Tässä on kyllä toisaalta ihan asiaakin ja samoja asioita olen itsekin ihmetellyt.
Ihmettelen nimenomaan sitä, että ihmisillä on juuri tuo todistamisen tarve siitä että ottaa ja sitten kun otat niin se on niin cool niin ottavan kuin muidenkin mielestä.
Itsekin otan ja kirjoittelen Jatkoajan kalsarikänniketjuun ja Faceenkin tästä. Pyrin kuitenkin välttämään tuota hehkuttamista. Minä otan ja piste. Eipä siinä ole mitään aihetta kerskua tai päinvastoin, enkä odota että ihmiset pitää siitä. Päinvastoin.
Huvittavaa on myös se, että kun kirjoitat Faceen tilaksesi vaikka että menee saunaan ja ottaa kaljaa mukaan niin ei mene kauaakaan kun ilmestyy, että neiti X tykkää tästä.
Toivottavasti pointtini tuli esille. Itseäni ihmetyttää tämä suomalaisten asenne viinaan kohtaan. Ihan kuin se olisi cool ottaa alkoholia.
Kalsarikänniketjuun on mukava silti kirjoitella. Pyrin itse välttämään tuota asennetta kirjoitteluissani. Tykkään vaan viestitellä kännissä ihmisten kanssa... Kukapa ei tykkäis?
Asiaa kirjoitat. Kun nyt Facesta puhutaan, niin tsiigasin just tuota etusivua, niin taitaa about neljällä viidestä olla jokin viittaus siihen, että eilen meni muuten vitun kovaa ja viina virtasi ja kylläpä tuli taas käyttäydyttyä ja ei päässyt jano yllättämään kun vedin niin paljon ja kyllähän sitä pitää kohta taas vähän korkkia raottaa jne jne.
En mä siis ole mitenkään sitä vastaan, että vedetään kunnon kännit, kyllähän niin pitää aina sillon tällön tehdä. Mutta tuo hehkutus on jotenkin säälittävää huomion hakemista, varsinkaan kun 90% niistä ihmisistä tuskin on tuskin edes ollut kovin jurrissa. Mun mielestä noi kännihehkutukset kuuluu sinne (jos niiden edes pitää kuulua minnekkään) about yläaste-ikään, jolloin on tärkeää olla mukana nissä ekoissa känneissä yms. ja tehdä vähän vaikutusta kavereihin jne. Mutta kyllä toi näyttää mallikkaasti jatkuvan myöhemmässäkin iässä, astetta pahempana.
Hohhoijaa. No ehkä mä olen vitutukseni nyt tämän asian suhteen purkanut ja lopetan asiasta jauhamisen. Kiitos ja näkemiin.
EDIT: Hei hei, unohdin mainita, että vituttaa tuo Vesa Rantasen (Videotuomareista tuttu) väkisin väännetty väsynyt nauru mitä hän kaikissa noissa lähetyksissä harrastaa. Muuten kyllä tykkään Videotuomarit-kaksikosta. Noniin...Ei muuta.