Vitutusketju

  • 10 581 932
  • 56 150
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Digiboksi sanoi sopimuksensa irti. Ei suostu laite toimimaan, vaikka olen yrittänyt kaikki mahdolliset keinot käyttää. Johdot on irroitettu monta kertaa ja laite resetoitu, mutta mikään ei tehoa. Malli on Procaster 6100t ja ikää n. 1v ja 9kk. Laite on ostettu verkkokauppa.comista. Takuu on voimassa, joten perjantaina kiikutan laitteen takuuhuoltoon. Vituttaa vain, kun kovalevyllä on paljon tallennuksia ja niitä tuskin enää talteen saa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
The Ultimate Fighter 24.4, voi jumalauta miten paska jakso, paskin jakso ever! Olisi voitu ohjelmatiedoissa mainita että tässä jaksossa on vain "draamaa", ei otella lainkaan.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Eilen illalla kotiin päin ajellessa haastateltiin jotain kansamme edustajaa YLEN uuden mediamaksun tiimoilta, ja se vikinä alkoi mennä suoraan hermoon. Oikeasti, Neuvostoliitto otti ja kaatui, mutta YLE jatkaa, onnittelut siitä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Just nyt keittää Helsingin fatan pomo, hihhulitieteen maisteri ja demari, Pave Voutilanen. Valituskierteen (pidetään epäpätevänä virkaan) jälkeen hommaan valittu kaveri laittaa tilaukseen 72 000 kalusteet. Suomestako? Ei tietenkään vaan Italiasta, koska muualta ei saa kyseisiä design rojuja. Tämä vielä ilman lain määräämää tilauksen kilpailutusta. Kymppitonneja maksanut työpöytä levittää firman mainoksen mukaan ympärilleen "positiivista auraa" ja näin työnteko sujuu kuin leikiten. Koko 72 000 budjetista laitettiin 2% asiakastilojen puolelle. Mahtaa olla mukavaa olla töissä fatan tiskillä, kun jengi valuu sisään vaatimaan rahaa omiin "design" huonekaluihinsa.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Vituttaa ! Alkanut miettimään, että ehkä olisi sitten parempi jos hän lähtisi jo yläkertaan...

king of the jungle: minulla oli täysin samat mietteet vuosia sitten. Isäni ja äitini ryyppäsivät päivittäin. Hyvin usein isäni myös kännipäissään pahoinpiteli äitiäni, joten elämä pienessä kämpässä ei todellakaan ollut ruusuista. Nyt vähän päälle nelikymppisenä, kun molemmat vanhempani ovat kuolleet, on mielialani ollut välillä yllättävänkin haikea ja tyhjä.

Varsinkin poikani puolesta olen pahoillani siitä, ettei hän ei koskaan nähnyt mummua, eikä ukinkaan kanssa tullut liikoja aikoja vietettyä. Menetettyä ei koskaan saa takaisin, välillä kaipaan ihan kybällä niitä viikottaisia vierailuja faijani luona. Faijani tasoista keskustelukumppania en ole ennen häntä enkä hänen jälkeen löytänyt.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vittu ei kyllä hyvin mene. Muija muutta tänään pois, tosi tää on ollut kolme viikkoa tiedossa, mutta laittaa silti vituttamaan. Toiseksi töitä on ihan helvetisti rästissä ja lisää tuli taas töitä tänään, mitkä pitäisi hoitaa, mutta vitun vittu kun olen sairaslomalla kun on taas polvi sökönä. Prkl kun tää ei olisi hajoamaan mennyt.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Eilen illalla kotiin päin ajellessa haastateltiin jotain kansamme edustajaa YLEN uuden mediamaksun tiimoilta, ja se vikinä alkoi mennä suoraan hermoon. Oikeasti, Neuvostoliitto otti ja kaatui, mutta YLE jatkaa, onnittelut siitä.
Hahaa, kannattaa sunkin laittaa vähän niistä kalja- ja huumerahoista syrjään, niin saat luvat maksettua.
 
No on se nyt saatana, ensin (melkein) luvataan namua ja sitten sanotaankin notta äh-häh-hää.

Koulumme tupakkipaikalla tapahtui aamulla merkillinen hetki, kun eräs luokkamme reiluista parikymppisistä beibeistä (hän ei muuten polta, mikä kiihdytti epäilyksiä ja pohdintoja entisestään) heilahti paikalle ja kysyi, että kuuntelenko minä yhtä bändiä.

Varovaisen myöntävän vastaukseni ("Ohan se ihan jees. Kui?") jälkeen hän kommentoi, että hyvä homma, lähetkö huomenna sinne niiden keikalle, se on hyvä livebändi.

No saatana, ihan huikea mimmi kyselee mukaansa keikalle, pakkohan sitä suostua on. Tulee vielä tupakoimattomana henkilönä paksuun tupakansavuun kyselemään tuollaisia ja juurikin vielä erikseen oikein meikäläiseltä, taitaa olla tosissaan, mietin.

Siinä meni sitten koulupäivä hieman ohi lähitulevaisuuden mahdollisia säädyttömyyksiä ajatellessa ja sivusilmällä kyseisen naisihmisen tummia rintaliivejä hänen läpikuultavan valkean paitansa lävitse tiiraillessa.

Mutta vittu, koulupäivän lopuksi tajusin kysyä "että niin, siitä keikasta?", sillä olisihan hyvä etukäteen selvitellä, että missäs treffataan vai otetaanko mahdollisesti vaikkapa muutamat alkoholijuomat esimerkiksi minun asunnollani ennen keikkapaikalle siirtymistä.

Vastaushan oli, että joo, hän saapuu kaverinsa kanssa mestoille joskus ilta kymmenen jälkeen, että tule ihmeessä moikkaamaan jos tunnistat. Höh.

Minä käsitin siis väärin tai sain vääriä signaaleja. Naiset, olkaa sanoissanne selkeämpiä minunlaisteni hieman yksinkertaisten punkeroiden kohdalla. Tulee paha mieli muuten tämmöisten väärinkäsitysten vuoksi.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
No on se nyt saatana, ensin (melkein) luvataan namua ja sitten sanotaankin notta äh-häh-hää...
Ihan selkee juttu, pesää on tulossa. Yllättäen sen eteen joutuu näkemään vaivaakin, esim menemällä paikalle.

Toimintasuunnitelma: menet mestoille jonkun naispuolisen (ei missään nimessä liian hyvännäköisen) kaverisi kanssa. Siinä vaiheessa kun näet ko. naisen käyt välittömästi sanomassa moi ja vaihdat muutaman lauseen. Kannattaa heittää esim että "tultiin ton Marjan kanssa mestoille, se on aika kova tän bändin fani tjsp". Tärkeintä on, että muutaman lauseen jälkeen jätät tytön ja hänen kaverinsa, ja menet hengailemaan kaverisi kanssa. Loppuillan aikana älä tee mitään aloitetta ko naisen suuntaan, diggaile musasta, älä juo liikaa, pidä hauskaa. Todennäköisesti jossain vaiheessa iltaa ko nainen tulee juttelemaan sinulle, jolloin keskustelua voi jatkaa niin kauan kunnes nainen poistuu paikalta (tai jos ei poistu, niin parempi niin). Seuraava kontakti ensi viikolla koulussa, jossa sanot ohimennen, että olipa jees keikka.

Pahimmat mokat jotka tässä voi tehdä:
- Tulet yksin paikalle. Yksinäiset ihmiset on säälittäviä.
- Ennen tervehtimistä tuijotat puoli tuntia ja "keräät rohkeutta".
- Tervehtimisen jälkeen jäät roikkumaan naisen seuraan epämiellyttävän pitkäksi ajaksi.
- Älä näytä siltä, että olet mestoilla vain naisen takia. Välillä voi katsoa ja hymyillä, mutta neljän tunnin kuolatuijotus tuskin takaa hyvää loppua tarinalle.
- Älä juo liikaa
 
Ihan selkee juttu, pesää on tulossa. Yllättäen sen eteen joutuu näkemään vaivaakin, esim menemällä paikalle.

Erinomaisen juonikas taktiikka! Uskoisin noin hyvällä "pelikirjalla" syntyvän tuloksia, mutta kun:

Paikalle joutuisin menemään yksin. Kyllä, minä olen pikkaisen säälittävä, sen voin myöntää. Naispuolisen kaverin mukaan saaminen näin lyhyellä varoitusajalla on mahdotonta.

Juomatapani ovat sikamaiset. En osaa enkä halua hillitä saati rajoittaa kurkusta ihanasti vatsalaukkuun soljuvan alkoholin kulkua. Kännissä olen ärsyttävä.

Minulla on tapana kuolatuijottaa silmää miellyttäviä naisihmisiä, varsinkin jokusen olusen jälkeen. Katseiden vaihtaminen hymyn kera ei ole kohdallani kannattavaa toimintaa, koska flirttikatseeni muistuttaa epilepsiakohtauksen saaneen hylkeen irvistelyä.

No perhana, alkaa näyttää nyt hieman siltä että nyt taitaa jäädä piparit väliin, jopa JZZ:n sinänsä ansiokkaasta ohjeistuksesta huolimatta. Täytynee maanantaina koulussa käyttää minulle tutumpaa "Hei! Tuoksuuko tää nenäliina sunkin mielestä kloroformille"-taktiikkaa.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Voi herran pieksut sun juttujasi :)

Kaverit mukana treffeillä voisi olla mielenkiintoinen kokemus.
Eihän noi oo treffit. Sitäpaitsi sillä tytölläkin on joku kaveri mukana.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Erinomaisen juonikas taktiikka! Uskoisin noin hyvällä "pelikirjalla" syntyvän tuloksia, mutta kun:

Paikalle joutuisin menemään yksin. Kyllä, minä olen pikkaisen säälittävä, sen voin myöntää. Naispuolisen kaverin mukaan saaminen näin lyhyellä varoitusajalla on mahdotonta.

Juomatapani ovat sikamaiset. En osaa enkä halua hillitä saati rajoittaa kurkusta ihanasti vatsalaukkuun soljuvan alkoholin kulkua. Kännissä olen ärsyttävä.

Minulla on tapana kuolatuijottaa silmää miellyttäviä naisihmisiä, varsinkin jokusen olusen jälkeen. Katseiden vaihtaminen hymyn kera ei ole kohdallani kannattavaa toimintaa, koska flirttikatseeni muistuttaa epilepsiakohtauksen saaneen hylkeen irvistelyä.

No perhana, alkaa näyttää nyt hieman siltä että nyt taitaa jäädä piparit väliin, jopa JZZ:n sinänsä ansiokkaasta ohjeistuksesta huolimatta. Täytynee maanantaina koulussa käyttää minulle tutumpaa "Hei! Tuoksuuko tää nenäliina sunkin mielestä kloroformille"-taktiikkaa.


Joo, älä lähde sinne. Ei kannata jos kaikki sanomasi pitää paikkaansa. Siellä alkaa MM-kisat Sveitsissä, kattele niitä ja hae Macista joku kiva hamppari kaveriks :D
 

M10

Jäsen
Naispuolisen kaverin mukaan saaminen näin lyhyellä varoitusajalla on mahdotonta.

Onko kaupungissasi prostituoituja?

Jos on, niin värväät sellaisen itsellesi illaksi esiliinaksi (on sitä rahaa turhempiinkin laitettu!). Varmistat vaan, että huora ei pukeudu siihen kullan väriseen lateksiseen vesiraja-miniinsä. Se ei välttämättä nostaisi osakkeitasi.

Jos homma kusee sen tytsyn kanssa, niin et ainakaan jää ilman sinä iltana, kun sinullahan on se norjalaiseen villapaitaan pukeutunut huora käytössä.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Täytynee maanantaina koulussa käyttää minulle tutumpaa "Hei! Tuoksuuko tää nenäliina sunkin mielestä kloroformille"-taktiikkaa.
Rohypnol on nykyaikaa, huomattavasti helppokäyttöisempää ja huomaamattomampaa. Ja allez! Kohta ratsastatkin kosmista rodeota unelmiesi naisen kanssa!

Ei toi MM-kisat ja Mäkkärikään tietty huono vaihtoehto ole.
 
Joo, älä lähde sinne. Ei kannata jos kaikki sanomasi pitää paikkaansa. Siellä alkaa MM-kisat Sveitsissä, kattele niitä ja hae Macista joku kiva hamppari kaveriks :D

No joo, nyt kun mainitsit, niin kyllähän oletettavasti huippujännittävä Norja-Suomi ja Mäkkärin hauskat burgerit aina rasian kanssa vehtaamisen voittaa. Se touhu kun on aika työlästä saada alkuun ja on ohi noin alle minuutissa kummiski...

Kyllä tässä on vielä juonia huomisen suhteen punottava ja kehiteltävä, jotenkin tämä kortti on nyt päästävä katsomaan ihan maaliin saakka. Jos lähtisi vaikka rokkipoliisina mestoille ja seisoskelisi miksauskopin vieressä hyvissä asemissa tarkkailemassa tilanteen kehittymistä. Hyvällä tuurilla pääsen keskustelukontaktiin miksaajamiehenkin kanssa ja sitten se beibe saattaaisi jopa luulla, että olen joku skenejulkkis.

Vitutuksen aihekin tässä juuri ilmeni: Nuo viikonloppuna ripustamani mustat pimennysverhot haisevat vähän saatanan omituiselle kuumentuessaan auringonvalosta.
 

J.Petke

Jäsen
Naispuolisen kaverin mukaan saaminen näin lyhyellä varoitusajalla on mahdotonta.

VIRHE! Älä mitään naispuoleista kaveria mukaan ota. Sehän saattaa katsoa kaukaa, että sulla on sun muijakaveris mukana ja sen jälkeen unohtaa koko kosmisen rodeon ja sinut siinä sivussa. Ja jos otat jonkun miespuolisen kaverin mukaan niin valitse joku rumempi kuin sinä. Et halua, että kaverisi viekin k.o tytön.

Täytynee maanantaina koulussa käyttää minulle tutumpaa "Hei! Tuoksuuko tää nenäliina sunkin mielestä kloroformille"-taktiikkaa.

Niin, ehkä simppeli kahvipyyntö voisi olla poikaa.
 
VIRHE! Älä mitään naispuoleista kaveria mukaan ota. Sehän saattaa katsoa kaukaa, että sulla on sun muijakaveris mukana ja sen jälkeen unohtaa koko kosmisen rodeon ja sinut siinä sivussa. Ja jos otat jonkun miespuolisen kaverin mukaan niin valitse joku rumempi kuin sinä. Et halua, että kaverisi viekin k.o tytön.

Tätä minä kokeilin heti alkuunsa! Vaan ei, laiskat ja nössöt kaverini eivät olleet halukasta keikkaseuraa: "Emmää, kun pitää mennä nönnönnöön luokse pelaamaan Rock Bandia", "Emmää, kun siellä soitetaan kuitenkin niin lujaa että sattuu korviin". Ehdottamasi ulkonäkökriteeristö heidän kohdallansa kyllä täyttyy.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
VIRHE! Älä mitään naispuoleista kaveria mukaan ota. Sehän saattaa katsoa kaukaa, että sulla on sun muijakaveris mukana ja sen jälkeen unohtaa koko kosmisen rodeon ja sinut siinä sivussa.
Ehdottomasti nainen mukaan ja juuri sen takia, että naiselle tulee hieman epävarma olo omasta statuksestaan. Epätoivoiset ja liian helpot miehet raakataan välittömästi pois.
Ja jos otat jonkun miespuolisen kaverin mukaan niin valitse joku rumempi kuin sinä. Et halua, että kaverisi viekin k.o tytön.
Hätätapauksessa kyllä, ja ehdottomasti rumempi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Perkele kun kännykkä lähettelee yksinään viestejä taskusta!

Sen lisäksi että on vitun noloa lukea lähetetyistä viesteistä että näin monta kuvaviestiä on lähettänyt henkilölle X niin tuleehan se myös kalliiksi kun kuvaviesteistä sentään kysymys...

Muuten vielä loistava luuri, mutta näppäinlukitus liian herkkä näemmä...
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Perkele kun kännykkä lähettelee yksinään viestejä taskusta!

Sen lisäksi että on vitun noloa lukea lähetetyistä viesteistä että näin monta kuvaviestiä on lähettänyt henkilölle X niin tuleehan se myös kalliiksi kun kuvaviesteistä sentään kysymys...

Muuten vielä loistava luuri, mutta näppäinlukitus liian herkkä näemmä...

Toimiiko toi sun näppäinlukitus siten, että ne näppäimet menee kymmenen sekan päästä kiinni?


Itelle on käynyt myös noin, silloin kun mulla ei ollut tuota automaattista näppäinlukitusta. Kerran olin lähettänyt 10 viestiä eräälle kaverilleni, vahingossa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Toimiiko toi sun näppäinlukitus siten, että ne näppäimet menee kymmenen sekan päästä kiinni?


Itelle on käynyt myös noin, silloin kun mulla ei ollut tuota automaattista näppäinlukitusta. Kerran olin lähettänyt 10 viestiä eräälle kaverilleni, vahingossa.

Täytyy tutkia saako siihen päälle automaattisen näppäinlukituksen.

Näppäinlukitus nyt toimi niin, että menee lukkoon kun läpän lyö kiinni.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Jaahas ja kun MM-kisat on taas Keski-Euroopassa, paikallisen DJ:n levyltä ei taas kerran löydy kuin kolme biisiä, Country Roads sekä DJ Ötzin Hey Baby. Olenko ainoa joka on lopenkyllästynyt kuuntelemaan pelikatkoilla tuota ärsyttävää renkutusta? Maailma on täynnä oikeasti hyvää musiikkia ja jääkiekon MM-kisoissa vuodesta toiseen soi nämä tietyt 4-6 biisiä joka helvetin pelissä, joka helvetin katkolla. Nimimerkillä 429 eri biisiä pelikatkoilla kuluvalla kaudella soittanut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös