Vitutusketju

  • 10 549 409
  • 56 138

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kun joku kommentoi facebookissa tilaansa esim. "Olipa paska päivä" niin jo kohta joku vitun idiootti on painanut nappia ja tekstin alla lukee "Matti Meikäläinen tykkää tästä" ja vieressä on pikkuinen kätönen peukalo pystyssä.

Siis vittu ihmiset tykkäävät aivan joka vitun asiasta olipa sitten mummo kuollut tai kakaralla ripuli. Jumalaut et kiristää nämä tykkäämiset.
 

KIMPE

Jäsen
Ylioppilas kirjotukset oli "pieni" pettymys, poltin kieleni juomalla liian kuumaa kahvia, sain jo jostain pari haavaa kasvoihini ja nyt vielä pilasin osan juomastani. Onni ja Toivo on mennyt, onneksi Yrjö on sentään vielä tulossa!
 

d2uce

Jäsen
Ylioppilas kirjotukset oli "pieni" pettymys, poltin kieleni juomalla liian kuumaa kahvia, sain jo jostain pari haavaa kasvoihini ja nyt vielä pilasin osan juomastani. Onni ja Toivo on mennyt, onneksi Yrjö on sentään vielä tulossa!

Toivottavasti ei ollut äidinkieltä ohjelmassa, voi nimittäin tulla lisää takaiskuja.

Väärät eväät voivat kyllä pilata ylioppilaskirjoitukset. Minulla oli yhdellä kerralla mukana kolme pähkinää, mutta juoman poisjättäminen osoittautui suureksi virheeksi. Vittumaista oli rykiä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vittu kun vituttaa se että jotkut saavat sentään vielä pelata tässä vaiheessa kautta ja jaksavat vielä ulista jostain peliajoista.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kierot savolaiset perkele. Toinen Olvi-tölkki putkeen, josta katkeaa se avausnipsukka ja pitää näemmä taas tökkiä veitsellä tölkki auki. Kele.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Homo pomo, joka nalkuttaa meille työntekijöille kuin oikea nainen miehelleen aivan älyttömistä asioista. Tekis miel leipoa sitä lihavaa naamaa, mutta kun joutuu sitten kilometritehtaalle.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vaimo vituttaa. 3 viikkoa ennätti tänä keväänä olla vitun kalliit 19" alumiinivanteet alla, kun aamulla sain viestin: "olen pahoillani, ajoin vanteen kiveen".

Itse ammattiautoilijana olen sitä mieltä, että naiset eivät vaan yksinkertaisesti osaa ajaa autoa. Suurin osa ei edes opi, vaikka miten paljon harjoittelisi.

Pari viikkoa sitten kuultua: "Oli siinä jotain keltaisia vilkkuja ja sitten yhtäkkiä joku hiekkakasa ja auto hajosi siihen". Hiekkoja siis siivottiin kaduilta ja auto keula edellä suoraan siihen sirkukseen.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Itse ammattiautoilijana olen sitä mieltä, että naiset eivät vaan yksinkertaisesti osaa ajaa autoa. Suurin osa ei edes opi, vaikka miten paljon harjoittelisi.

Sanoisinpa, että ammattiautoilijalta aikamoista yleistystä. Ehkä naisissa on prosentuaalisesti enemmän "epäpäteviä" kuljettajia kuin miehissä, mutta meissä miehissä taas sitten on -oman kokemukseni mukaan- näitä vitun idiootteja, jotka ei piittaa muista kuin itsestään.

Tämä näkyy "tulen kolmion takaa eteen, muut väistää", "vaihdan kaistaa viime tipassa ilman vilkkua, hällä väliä vaikka takana olevan puskuri lähtee mukaan" -asenteet.

Ai niin ja unohtui "Sain neljänkymmenen työvuoden jälkeen ostettua 10vuotta vanhan mersun. Ajan miten huvittaa." ja "Tuo ohitti minut, nyt ajan pitkät päällä perässä seuraavat 200km/kunnes edessä oleva menettää hermonsa ja tekee äkkijarrutuksen ja takoo minua turpaan." -asenteet.

Vittu, että otsasuoni pullistuu näiden apinoiden kanssa.
 
Ammattiautoilijana voisin sanoa että miehet eivät osaa ajaa. Nebula tuossa yllä kirjoittikin todella hyviä esimerkkejä, joihin törmää päivittäin. Hyvin harvoin tulee nähtyä noita töppäileviä naiskuskeja ja ne ei läheskään yhtä paljon vituta, ne kun ei tee sitä tahallaan. Niin, minun mielestäni on ihan yhtä huono kuski jos ei piittaa muista tiellä liikkujista. Oikeastaan vielä huonompikin. Joskus oikein hämmästyy kun joku "ökyautolla" antaa tilaa tai noudattaa sitä väistämisvelvollisuutta. Sitten huomaakin että siellä on ratissa nainen, on jostain syystä saanut auton lainaan siltä perheen bisnesmieheltä. Eilen viimeksi olisi tehnyt mieli kysyä yhdeltä volvokuskilta mihin sillä oli niin kova kiire kun piti puoli kilometriä ennen määränpäätään ajaa ohi keskellä asuinaluetta. Ehti perille parikymmentä metriä ennen minua. Harmi kun ei ihan siihen samaan paikkaan parkkeerannut koslaansa, olisin käynyt kysymässä. Olihan se toki ihan kamalaa kun joutui perässäni odottamaan pari sekuntia, kun en risteyksestä mahtunut kääntymään, ennenkuin se toinen henkilöauto oli tullut pois sieltä. Ehkä sitä vaan vitutti kun minulla oli isompi ja tehokkaampi volvo alla.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yleensä noiden ohittajien autoissa on kuitenkin jalan ja moottorin välissä niin paljon voimaa, että tilanne on ohi ennen kuin alkaakaan.

Polkimessa voimaa? Kyllä sun käsitykset mersuista on nyt hieman yliampuvia...

Nojoo, muutenkin tuo postauksesi oli kyllä sen luokan aivopieru, että hittoako sitä kommentoimaan. Varovaisuus vaarallista? Herää unestasi.
 
..

Voi teitä länsimaisen ajattelun vankeja.

Asiahan taitaa mennä juuri siten, että länsimaisessa ajattelussa ei olla edes pitkällä noissa vainajien kunnioittamisissa. Otappas selvää mitä itämaiset tai mitkä tahansa intiaanit haudoista ja palvonnasta ovat mieltä.

Sinulle voi asia olla ihan yksi lysti, mutta sillä ei ole edes merkitystä. Merkitystä on juurikin sillä miten kukainenkin yksin asiaan reagoi. Mikäli pastori olisi polttanut roskansa hautausmaalla, minkä asiakkaista (ne raadot ei ole niitä asiakkaita) ei kukaan pahoita mieltään/suutu asiasta niin silloinhan siinä ei ole mitään ongelmaa. Sattui kuitenkin vielä polttamaan roskansa sellaisen haudan päällä, jonka omaiset ovat normaaliin tapaan hautarauhaan tottuneet. Eihän tuo pappi ollut ruumista ylöskaivamaan menossa, mutta ihan normaaleja käytössääntöjä. Melkein rinnastettavaa ilkivaltaan, vaan taivun tietysti ajattelemattomuuden kannalle.
 

tutzba

Jäsen
Varovaisuus vaarallista?

Yltiöpäinen varovaisuus liikenteessä on vaarallista. Esimerkki elävästä elämästä.

Olin matkalla autokoulussa liukkaan kelin harjoittelua varten tehdylle radalle. Sinnehän meni siis kaksi oppilasta ja opettaja. Minä ajoin radalle, toinen oppilas ajoi pois. En tiedä onko sillä mitään merkitystä, mutta toinen oppilas oli nainen.

Noh, kun tultiin sitten pois, tuli ensimmäinen ongelma liityttäessä tielle ihan normaalista risteyksestä. "Ai kamala, en mä uskalla mennä tielle kun tuolta tulee auto." En nyt osaa sanoa välimatkaa meidän ja tuon toisen auton välillä, mutta aivan varmasti olisi ehtinyt tielle. No ei siinä mitään, odoteltiin toisen auton menemistä, mutta sitten tulikin toinen auto. Eihän tämä nainen saatana uskaltanut vieläkään mennä. Opettaja sitten sanoi, että menepäs nyt, varmasti ehdit. Ihan uskomattomalla itsevarmuudelle varustettu nainen lähti eteenpäin, sammutti auton keskelle tietä, ja täten se lähestyvä auto saavutti meidät ja joutui pysähtymään tielle.

Lopulta tilanne selvisi, mutta seuraava ongelma tuli liityttäessä moottoritielle. "Ai kamala, en mä uskalla kiihdyttää tähän." Jos joku asia vituttaa, niin ihmiset, ketkä eivät käytä sitä kiihdytyskaistaa hyväkseen vaan himmailevat siinä ja ihmettelevät sitten kovasti, kun eivät pääse motarille.

Kiihdytyskaista oli loppumassa, joten tämä nainen joutui sitten tekemään paniikkiratkaisun ja kääntämään auton moottoritielle. Takaa tullut auto meinasi ajaa perään, mutta onnistui jarruttamaan ja kääntymään viereiselle kaistalle. Miten olisi käynyt, jos takaa tulleen auton takana olisi ollut auto viereisellä kaistalla? Helvetin huonosti, sanon minä.

Eli kyllä, liiallinen varovaisuus aiheuttaa helvetisti vaaratilanteita.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ehkäpä väitetylle naisten epävarmuudelle liikenteessä on jopa tieteellisiä perusteita. Onhan tutkittu, että miehet hahmottavat kolmiulotteisia tiloja naisia paremmin. Naiset taas menevät miesten ohi verbaalisessa ja tunneälykkyydessä.

Kenties naisten tulee nähdä hieman enemmän vaivaa liikenteen kokonaiskuvaa hahmottaessa ja se sitten näkyy pieninä kämmäilyinä. Toisaalta myös naiset ovat liikenteessä kohteliaampia, antavat tilaa yms.

Miehet taas kyllä hahmottavat hyvin kokonaistilanteen, mutta luontaisesti naisia voimakkaampi aggressiivisuus aiheuttaa ylilyöntejä ja dorkaa liikennekäyttäytymistä ja kompensoi monen kohdalla hyödyt pois.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yltiöpäinen varovaisuus


Eli kyllä, liiallinen varovaisuus aiheuttaa helvetisti vaaratilanteita.

Avainsanat ovat juurikin yltiöpäinen ja liiallinen. Aivan kuten kaahaamisessakin. Kumpikaan ei sopivasti annosteltuna liene vaarallista?

Ja ei, en aja skodalla, vaan yleensä ohitan sellaiset. Nopeasti ja tehokkaasti.
 

tutzba

Jäsen
Avainsanat ovat juurikin yltiöpäinen ja liiallinen. -- Kumpikaan ei sopivasti annosteltuna liene vaarallista?

Näinhän se on, siitä syystä käytinkin ko. termejä. Autoilijalla pitää olla sekä varovaisuutta että riskinottokykyä, mieluiten vielä sopivassa tasapainossa.

--

Vituttaa ihmiset, jotka eivät tiedä asioista yhtään mitään, mutta silti puhuvat kaikkea mahdollista. Ja kun ei edes viitsitä kysyä, kuinka ne asiat oikeasti ovat menneet. En olisi uskonutkaan, että omaa järkeä ei osata enää käyttää. Mieluummin sitä sitten uskotaan muiden puheita, eikä jakseta tarkistaa faktoja.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toisaalta myös naiset ovat liikenteessä kohteliaampia, antavat tilaa yms.

Varsinkin tämä on ihan puutaheinää. Naiset nimenomaan eivät ymmärrä antaa tilaa, eivätkä itsekään älyä laittaa vilkkua päälle jos ovat kaistaa vaihtamassa. Kaikki joustavuus ja toisen huomioon ottaminen liikenteessä ovat naisille yleensä täysin vierasta. Nähdään vain se mitä ollaan itse tekemässä, eikä useinkaan ymmärretä lainkaan että liikenteessä on muitakin. Ei välttämättä tehdä mitään varsinaisesti laitonta, eikä olla edes tietoisesti epäkohteliaita. Ei vaan hahmoteta sitä liikennettä.
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vituttaa tämä liikennekeskustelu tässä ketjussa. Millä perusteella vaan naiset tekee tätä kaikkea mistä täällä on valitettu? Mä väitän että nuoret kuskit on niitä pahimpia, ei suinkaan naiset.

Ja vituttaa olla kusessa hyvän ystävän poikakaveriin. Elämä on perseestä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa tämä liikennekeskustelu tässä ketjussa. Millä perusteella vaan naiset tekee tätä kaikkea mistä täällä on valitettu?

Nuoret ovat varmaankin se pahin ryhmä, mutta on myös tutkittu juttu, että naiset eivät sovi auton rattiin: hahmottavat tilat ja tilanteet auton rattiin sopimattomalla tavalla, ovat liian arkoja ja aiheuttavat tätä kautta vaaratilanteita jne. Kyllä esim. liikenneympyröissä aina vähän pelottaa, jos naiskuskeja on niihin samaan aikaan tulossa. Se vilkun käyttö oikein kun tuntuu olevan niin saatanan vaikeaa.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Alkaa vituttaa tämä keskustelu, jossa leimataan naiset huonoiksi autoilijoiksi. Mä tunnen monta hyvin ajavaa naista ja monta helvetin huonoa mieskuskia. Olen itse ajanut ammatikseni ja nähnyt monenlaista kuljettajaa, ja hvyiä ja huonoja on molemmissa. Väittäisin vielä, että miehet lähtevät keskimäärin helpommin liikenteessä koheltamaan pienistä ärsykkeistä tai yllytyksestä, aiheuttaen näin enemmän vaaratilanteita, kuin naiset. Eli en lähtisi tuomitsemaan naisia huonommiksi kuskeiksi, kuin miehet.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Alkaa vituttaa tämä keskustelu, jossa leimataan naiset huonoiksi autoilijoiksi. Mä tunnen monta hyvin ajavaa naista ja monta helvetin huonoa mieskuskia. Olen itse ajanut ammatikseni ja nähnyt monenlaista kuljettajaa, ja hvyiä ja huonoja on molemmissa. Väittäisin vielä, että miehet lähtevät keskimäärin helpommin liikenteessä koheltamaan pienistä ärsykkeistä tai yllytyksestä, aiheuttaen näin enemmän vaaratilanteita, kuin naiset. Eli en lähtisi tuomitsemaan naisia huonommiksi kuskeiksi, kuin miehet.

Edellinen oma teksti oli kyllä kirjoitettu huumorilla aikaisempaan keskusteluun viitaten. Jos täydellisen vastauksen haluaisi antaa, pitäisi käydä läpi jokaikinen autoileva mies ja nainen. Tämä on kuitenkin mahdotonta, joten voi vain keskustella kokonaisuuksista. Kuten sanoit, molemmissa löytyy kaikennäköisiä. Kokonaisuuksista puhuttaessa miehet varmasti herkemmin tarttuvat yllytykseen, ohittavat enemmän ja sitä kautta varmasti vaaratilanteitakin tulee enemmän. Naiset taas ajavat varovaisemmin ja ehkä useammin joutuvat tilanteisiin, jossa ei meinaa uskaltaa tehdä se mitä pitää. En itse sano vakavissani, että naiset olisi huonompia autoilijoita, erilaisia vain.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkaa vituttaa tämä keskustelu, jossa leimataan naiset huonoiksi autoilijoiksi...

...Eli en lähtisi tuomitsemaan naisia huonommiksi kuskeiksi, kuin miehet.
Siis, rehellisesti sanottuna mä ymmärrän paljon enemmän Hitlerin ja vaikkapa koulusurmaajienkin teot, kuin näitä joitakin ajatuksia tässäkin ketjussa. Mua ärsyttää ja suoraan sanottuna vituttaakin erittäin suuresti sellaiset miehet, jotka eivät suostu myöntämään sitä faktaa, että naiset ovat monissakin asioissa miehiä huonompia. Mä en vaan mitenkään pysty tai kykene ymmärtämään sitä ajatusta, että mikähän ihme se saa jotkut miehet heti ensimmäisenä puolustelemaan naisia. Varmaan niiden miesten lapsuudessa on ollut jotain tiettyä yhdenlaisuutta tai jotain muuta vastaavaa, mistä ne olisivat tulleet sellaisiksi. Voi että mua nyt vituttaa suuresti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös