EU haluaisi kieltää härkätaistelun, Iso-Britannia kielsi ketun metsätyksen, mielestäni C&R kalastus menee samaan kategoriaan.
Laske matkakulut kauppaan ja velota ne kaveriltasi.Ostin minulle ja kaverille yhteistä ruokaa juhannukseksi (leipää, juustoa, makkaraa ja levitettä... se oikeasti laski paljon se söi ja maksaa sen mukaan mulle. Sai hinnaksi 1€. Vittu mikä pihi paska!
Laske matkakulut kauppaan ja velota ne kaveriltasi.
Joskus olen siivonnut verkosta toista sataa särkeä pois ja haudannut ne.
Ostin minulle ja kaverille yhteistä ruokaa juhannukseksi (leipää, juustoa, makkaraa ja levitettä... se oikeasti laski paljon se söi ja maksaa sen mukaan mulle. Sai hinnaksi 1€. Vittu mikä pihi paska!
Vain Suomessa jne.. Vituttaa.No asiaan, vituttaa ihan suunnattomasti kun Puppeli-Jakke on klesana eikä pelaa Wimbledonin tennisturnauksessa. En pääse nauramaan ensimmäisen kierroksen tappiolle. Jarkko keskittynee vittuilemaan jossain kesämökin rauhassa faijallensa miten tämän sydän ei kestä suoraa rantasaunasta veteen hyppäämistä, kun taas faijansa vittuilee pojalleen miten kenenkään pään kesto voi olla yhtä heikolla tasolla. Voisit Jakke jo lopettaa lopullisesti sen urasi. Kaikki hauskuus tennistulosten seuraamisestakin on kadonnut tuhkana taivaalle, kun Puppelsin ranne on paskana. Ei kestä pää, ei kestä ranne, ei kestä vatsa.
Ilmainen ruokavihje kaikille uusavuttomille: fileroi särjet, leivitä, mausta pippurilla ja suolalla ja paista. Voin kertoa että vannoituneinkin särjen vihaaja (70 vuotta kalastanut ukkini) pitää lopputuloksesta.
Itseänihän ei vituta muu kuin seurata vierestä akan ostovimmaista sisustamista. No kai se jossain vaiheessa loppuu. Tai sitten ei.
Töllössä, tarkemmin kakkosella, pyörii joku helvetin natiaishanuriskabailu. Eli siis pennut soittaa hanuria. Vitalis sentään.
Särki on hyvä kala, olen kuivannut sitä ja kraavannut, maku on hyvä, mutta ne ruodot...
Riittää, kun poistaa rangan, vai miksi sitä sanotaankaan kaloilla. Porukoilla tehtiin viime laman aikaan usein ohuita ja rapeita kalapihvejä, halpaa ja ihan ok sapuskaa. Isotätini sen sijaan ei vanhan kansan ihmisenä poistanut rankaa, ja ne pihvit paukkuivat kyllä ikävästi hampaissa.Itse ainakin pidän ja ei ruodotkaan haittaa, kun ne ovat jauhaantuneet olemattomiin.
Niin vituttavat kyllä, nimittäin niiden puute.Työt vituttavat juuri nyt huolella.
Niin. Jos saa syödä 5 siivua metukkaa ja saman verran juustoa niin insinöörin ei juurikaan tartte edes laskea. Voisin hieman sakottaa sopimuksen toista osapuolta liiallisesta syömisestä, koska oletuksena on syödä sapuskat noin puoliksi. Euro noista on luultavasti ylihintaa, että ole hyvä vaan!Ostin minulle ja kaverille yhteistä ruokaa juhannukseksi (leipää, juustoa, makkaraa ja levitettä... se oikeasti laski paljon se söi ja maksaa sen mukaan mulle. Sai hinnaksi 1€. Vittu mikä pihi paska!