Vitutusketju

• 10 688 973
  • 56 246

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tiistaista asti paska tullut varpusparven tavoin. Torstaina ja Perjantaina vähän heikompi olo aamulla muutenkin, Ja nyt sitten koskaa vatsaan kun vähänkään mitään sinne laittaa, suorastaan voisi sanoa jotta vääntää aivan vitusti. Ja paskalla saa käydä vähän väliä. Tosin ei tuota voi paskomiseksi sanoa, hyvä eittei pönttö huuhtelusäiliötä myöten "paskassa". Alkaa olla aika helvetin tuskaista pyyhkiä persettä, eiku lisää perusvoidetta perseeseen jotta voi edes yrittää pyyhkiä.

Kai se ois lääkäriin mentävä, stana....
Vatsatautia täälläkin, vitun ärsyttävä tauti. Sitten kun on vielä flunssa päällä, niin aina yskäistessä jännittää tuleeko paska housuun vai oksennus ylös. Hauska päivä on kyllä ollut... Jotain suolasokerijauhetta kävin hakemassa apteekista, sen kuulemma pitäisi pysyä sisällä ja jeesata. Katotaan. Ja joo, vessapaperi tuntuu karhunkieleltä.

Eikä sekään vituta että huomenna olisi ollut duunipaikan 'pikkujoulut', jääpähän sekin ilmainen viina sitten juomatta.

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tiistaista asti paska tullut varpusparven tavoin. Torstaina ja Perjantaina vähän heikompi olo aamulla muutenkin, Ja nyt sitten koskaa vatsaan kun vähänkään mitään sinne laittaa, suorastaan voisi sanoa jotta vääntää aivan vitusti. Ja paskalla saa käydä vähän väliä. Tosin ei tuota voi paskomiseksi sanoa, hyvä eittei pönttö huuhtelusäiliötä myöten "paskassa". Alkaa olla aika helvetin tuskaista pyyhkiä persettä, eiku lisää perusvoidetta perseeseen jotta voi edes yrittää pyyhkiä.

Kai se ois lääkäriin mentävä, stana....

Mulla oli samanlainen tauti syksyllä. Kesti reilun viikon. Muuten oli aika normaali olo, mutta jos söi tai joi niin alkoi vääntämään mahassa. Oksentelua ei ollut mutta sellaista suolistohuuhtelun tapaista ripulia alkoi tulemaan puoli tuntia ruokailun jälkeen. Aika kovat kivut oli pahimmillaan kun kaikentyyppinen liikkuminen sattui, hengittäminenkin. Onneksi tuo vääntely kesti vain joitain minuutteja. Tein muutamat "kotitestit", että onko umpilisäke tulehtunut mutta ei sekään ollut syynä. Tauti meni lopulta pois itsekseen ja en kyllä keksinyt mitään mistä taudin alkujaan olin saanut.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vituttaa niin saatanasti Rauman Lukko. Vittu, koko elämäni olen tuota häviämistä katsonut/kuunnellut.

Mikset ala gloryhunttaamaan?

Unohda kiekko ja ala kannattaa ManU:a. Niin on täällä moni muukin tehnyt.

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Kylläpä pientä ihmistä osaa välillä hajottaa.

Pitkä loma alkaa olemaan mennyttä ja aika palata viimein arkeen. Huominen päivä menee lähes kokonaan matkusteluun, joka itsessään hajottaa jo melkoisen paljon. Maanantaina jatkuu normaali arki ja tällä hetkellä tuntuu, että arkeen kiinnipääseminen on työn ja tuskan takana.

Lievästi sanottuna tympäsee sekin, että lauantai menee jotenkin jo pilalle kun tietää, että on viimeinen päivä hetkeen kun taas voi vaan olla. Huomenna pitää jo suhteellisen aikaisin lähteä liikenteeseen ja illalla vasta perillä. Sen jälkeen melkein heti nukkumaan ja maanantaina aikaisin arkeilemaan.

Joku viisas mies voisi todeta tähän kohtaan: "sellaista se elämä on".

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Canal+:n "suora" NHL-lähetys. Lähetys hyppii miten sattuu. Yhtäkkiä katosi minuutti-kaksi ja tilannekin oli muuttunut välillä. Hetken päästä takaisin. Ja tämä toki myös toiseen kertaan... Nyt jännitetään Pittsburghin tasoitusta. Ääniä ei luonnollisesti ole saatu kuulumaan ja ilmeisesti joku saatanaan futismatsin 'oleeoleeoleeolee" kaikuu taustalla. Vai pitääkö ne Denverissä tollasta mölinää katsomossa?

Naiset, tuo ikuisuusongelma...

Sitä nykäisee pari kertaa jotain kivaa mimmiä, hieman ihastuu, mutta ymmärtää kuitenkin, että hommasta ei tule mitään suurempaa seuraamaan, jatketaan kavereina vaan niinkuin ennenkin, hyväksyy asian, näkee sitä naista aina joskus ihan kaveripohjalta ja on viihtyisää, sitten saakin luotettavista lähteistä tietää naisen siirtyneen pois sinkkumarkkinoilta ja ahdistuu tämän vuoksi suuresti.

Sitä sitten ollaankin ihan tietämättään oltu vähän enemmänkin ilmeisesti ihastuksissa, niinkö?

Pöh. Minussahan se vika on, ei suinkaan siinä tytössä. Vituttaahan se silti, kun järki ja tunteet tappeli ja tunnepuoli voitti.

Menen tupakoimaan.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vittuttaa, että on perse kipeä.. Ei, en ole käynyt Ruotsissa viime aikoina.. Tuli ihan ulkojääpelissä, kun jalka jäi toisen pelaajan jalkojen väliin ja siitä vajaa 70kg pelkästään perseelleen.. Kyllä meinaan sattuu. Ja vieläpä kun katselen Caps-Habs matsia, niin eri asentoja ei ole ihan liikaa..

Niin ja pieni aihe taas, mutta tulipahan löpistyä.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ottaa kyllä pannuun nyt mutta aika miedosti kuitenkin. Hommahan menee niin että mopedi karkasi aika pahasti tossa Tapsan päivänä käsistä ja yhtäkkinen kahden miehen rattoisa ja hiljainen saunakalsari-ilta kääntyikin sitten kovemman luokan kotibileiksi ja siitähän naaparin vanha pappa riemastui. Äijä oli kuulemma saanut todellisen raivarin ja meinasi tulla mun ovesta läpi. Itse en kyseistä tilannetta muista koska mulla oli muuta tekemistä jonkun teinihoron kanssa.

Nyt sitten itse asiaan. Tänään kello 21.37 tämä saatanan punanaamainen nilviäinen hakkasi ovikelloa koska kuuntelin Deftonesia liian kovaa. Kun syöksyin viimana tietokonepöydän äärestä n.4m päähän ovelle ja läväytin sen auki niin tämä saatanan kalsarikeisari luikahti ovestansa sisään. Sen jälkeen kirjoitin jonkun todella spontaanin lapun tälle kurpitsapäälle minkä sisältöä en muista yhtään. Todennäköisesti allkirjoitin omalla nimelläni tappouhkauksen tälle saatanan rokkonaamalle. Perästä kuulunee.

Mikä vituttaa? No vittu naapuri tietenkin. Itse olen puhdas kuin neekerinaisen desinfioitu persereikä ennen anaalisceneä.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä vikaa on rumien naisten panemisessa?

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toinen köyrii rumaa naista ja toinen vispaa naama punaisena Hiltonin kuva ruudulla.

Kumpikin täysin hyväksyttävää toimintaa. Jos hakusessa on vain seksi, niin useimmiten se vähän vähemmän viehättävä typy on se kaikkein innokkain vaihtoehto. Jos ei ole tarkoitus valloitusta esitellä kavereille tai sukulaisille, vaan pelkästään panna, niin mitä väliä sillä naamalla on?

Kermaperseet.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kumpikin täysin hyväksyttävää toimintaa. Jos hakusessa on vain seksi, niin useimmiten se vähän vähemmän viehättävä typy on se kaikkein innokkain vaihtoehto. Jos ei ole tarkoitus valloitusta esitellä kavereille tai sukulaisille, vaan pelkästään panna, niin mitä väliä sillä naamalla on?
Taivahan tosi. Pillu kuin pillu, raamit vain vaihtuu.

Vähän rumemman saa pokattua paljon helpommin, ja yleensä kyyditkin on paremmat ja innokkaammat, kun se ei sille typylle ole mitään joka päivän juhlaa.

Birchman

Jäsen
Korkeakoulun ihmeellinen maailma

Pitkän aikaa olen jo tässä miettinyt mitä on meikäläisen elämässä mahtanut viimeisen puolen vuoden aikana oikein tapahtua.

Olen aina tullut hyvin toimeen kaikkien ihmisten kanssa. Jääkiekkoa harrastin toistakymmentä vuotta ja sen jälkeen eri työpaikoissa olen aina ollut tykätty ahkerana ja mukavana kaverina. Kaveriporukka koostuu todella pitkälti omanikäisistä ja työkaverit sitten vanhemmista (30 -->).

Syksyllä aloitin opiskelemaan kauppatiedettä. Kovat oli odotukset ja opiskelijaelämästä olin kuullut ties kuinka monta hienoa lausetta. Syksy meni ja hyvällä koulumenestyksellä, mutta ihmissuhdepuolella taas totaalisen päin vittua. Suurin osa porukasta koulussamme on minua 3-4 v nuorempia. Ilmeisesti se, että olen tottunut vanhempien seuraan ja huomannut sen, että elämä on välillä todella vittumaista ja nöyrä asenne on loppujen lopuksi _helvetin_ tärkeää! Kouluun kun menee ja näkee näitä pikkuritsoja, jotka ovat niin olevinaan ja hienoja ihmisiä, koska opiskelevathan he _kauppakorkeassa_ ja heistä ei tule mitään duunareita. Nih! Tähän liittyen ei voi välttyä siltä pahalta ololta ja oksennus-refleksiltä mitä tuo koulumaailma suurimmaksi osaksi tarjoaa. Kaikki on niin vitun pinnallista: palkka, status etc ovat ainoat mitkä merkkaavat. Ei jaksa sitten yhtään, ei yhtään. VITTU!

Silti jotenkin uskon parempaan. Sain olla töissä aika paljon loman aikana ja pääsi "aikuisten" maailmaan vähän. Ei voi uskoa kuinka paljon paremmin sitä tuli viihdyttyä. Viime viikolla koulunalku sai taas tavalliseen tapaan kauhean vitutuksen päälle. Yksissä bileissä tuli männäviikolla oltua ja päätin, että viimeiset olivat omalta osaltani. Se kaikki snobeilu, paremmuus ym. Ei vaan jaksa yhtään. Ja suurimmalla osalla ainoa meriitti on korkeakouluun pääsy.

Ei auta muuta kun rykiä tuota koulua eteenpäin ja keskittyä omien kavereiden kanssa olemiseen. On se kumma juttu kuinka "väärään" paikkaan sitä tuntuu joutuneensa. Ala kiinnostaa, mutta ne ihmiset. Missä ovat ne kaikki oikeasti suoraselkäiset tyypit joille merkkaa enemmän se mitä olet ihmisenä kuin se kuinka paljon materiaa omistat?

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mitä vikaa on Runkkaamisessa tai Paris Hiltonissa? Tai Runkkaamisessa+Paris Hiltonissa?
Se on gloryhunttaamista. Oikeaan Paris Hiltoniin ei mitään saumaa. Ja nörttipojan mielikuviinkin pääsee vain olemalla rikas ja kuuluisa. Tietysti olisi ihan eri asia, jos on seurannut Parisin uraa jo pikkutytöstä lähtien, ylä- ja alamäissä.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vähän rumemman saa pokattua paljon helpommin...

Näin. Nyt vituttaa vähän vähemmän, kun näkyy löytyvän muitakin, jotka ymmärtävät tämän kuvion juonen. Vai onko se kiinni siitä, että toiset eivät jostain syystä kehtaa myöntää joskus laittaneensa vähän persoonallisemman näköistä seuralaista?

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Syksyllä aloitin opiskelemaan kauppatiedettä...Ala kiinnostaa, mutta ne ihmiset?
Olen ollut samassa tilanteessa. Minulla kauppatieteiden maisterin opiskelut loppuivat sitten siihen, kun huomasin erään proffan olevan samanlainen paskantärkeä persereikä kuin suuri enemmistö opiskelijoista. Itse asiassa se proffa oli vielä pahempi. No, pääasyy oli kuitenkin opiskelijoissa. Mietin, että jaksanko vielä 3,5 vuotta sitä paskaa ja tulin siihen tulokseen, että en jaksa ja toinen ala olikin sitten se oikea ala minulle kaikin puolin. Kauppatieteiden cumu on nyt ja siihen saa se ala minulla jäädäkin. Yksiinkään kauppiksen bileisiin en todellakaan lähtenyt, kun tiesin jo ilmankin niitä, että se olisi yhtä helvettiä.

Nauratti muuten tällä viikolla kovasti, kun olin yliopistolla (opinnot olen jo suorittanut) ja vastaan käveli salkku kädessä vastaan nuori mies ja hän oli tukka taakse sliipattuna ja muutenkin vaatetuksessa (ei sinne tuulipuvussa ja Aku Ankka -repussa tartte mennä, en minä sitä tarkoita) ja naamassa olivat kaikki paskastärkeyden tunnusmerkit. Nauratti vain, kun ohi pääsin ja mieleeni muistuivat ne kauppatieteen opintoni, silloin joskus...

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Näin. Nyt vituttaa vähän vähemmän, kun näkyy löytyvän muitakin, jotka ymmärtävät tämän kuvion juonen. Vai onko se kiinni siitä, että toiset eivät jostain syystä kehtaa myöntää joskus laittaneensa vähän persoonallisemman näköistä seuralaista?
Netissä on helppo huudella panneensa vain nättejä tyttöjä. Kaikki on pannut joskus rumia, jopa kaikkein kovimmat panomiehet. Tunnen kavereita joilla on useita satoja kaatoja, ja ihan rehellisesti myöntävät että joukossa on kyllä muutakin kuin priimatavaraa. Ja kuitenkin toisesta päästä asteikkoa löytyy ihan mallia yms. Fakta on se, että ronkelit runkkaa.

Datsun: ole hyvä vaan, kunniasiahan tuo on allekirjoitukseen päästä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy