tämä saamattomuus siis vituttaa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lappeenrannan polisiihan se vituttaa. Ei riitä että hysteerisenä tapetaan nallle, pitää vielä riistää henki poikasiltakin. No, toivottavasti poliisi toimii sitten jatkossa johdonmukaisesti. Kuula kalloon vaan sille joka vaikkapä lähipubissa hieman rettelöi. Ja ehdottomasti kuula kalloon sitten tämän rettelöitsijän lapsillekin. "Sori, sun vanhempasi vähän riehui, sä et pärjää yksin, joten me ammutaan sut, pam".

Iik karhu! Tosi pelottavaa. Suomalaiset ovat todellista pelkurikansaa, se on jo niin monesti nähty.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Joka vitun kesä alkaa työpaikoilla ja seurapiireissä tämä small talk, johon kuluu sanonnat " mä tilasin hyvät ilmat, kun mun loma alkaa Tiistaina", "sulla onkin hyvät lomat- tilasit varmaan ne.." " eikun ne alkaa vasta, kun aloitan loman..." "mun loman aikana oli parhaat ilmat.."... sama jargonia vituttaa. Perkele, baarissa on aina lämmintä, jos puutarhassa ei tarkene.
Tai "jokos lomat on pidetty?", "jaahas, lomat on lusittu?" ja "koskas sulla alkaa kesäloma?"
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Iik karhu! Tosi pelottavaa. Suomalaiset ovat todellista pelkurikansaa, se on jo niin monesti nähty.

Niinpä...emokarhuja sekä pentuja on tapettu lapissa kautta aikojen pesäänsä kun ovat viettäneet talviunta. Tästä sakemannit maksoivat kovia rahoja aikoinaan.

Ajoittain tapetaan asutuksen läheisyyteen tulleita nalleja mutta tää on elämää. Eläimen kuolema tuntuu aina jotenkin pahalta. Ihmisten väkivaltaisiin kuolemiin on jo jotenkin turtunut.

Karhu on kuitenkin petoeläin eli vaaralliset yksilöt ammutaan. Kaatolupia kuitenkin vuosittain myönnetään lukuisia. Ei näistäkään paha mieli sulle kai tule...?
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Lappeenrannan polisiihan se vituttaa. Ei riitä että hysteerisenä tapetaan nallle, pitää vielä riistää henki poikasiltakin. No, toivottavasti poliisi toimii sitten jatkossa johdonmukaisesti. Kuula kalloon vaan sille joka vaikkapä lähipubissa hieman rettelöi. Ja ehdottomasti kuula kalloon sitten tämän rettelöitsijän lapsillekin. "Sori, sun vanhempasi vähän riehui, sä et pärjää yksin, joten me ammutaan sut, pam".

Iik karhu! Tosi pelottavaa. Suomalaiset ovat todellista pelkurikansaa, se on jo niin monesti nähty.

Sikäli kuin tämä ei ollut provo, sinun maailmankuvasi perustunee Disney-elokuviin.
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Tai "jokos lomat on pidetty?", "jaahas, lomat on lusittu?" ja "koskas sulla alkaa kesäloma?"

Tai "Mitäs meinaat lomalla tehdä?" No en perkele yhtään mitään. Ihan tarpeeksi sai kevään aikana sinkoilla työn, koulun, tapahtumajärjestämisen, kuntoilun ja muiden harrasteiden välillä, että olenpa nyt vaihteeksi tekemättä yhtään mitään. :D (No joo, kyl mulla puuhaa vähän riittää lomallakin, mutta pääsinpähän rähjäämään.)
 

Stam1na

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP! Vaajakosken Pelikaanit! Barcá!
Nyt vituttaa koiran paskankeruu pussit.

Melkein laatta lensi aamulla taas. Kyllä ennen kaikki oli paremmin jos koira paskoo naapurin nurtsille niin sit se paskoo ja ei siinä sen kummepaa, nyt tullaan tyyliin pesismailan kanssa uhittelemaan jos ei samalla silmänräpäyksellä tongi niitä paskoja matkaansa...prkl!
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt vituttaa koiran paskankeruu pussit.
Minua vituttaa, että ne koiran paskat otetaan, laitetaan maatumattomiin muovipusseihin ja heitetään roskiin.

Se on sitä luonnolle vittuilua aidoimmillaan. Ei ole vaikeaa hommata maatuvia pusseja jos sen koiran on kerran itselleen hankkinut.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Slipknot villitsi Ruisrockin yleisön-uutinen käskee katsomaan kuvat hurjasta show'sta. Tietenkään yhdessäkään kuvassa (ainakaan klo 10.30 mennessä, elleivät jossain vaiheessa vaihda kuvia) ei ole 'knottia nähtykään. Joku pellebändi valkoisilla naamoilla kyllä, muttei Slipknot. Journalismin taso surettaa...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Slipknot villitsi Ruisrockin yleisön-uutinen käskee katsomaan kuvat hurjasta show'sta. Tietenkään yhdessäkään kuvassa (ainakaan klo 10.30 mennessä, elleivät jossain vaiheessa vaihda kuvia) ei ole 'knottia nähtykään. Joku pellebändi valkoisilla naamoilla kyllä, muttei Slipknot. Journalismin taso surettaa...

Katsoin samaa ja intoonnuin laittamaan Hupaisia virheitä mediassa-ketjuun saman huomion. Tainnut toimittaja olla siemailemassa kivennäisvettä (kossua) keikan aikana ja ottanut jostain pilipalibändistä kuvat toivoen ettei kukaan huomaa.

EDIT: Toinen nimi bändille arvottu, jos nyt osui kohdalleen.
 
Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Menköön nyt tänne, Rupesi ketuttaan kun samsungin kännyssä ei näemmä pysty lisäämään luotuun "ryhmänä" numeroita ellei ne ole puhelimen muistissa !
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa viranomaiset. Meidän pihalla makaa kuollut räkättirastas jo kolmatta päivää, eikä kukaan ei tee asialle mitään.

Mutta jos pihalla makaisikin kuollut ihminen, niin eikös jumalauta välittömästi tulisi paikalle kaikenlaisia pelastusvoimia, kriisityöntekijöitä, poliiseja sekä hautausurakoitsijoita. Vituttaa tällainen toiminta, suomalaiset ovat todella itsekkäitä vässyköitä, se on jo niin monesti nähty.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vituttaa viranomaiset. Meidän pihalla makaa kuollut räkättirastas jo kolmatta päivää, eikä kukaan ei tee asialle mitään.

Eikö ne Rapid Deployment Force -joukot ole perustettu juuri tällaisia tapauksia varten? Muutama AMV ja kolmisenkymmentä miestä täyspakkauksineen kyllä taltuttaa yhden kuolleen räkättirastaan, jos ei muuten niin poliisin Karhuryhmän avustuksella.

Soita Pasi Viheraholle niin homma hoituu.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Se on taas tää mun korttitalo, jota jotkut kutsuvat elämäksi, hajonnut kasaan. Saa nähdä että mitähän sitä seuraavaksi tapahtuu?
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Vituttaa ihmiset jotka järjestää jotain häppeninkiä ja varmistelevat monta päivää että siihen myös osallistutaan. Sitten mitään ilmoittamatta jätetään väliin ja soittaessa(jos puhelimeen vastataan) kerrotaan vaan ettei nyt jaksakkaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
13-vuotia poikani kahden kaverinsa kanssa tuli lattialle päälleni ja meikäläisen piti siitä siitten yrittää nousta. No, punnersin käsillä yläkropan ylös ja sitten hobitit karisivat pois mukavasti.

Jätkät tekivät sotasuunnitelman ja tulivat haastamaan meitsin uudelleen. Nyt oli vaan pojilla eri taktiikka. Kun entiseen tyyliin punnersin ylös niin yksi kääpiö hyppäsi harteille. Olkapäässä rutsahti ja käsi petti alla. Nyt sitten ihmetellään, että miten vasen hanska pelittää. Lievä kipu olkapäässä eikä kestä punnertamista.

Kiva kiva...pitäisi aloittaa pystyharjoittelu syksyllä turussa mutta katsotaan...

Niin tää harmitottoman kisailun lopputulos vituttaa!
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Miettikääpäs nalleintoilijat, jos päänne sattuu joskus olemaan nallen pikku pikku hampaiden välissä - eikö kuitenkin ihmiselämän kunnioitus aja näidenkin elukoiden edelle. Totuus on että eläimet raivataan tieltä ennen ihmistä, vai kenestä läheisestänne itse aloittaisitte?

Pentujen ampumiseen oli mielestäni riittävät syyt. Ps. Kuunnelkaa Yle Areenasta Kirsi Virtasen puheohjelma viime torstailta, tulette ehkä järkiinne.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Sikäli kuin tämä ei ollut provo, sinun maailmankuvasi perustunee Disney-elokuviin.

Siltähän tuo tosiaan vaikuttaa. Mutta saahan sitä toisaalta jokaisella olla mielipiteet.. Pennut olisi pitäneet jättää yksin luontoon, jossa ne olisivat olleet liian nuoria selviytymään ilman emoa. Eläintarhassa ei tilaa, mahtuisiko kenties jonkun luonnonystävän luokse muutama karhunpoikanen asustamaan?

Ehkä se todellinen kuva hänellekkin joskus asioista aukeaa kun itse kohtaa karhuja ja susia takapihalla, eikä vain Korkeasaaressa kaltereiden takana.
 

tutzba

Jäsen
Oletko viikonlopun töissä, kysyttiin. Silloin on paljon töitä, sanottiin. Saat paljon rahaa, luvattiin. Et voi lähteä Ruisrockiin, itkettiin. Kukaan muu ei ehdi olla töissä, perusteltiin. Tämä viikonloppu on hyvin kiireinen, uskoteltiin.

Ja vittu yksi tulipalo ollut.

En olisikaan halunnut Ruisrockiin.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Kyllä mul on mukavia "kavereita"!!! Keksivät omasta mielestään hyvän jekun, kun kaverin serkku soitti mulle ja kertoi hyvän kaverini olleen rajussa autokolarissa ja makaavan teholla...!!!Tämä tapahtui siis eilen illalla. Ja tottakai minä uskon, jos tuollaista asiaa ihminen soittaa mulle, joka ei ennen ole mulle soittanut. On saatana aika synkkää huumoria toisilla ihmisillä...kaikkee se viinahöyry teettää...

Siinä meinas mennä lomasuunnitelmat uusiks ja lomafiiliskin otti hieman takapakkia...mut olin kyl alusta lähtien sillee 50/50 uskonko vai enkö, mut onneks soitin sit tän kaverin äitille, ja sain varmistuksen, et mitään ei ole tapahtunut.

Jaa että miks vituttaa!!??
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sukulaiset, paitsi vanhemmat, ovat aivan täysin perseestä. Muistan eilisestä känniretkestä koko illan, en esimerkiksi oksentanut, kuten tapoihini ei kuulukaan ja sitten sisko tulee sanomaan, että voisinko pestä lavuaarin ja ihmettelyyni saan vastauksen, että olisin muka laatoittanut sinne. Vitut ole, eikä siellä mitään näkynytkään, kun varmuuden maksimoimiseksi asian tarkistin. Suurin osa sukulaisistani on aivan ihmeellsiä vittuilijoita, jotka joutaisi lähes kaikki karkoittaa Siperiaan jonkun elukan paimeneksi. Haistakaa vittu kaikki!

EDIT: Söin maksalaatikon, kun en tuota ihan vielä autoilemaankaan tohtinut lähteä. Siskoni maksalaatikon johdosta kävi käsiksi, kun se oli kuulemma hänen. Olin niin äimänä, etten osannut hermostua tai edes säikähtää, suojauduin vain. Erittäin terve meininki, maksalaatikko on vissiin arvossaan. On se kuitenkin jo 23-vuotias, että tuota...

Haistakaa sukulaiset edelleen vittu. Paitsi vanhemmat ja yksi serkku.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ikään kuin tässä ei olisi jo tarpeeksi värkkäämistä loppukesäksi, nyt pitää sitten suunnitella firman konekanta uusiksi. Tietystikin siitä syystä, että oma pöytäkoneeni puski käyttösavut ulos. Muuten ihan jees, mutta samaisen koneen kovoilla ei tee mitään muissa koneissa, eikä noilla kovoilla olekaan kuin abaut loppuvuoden tienestit kiinni... tietysti olisin voinut paremminkin hoitaa backupit viime aikoina, mutta tietysti sitä pitää verta kaivaa nenästään.

Eli laitetaan nyt sitten koko roska kerralla uusiksi, kun aletaan. Vittu että kiinnostaa, vittu kun vituttaa.

Ja aamulla töihin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös