Ruutiveijari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Sekä yhtiövastikkeet ja muut oman kodin kustannukset.Kannattaa tietysti myös huomioida korkojen verovähennyskelpoisuus tietyin osin joka vaikuttaa melko mukavasti nettotuloihinkin.
Sekä yhtiövastikkeet ja muut oman kodin kustannukset.Kannattaa tietysti myös huomioida korkojen verovähennyskelpoisuus tietyin osin joka vaikuttaa melko mukavasti nettotuloihinkin.
Itse asiassa lähes päivittäin Oulun yliopistolla ollessani, olen hieman jopa tarkkaillut esimerkiksi ruokalassa, että onko vatipäitä lähistöllä. Oulun henkinen ilmapiiri + insinööri/kemian/matematiikan opiskelija = pelottava yhdistelmä.
Vie postilaatikkoon ja kirjoita päälle "Palautetaan lähettäjälle, vastaanottaja tuntematon"Muutan itse ensi kuun alussa uuteen kämppään ja kuinkas ollakaan nämä saatanan paviaanit mitkä muuttavat tähän nykyiseen kämppääni ovat käännättäneet jo omat postinsa tänne.
Radio Rockillakin ihan vitun ärsyttävät nuo "Isä-poika"-mainokset. Ja musiikkikin junnaa paikallaan. Samoilta bändeiltä samat biisit. Vittu!
Kappaletarjonta vaihtelee radiokanavien välillä, mutta joka radiokanavalla on ne samat kappaleet mitä ne junnaavat kyllästymiseen asti. Kuuntele siinä sitten radiota!
Pyöräilin juuri n. 3 km:n kotimatkan. Kaaduin vain kahdesti. On se kalteva vesipäällysteinen peilijää vaan yllättävän liukas...
Tästä syystä omasta autoradiostani ei kuulu enää kuin Radio Peili. Työmatka kuluu kuin siivillä. kun ei tarvi miettiä mikä renkutus sieltä tulee seuraavaksi.
parkkeerasin vaimoni autolla oman autoni viereen Prisman pihalla. Avasin oven ja koska aika vähän sillä ajan niin en ole tottunut ko. skeidan oven mekanismiin ja vittu naarmutin oman autoni kylkeä. Nyt on nätti viiru ovessa. Vittu olen Spede!
Tästä syystä omasta autoradiostani ei kuulu enää kuin Radio Peili. Työmatka kuluu kuin siivillä. kun ei tarvi miettiä mikä renkutus sieltä tulee seuraavaksi.
Kerro lisää, nyt on Topfield 5100 HDMI ja antennissakin vahvistin. On suunnattu oikein, oikein on asentajan mittalaitteilla katsottu. Tuossa pari kuukautta sitten näkyi kanavanippu C vielä moitteetta, nyt ollut ihan arpomista mitä tuolla tapahtuu.osta kunnon vehkeet. digidigi.
Oho, meitähän on vaikka kuinka paljon!
Siellä ei ainakaan ole mitään hassun hauskoja aamu- ja iltapäivätiimejä eikä toistosoittolistoja.
Onko Kimmo Kuhta siellä vakioäänenä?Onneksi on Radio Peili!
Hikka. Kestänyt iltapäivästä saakka pieniä pausseja lukuunottamatta. Alkaa poltella kurkunpäätä pikkuhiljaa.
Kokeilin samantien, mutta ei toiminut. Olen myös juonut vettä pää alaspäin ja pidättänyt hengitystä, mutta ei auta.Oletko kokeillut pistää suolaa kielelle?
Kokeilin samantien, mutta ei toiminut. Olen myös juonut vettä pääalaspäin ja pidättänyt hengitystä, mutta ei auta.
Alkoi hikottaa vain kovempaa.Jukka Jaloselle on annettu kenkää ja Doug Shedden tulee takaisin Leijonien päävalmentajaksi!