Miten kävi, vielä ei ole tähän ketjuun ollut asiaa?
En vaivautunut keikkamestoille, eli ts. ryssin koko homman.
Lauantaina sain kyllä mimmiltä mahdollista saapumistani tiedustelevan tekstiviestin, kun olin naapurin luona tärisemässä krapulaani illan ainoaksi jäänyt lonkerotuopillinen kädessä ja naureskelemassa televisiossa oksentelevalle Pete Parkkoselle.
Vastasin kieltävästi darraani ja keikkaseuran puutteeseen vedoten ja toivottelin lystit illat. Sain vastaavat toivotukset paluupostina häneltä.
Eilen sain häneltä koulun ruokatunnin aikana toisen tekstiviestin, jossa hän ilmoitti minulle seuraavan oppitunnin alkamisajan. Erikoista sinänsä, koska jopa minä olin tietoinen tästä asiasta tai ainakin olisin sen helposti voinut ihan keneltä tahansa kysymällä selvittää. Hmmm...
Hauskana yksityiskohtana kerrottakoon, että viestin saapuessa ja sen lukiessani pitelin kädessäni ns. penistäni (ts. olin ns. "kusella").
Tekstiviestejä, tekstiviestejä... Täähän alkaa kuulostaa jo ihan joltain stalkkaukselta melkein. Oiskin.
Nyt kieltämättä jokseenkin vituttaa, kun en nössönä uskaltanut/jaksanut/viitsinyt krapulaltani ja ujouttani sinne keikalle lähteä yksinään seisoskelemaan. Tiedä mitä siitäkin olisi voinut tulla vai olisiko mitään. Tuleeko enää toista mahdollisuutta, lähtikö tämä (lemmen)laiva jo satamasta ja jätti meikäläisen laiturille pönöttämään?
Toisaalta tuli sekin tässä mieleen (siis vasta nyt!), että ihmetteleisin suuresti jos sen näköisellä nuorella naisella ei jo ennestään mieskaveria tai ainakin vientiä olisi. Luulisi kuitenkin sillä lärvillä ja rungolla aikalailla ihan kenet tahansa saavan.
Ehkä tässä nyt tosiaan onkin käynyt niin, että meikää kyseltiin keikalle ihan vaan kaveripohjalta ja minä olen tulkinnut asiaa väärin. No kassellaan, tämä taitaa muutenkin olla ihan väärä ketju tämmöiselle spekuloinnille.
Muuten ei vituta kyllä oikein mikään.
Vituttaapas, suihkugeeli on loppu! Ja kahvi ja.