Vitutusketju

  • 10 549 900
  • 56 138

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Byrokratia ja paperisota Kelan kanssa alkaa vituttamaan. Todista sitä niillä papereilla, että saat sitä ja tätä. Ymmärrän kyllä, että sääntöjen mukaan mennään, mutta itsellä on aina selvät tilanteet noiden suhteen. Prkl.
 

tosiasia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
KJ hunter kirjoitti:
Byrokratia ja paperisota Kelan kanssa alkaa vituttamaan. Todista sitä niillä papereilla, että saat sitä ja tätä. Ymmärrän kyllä, että sääntöjen mukaan mennään, mutta itsellä on aina selvät tilanteet noiden suhteen. Prkl.

Itse sain tässä jokin aika sitten, ylläri, ylläri lomautuslapun. Eipä siinä vielä mitään, mutta vituttaa jo valmiiksi se paperisota, karenssit ja odotus ansiosidonnaisen kanssa...
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Eihän tämä nyt ole muuta kuin normaalia parisuhdearkea, mutta vituttaa se silti.

Armas vaimo aina valittaa siitä kuinka hänellä on huono muisti. Että noin niinkuin asiat tuppaavat unohtumaan. Ja ihan oikeassa on vaimo niissä valituksissaan.

Usein kyseessä on tilanne, jossa hän alkaa puhumaan jostain asiasta niinkuin se olisi meikäläiselle kovinkin tuttu juttu. Kuten nyt että anopilta pitäisi hakea tänään jotain vitun kesäkurpitsoja, niinkuin eilen hänen kanssaan kävelyllä sovittiin. Pikku juttu vaan että mistään tällaisesta ei kyllä ollut puhetta läsnäollessani, satavarmasti. Puhelimessa kyllä ovat läpättäneet keskenään jotain joka päivä.

Ja taaskaan en ole kuunnellut mitä on puhuttu ja aivan turhasta napisen, hän kun muistaa varmasti...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Meillä rouva hävittelee tavaroitaan, hutilus kun on. Minä olen vastaavasti germaanisen säntillinen, vaikken schollin heimoveljeksi tunnustaudukaan. Kuitenkin, minun henkilökohtaiset tavarani ovat aina paikoillaan, ja löydän aina kaiken tarvitsemani heti. Vaimo taasen jättää tarvikkeitaan minne sattuu lojumaan, ja sitten kaikki on kuulemma minun jäljilläni. Eilen rupesi kiukuttelemaan joistain pinseteistä, että minä ne olen kuulemma kätkenyt jonnekin. Juu, miehän se kulmakarvojani nypin päivittäin, ihan varmasti...

No, pinsetit löytyivät tyttäremme huoneesta, mutta kun tätä sattuu joka päivä. Silmälasit, kodin avaimet, kännykkä... Kaikki on aina muka minun syytäni, kun Evilitär itse ripottelee kamojaan pitkin taloa. Se joskus hiukkasen vituttaa, mutta en viitsi siitä hirveästi niuhottaa kun nainen on muutoin ihana.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Meillä rouva hävittelee tavaroitaan, hutilus kun on. Minä olen vastaavasti germaanisen säntillinen, vaikken schollin heimoveljeksi tunnustaudukaan. Kuitenkin, minun henkilökohtaiset tavarani ovat aina paikoillaan, ja löydän aina kaiken tarvitsemani heti. Vaimo taasen jättää tarvikkeitaan minne sattuu lojumaan, ja sitten kaikki on kuulemma minun jäljilläni.
Hah. Ihan kuten meillä, vaikka emäntä on se säntillinen ja mä levittelen tavaroitani ympäriinsä. Ja kyllä välillä pitää oikein tältä kysyä, että missä mun tavarat on, kun se niitä esim. pöydiltä siirtelee laatikoihin ja kaappeihin, kun ovat muka häiritsemässä. Pääosin kyllä tiedän, että tavarat on mun jäljiltä hukassa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pienet ne on nämä murheet mutta tulkoon nyt julki:

Vittu perkele tuota kaupassa käyntiä minkä milloinkin muutaman pyhäpäivän alla, siellä olet poloisena seassa kun väki hamstraa tavaraa kuin ydinlaskeumaa odotellessa. Saatana kun olisi isompi ja härskimpi niin potkisin niitä helvetin kärryjä vittuun edestä, nyt sentään tohdin tökkiä jonkun kärryt edestä sivummalle. Voin kuvitella palstaveli Nokkiksen pään verisuonten paukahtelua kauppareissulla, terveisiä vaan.

Ja miten vittu vieläkään ei osata jättää pyöriä pyöräkellariin kuin ihmiset konsanaan, aina oven edessä ja liki poikittain... VIIIITTTUUU!!!
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Rutisen nyt täälläkin sitten. Puhelin meni ja hävitti kaikki osoite- ja kalenteritiedot ihan yks kans noin vain. Onneksi olen niin vanhanaikainen että pidän paperikalenteria tuossa rinnalla koska olen aina ollut niin varma että jonakin päivänä näin käy. Ehkä korjaantuu kun menen avaamaan työkoneen ja replikoin, en tiedä. Vituttaa kun olen näin teknologiarajotteinen ja ahdistaakin vähän.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Allergia, oliko niiden pakko alkaa jo nyt? Ois ollu mukavaa viel hillua pihal pari päivää ja sitte vasta käpertyä sisälle. Kurkku hajalle, silmät kuivuu ja nenä vuotaa. Ihan sama ottaako lääkkeet vai ei, lääkkeillä se onki sit joka päivä 2h päikkärit ja silti o väsy.

Sama vika! Vituttaa vielä tuplasti, kun samasta asiasta joutuu kärsimään kahteen otteeseen. Eli asun pohjoisessa ja viikot menee töissä etelässä. Kokeile KIMPE eri merkkejä noista lääkkeistä. Toiset väsyttää ja toiset ei.
 

Schadowan

Jäsen
Suoraan sanottuna vituttaa tämä, että mikä vitun tarve jengillä on todistella sitä, että on dokaamassa tai, että on ollut jurrissa. Siis aikuiset ihmiset, ei mitkään teinit. Joku Facebook on aivan kauheaa luettavaa, kun jengin pitää tuoda esille sitä, että "Tulihan taas oltua aivan vitun jurrissaaaaa" "Piti mennä parille, mutta alkoholisti kun olen niiin tuli oltua vitun jurrisssaaa taaaaas" Varsinkin naisilla tuntuu olevan kova todistelemisen tarve tämän asian suhteen.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Suoraan sanottuna vituttaa tämä, että mikä vitun tarve jengillä on todistella sitä, että on dokaamassa tai, että on ollut jurrissa. Siis aikuiset ihmiset, ei mitkään teinit. Joku Facebook on aivan kauheaa luettavaa, kun jengin pitää tuoda esille sitä, että "Tulihan taas oltua aivan vitun jurrissaaaaa" "Piti mennä parille, mutta alkoholisti kun olen niiin tuli oltua vitun jurrisssaaa taaaaas" Varsinkin naisilla tuntuu olevan kova todistelemisen tarve tämän asian suhteen.

Voi kun aina olisi maanantai. Mistä näitä tosikkoja sikiää? Mene kirkkoon itkemään.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Suoraan sanottuna vituttaa tämä, että mikä vitun tarve jengillä on todistella sitä, että on dokaamassa tai, että on ollut jurrissa. Siis aikuiset ihmiset, ei mitkään teinit. Joku Facebook on aivan kauheaa luettavaa, kun jengin pitää tuoda esille sitä, että "Tulihan taas oltua aivan vitun jurrissaaaaa" "Piti mennä parille, mutta alkoholisti kun olen niiin tuli oltua vitun jurrisssaaa taaaaas" Varsinkin naisilla tuntuu olevan kova todistelemisen tarve tämän asian suhteen.

Tuota... Ihan samalla perusteella voisi ihmetellä tuota "Kalsarikänniketjua". Ilmeisesti joukossa on myös aikuisia.
 

Schadowan

Jäsen
Voi kun aina olisi maanantai. Mistä näitä tosikkoja sikiää? Mene kirkkoon itkemään.

Heh, en nyt tiedä miten tämä tosikkouteen liittyy. Ihmettelen vaan, että miksi pitää todistella ja hehkuttaa tollasta? Kyllä mä ymmärrän, että sillon joskus 16-vuotiaana oli tärkeää kertoa kavereille, että hei, kyllä mäkin oon ollu kännissä jne. Tuntuu, että naisilla varsinkin (omassa kaveri/tuttavapiirissä on tällasia aika paljon) on joku rooli mikä pitää vetää, ja siihen liittyy Vvvvitunmoinen dokaus joka viikonloppu ja siitä pitää puhua jokaselle vastaantulijalle. Ai että...miksi? Nojoo, tottakai miehetkin tällaista harrastavat. Mahtaa olla rankkaa tuollainen.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Hah. Ihan kuten meillä, vaikka emäntä on se säntillinen ja mä levittelen tavaroitani ympäriinsä. Ja kyllä välillä pitää oikein tältä kysyä, että missä mun tavarat on, kun se niitä esim. pöydiltä siirtelee laatikoihin ja kaappeihin, kun ovat muka häiritsemässä.

Teissä miehissä lähes suloisinta on se, että teille saa aina välillä ihan tosissaan kertoa, että puhtaita kalsareita voisi etsiä vaikkapa vaatekaapista...

Juuri nyt vituttaa vain se, ettei jääkaapissa ole mehua eikä jogurttia. Mulla taitaa olla asiat aika hyvin.
 

J.Petke

Jäsen
Heh, en nyt tiedä miten tämä tosikkouteen liittyy. Ihmettelen vaan, että miksi pitää todistella ja hehkuttaa tollasta? Kyllä mä ymmärrän, että sillon joskus 16-vuotiaana oli tärkeää kertoa kavereille, että hei, kyllä mäkin oon ollu kännissä jne.

Samaa olen joskus ihmetellyt. Jos itse olen ollut holtittomassa humalassa ja ei muista edellsestä illasta mitään niin ainakin minua se hävettää ennemmin kuin että kerskailisin sillä. Muutenkin ihmettelen ihmisiä ketkä eivät osaa hillitä juomistaan niin, että se ei lähtisi lapasesta.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Vituttaa lukea sun viestejäsi. Ei sillä että niissä mitään vikaa varsinaisesti olisi.

Ikinä vaan en muista mitä olen kännissä kirjoittanut tänne, niin joka kerta saa olla saatana sydän kurkussa, kun ensivilkaisemalta sekoitaa käyttämäsi nimimerkin ja omani. Vaihda nyt hyvä mies nickisi!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Olin eilen tsiigaamassa ylioppilaslätsä päässä Turo´s Hevi Geeta paikallisessa. Join keskaria ja oli hauskaa. Tänään meinaan lähteä huutelemaan kommareille hävyttömyyksiä ja illemmalla katselen Suomen matsin Karjala-lippis päässä. Tiistaina menen Masssiiviseen Jokeripaita päällä. Vituttaako?

Vituttaa tekopyhyys.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Kyllä, sainpas morkkiksen itselleni. Tympii taas ihan omiksi tarpeiksi. Joku voisi oikeastaan kiikuttaa mulle vaikkapa noin lavallisen olutta. Saa jäädä seuraksi jos haluaa tylsistyä kuoliaaksi.

-tana.
 

Cube

Jäsen
Suoraan sanottuna vituttaa tämä, että mikä vitun tarve jengillä on todistella sitä, että on dokaamassa tai, että on ollut jurrissa. Siis aikuiset ihmiset, ei mitkään teinit. Joku Facebook on aivan kauheaa luettavaa, kun jengin pitää tuoda esille sitä, että "Tulihan taas oltua aivan vitun jurrissaaaaa" "Piti mennä parille, mutta alkoholisti kun olen niiin tuli oltua vitun jurrisssaaa taaaaas" Varsinkin naisilla tuntuu olevan kova todistelemisen tarve tämän asian suhteen.
Tämä on vähän outo viesti vitutusketjuun, mutta tunnistan kyllä ilmiön ja ihmettelen sitä myös. "Piti käydä yhdellä, mutta tulikin sit vedettyä ihan naamat ja kustua housuun! On mahtavaa, ettei kykene hillitsemään itseään!"

Ylipäätään alkoholiin liittyvät selkääntaputtelut ovat naurettavia ja niitäkin Facessa esiintyy, kun alkkikset vakuuttelevat toisilleen, ettei ongelmaa ole. Sama meininki Jatkiksen kalsarikänniketjussa tosin usein on, mutta ainakaan nämä tyypit eivät (suurimmaksi osaksi?) tunne toisiaan.

Dokaaminen ja muu päihteidenkäyttö on toki nättiä, mutta vain niin kauan kuin mies vie viinaa (tms).
 

Schadowan

Jäsen
Tämä on vähän outo viesti vitutusketjuun, mutta tunnistan kyllä ilmiön ja ihmettelen sitä myös. "Piti käydä yhdellä, mutta tulikin sit vedettyä ihan naamat ja kustua housuun! On mahtavaa, ettei kykene hillitsemään itseään!"

Ylipäätään alkoholiin liittyvät selkääntaputtelut ovat naurettavia ja niitäkin Facessa esiintyy, kun alkkikset vakuuttelevat toisilleen, ettei ongelmaa ole. Sama meininki Jatkiksen kalsarikänniketjussa tosin usein on, mutta ainakaan nämä tyypit eivät (suurimmaksi osaksi?) tunne toisiaan.

Dokaaminen ja muu päihteidenkäyttö on toki nättiä, mutta vain niin kauan kuin mies vie viinaa (tms).

Kiitos, löytyihän täältä edes yksi, joka ymmärtää. Nyt vappuna tämä on lähtenyt niin käsistä jo, että sen takia vitutusketjuun laitoin. Ite olen huomannut myös sen, että nämä hehkuttajat ovat aika harvoin edes missään kaatokännikunnossa, mutta puheet ja todistelut sitten ovat kaksi kertaa kovemmat kuin muilla. Kai näitä voisi kutsua wannabe-alkoholisteiksi.

Ja täysin samaa mieltä olen tuosta sun viimeisestä lauseestasi.
 

LUIGIRISSOTTO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp,Man City
Vituttaa semmoiset viisi ammattikoulun kasvattia, ketkä pystyi pilamaan minun seurueen vapun. Rauhallista iltaa alkoholin merkeissä vietettii ulkosalla, ku nämä helvetin idiootit tulee takaapäin ja käy meidän kimppuun! Yhdeltä kaverilta meni tärykalvo rikki kun lyötiin jollai päähän. Toiselta uudet 120€ farkut aivoin piloille ja yhtä potkittiin päähän maassa.

Ja se, mikä tässä on parasta, että miehet tietenkin hyökkäsi takaapäin varoittamatta. Eivät ystäväni kerenneet pistään yhtään vastaan, kun niin puskista tuli. Hyökkääjillä oli vielä joku hemmetin rautapamppu mukana!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös