Vitutusketju

  • 10 539 244
  • 56 130

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
KELA ja sairauspäivärahahakemuksen täydentäminen, voi vittu että voi olla vaikeaa. Kun polvivammani ei ole syntynyt tapaturmaisesti, vaan vuosien kuluessa asteittain, niin minun on mahdotonta sanoa tarkkaa loukkaantumisajankohtaa. Ei, tapahtumalla ei myöskään ole todistajia. Ei, en kaatunut jäisellä kadulla ja ei, en ole tehnyt asiasta rikosilmoitusta.

Se nyt on varmaa, että kun hakemus on vielä tuossa pöydällä, niin varsinaiseen tilipäivään mennessä ei rahaa tilillä ole. En viitsinyt edes kysyä, että kauanko tämän täydennyslomakkeen käsittely kestää ja millä perusteella tuota sairauspäivärahaa maksetaan, eli siis paljonko sitä rahaa tulee sitten kun tulee mikäli niin päätätte ja kaikki asiakasneuvojanne eivät ole juuri nyt varattuja, kuten ovat olleet viimeiset kaksi päivää.

Noh, tänään laput postiin ja odottamaan armonlaukausta KELA:n suunnalta. Vittu jos on olemassa jonkinlainen täydennyslomakkeen täydennyslomake, niin sellainen tipahtaa varmaankin postiluukusta seuraavaksi.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
vit````àa pelicanien häviöt.

Mua taas vituttaa lähes peliesityksiäkin enemmän hankintapolitiikka. Ensin puhutaan, että otetaan vain todellinen vahvistus jos sellainen löytyy ja seuraavana päivänä Arsi Piispanen saapuu lainalle. Voi vitun vittu. Haluaako joku ostaa kausarin pelsun peleihin? Halvalla lähtee!
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa, että työt loppuivat. Tietysti se ei tänä päivänä ole mitenkään harvinaista eikä kyseessä ole syy mihin itse olisin voinut vaikuttaa, mutta silti ottaa päähän: se siitä urakehityksestä for now.

Toisaalta uskon, että kaikkiin tapahtumiin on jokin syy, joten kyllä tässä varmasti vielä töitä löydetään ja asiat palautuvat normaaleiksi.

Juuri nyt olo on aika ontto.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ahdistusta aiheuttaa nimettömänä operoiva sähköpostihäirikkö joka yrittää kovasti lyödä kapuloita rattaisiin minun ja tyttökaverini seurustelussa. Äärimmäisen halveksuttavaa toimintaa, kaiken lisäksi henkilö on joku ystävä/kaveripiiristäni, sen verran henkilökohtaista tavaraa on tipahdellut mailiin. Pahimmillaan tyyppi on käynyt tyttökaverini postilaatikolla pudottamassa sinne ex-tyttöystävästäni 'vihjailevaa' materiaalia. Mainittakoon, että tämä ex-tyttöystäväni on menossa kuukauden sisällä naimisiin, ja meidän seurustelustamme on jo 2,5 vuotta aikaa.

Että keneenköhän tässä kannattaisi luottaa, vuoden päivät tätä on jatkunut. Taitaa mennä kohta poliisiasiaksi, tai sitten annan asian olla ja suhtaudun varauksella kaikkiin "kavereihini". Ei kai siinä mitään jos jollakin on jotain minua vastaan, varmasti monellakin on. Mutta voisi olla sen verran suoraselkäisempi että toimisi omalla nimellään.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ahdistusta aiheuttaa nimettömänä operoiva sähköpostihäirikkö joka yrittää kovasti lyödä kapuloita rattaisiin minun ja tyttökaverini seurustelussa. Äärimmäisen halveksuttavaa toimintaa, kaiken lisäksi henkilö on joku ystävä/kaveripiiristäni, sen verran henkilökohtaista tavaraa on tipahdellut mailiin. Pahimmillaan tyyppi on käynyt tyttökaverini postilaatikolla pudottamassa sinne ex-tyttöystävästäni 'vihjailevaa' materiaalia. Mainittakoon, että tämä ex-tyttöystäväni on menossa kuukauden sisällä naimisiin, ja meidän seurustelustamme on jo 2,5 vuotta aikaa.

Vaikuttaa ihan salkkareitten Jenniltä...ja muutenkin tuo kuvio on kuin suoraan salkkareista.

Ahdistava tilanne varmasti ja näin ulkopuolisesti katsottuna erikoinenkin! Vaikea sanoa mitä voit asialle tehdä jos sinulla ei ole epäilystä kuka voisi olla kyseessä. Voit tietysti ottaa poliisiin yhteyttä ja katsoa mitä tapahtuu. Kai sen tuosta sähköposti osoitteesta saisi ongittua?
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän tämä tuntuu hyvinkin erikoiselta. En voi tajuta sitä kenellä voi kiinnostaa minun ja tyttöystäväni asiat niin tavattoman paljon. Luottamusta hän pyrkii kyllä rikkomaan, mutta mitä hän siinäkään voittaisi? Ei voi käsittää, tolloja on monenlaisia.

Siitä postilaatikkovierailusta on aikaa jo useampi kuukausi. Vaikka kyseessä olikin sinänsä harmiton juttu, se kyllä sai ne sitä aiemminkin tulleet viestit näyttäytymään aivan uudessa valossa. Se, että joku valmis näkemään niin paljon vaivaa, että käy kaupasta ostamassa varta vasten häirintään tarkoitettua materiaalia kertoo siitä että kaikki inkkarit eivät ole pysyneet tällä kaverilla kanootissa. Olin itse silloin armeijassa kolmen viikon gineksellä, ei tuntunut mukavalta ajatella mitä kotopuolessa tapahtui. Tyttökaverin luottamusta minuun mitattiin silloin toden teolla.

Epäilyksiä mahdolliseksi tekijäksi kyllä on, piirit ovat tällä paikkakunnalla sen verran pienet että henkilöt on aika helppo rajata. Mutta sehän tässä raadollista onkin, kun henkilö voi olla joku jota pidän hyvänäkin tyyppinä.

Eipä tuota kauaa tarvinne katsella, ihmettelen tosin kovasti jos ei ole ilmiantanut henkilöllisyyttään jo vuoden aikana. Sen jälkeen vaan ovelle koputtamaan ja kysymään toiminnan tarkoitusperiä.

Ei ole paljastanut henkilöllisyyttään. Sen verran olen salapoliisia leikkinyt ja profiilia muotoillut, että uskon henkilön olevan naispuolinen. Olisi kyllä nautinto kohdata tämä henkilö ja ilmaista tyynen rauhallisesti syvä halveksuntani.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
pongolle vielä...

Haluaako tämä epäilemäsi nainen sinua niin tulisesti että on valmis näkemään kaiken tuon vaivan? Vai onko joku muu motiivi, kuten jostain asiasta johtuvat huonot välit ym.? Tai sitten entinen heilasi esittää menevänsä naimisiin mutta onkin sinun perääsi...nojoo, meni vähän ehkä yli, mutta ilmoittele ihmeessä jos juttu selviää! Jännä tapaus kieltämättä.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Vituttaa palstakirjoittajat jotka eivät viitsi sen vertaa viestin kirjoittamisen jälkeen vilkaista omaa tuotostaan (joka tulee automaattisesti kuitenkin silmien eteen "lähetä" nappulan painamisen jälkeen) että huomaisivat edes "oho, menipä quote vituiks".

Jos kiinnostus omien viestien ulkoasuun on tuota luokkaa niin voisi siirtyä lukijapuolelle ja unohtaa kirjoittelun.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa, netti poikki, asiakaspalvelu tietysti jo lähteny kotiin...

Vitun DNA!

No niinpä näyttää olevan taas vitutuksen aiheet.

Hoh hoijaa.

Itseäni vituttaa tällä hetkellä lähinnä tulevaisuuden epävarmuus, tietysti se on enemmänkin jännitystä kuin vitutusta.
 

J.Petke

Jäsen
Alkoi taas vituttamaan nuo kärppä-fanit jurpomaisella "poooohjoiineeeen" huudollaan Maamme-laulussa.

Laulaisivat koko laulun samalla intensiteetillä niin olisi parempi kuin kaksi minuuttia hiljaa poislukien kahden sanan huutaminen.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Kotona ei pelitä netti saatana! ..Missasin eiliset Kärppäpeli fiilistelyt
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eilen tuli oltua baarissa ja nyt vituttaa mitä kaikkea tulikaan tehtyä. Morkkis?

No perskeles, ei ainakaan jäänyt kenellekään epäselväksi mikä on voiton ja rakkauden väri!

Jotain kitarakilpailua olisin mennyt koittaan mutta perkele kun ei ollut yhtään suomalaisen tekemää kappaletta edes :)... Eikä löytynyt etes Kerhon maalilaulua :)...

Ja BB-Punkin kanssa tuli vaihdettua useampikin sananen... Hän ei seuraa jääkiekkoa, mutta sai myös kuulla mikä väri on voiton ja rakkauden väri! :)
 
Viimeksi muokattu:

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Kyllä alko vituttaa ihan perkeleesti äsken kahvitauolla..

Pyöreä pöytä, pieni ahdistava kahvihuone ja saman firman kaikki työntekijät (~8kpl.) siellä puhuttiin jääkiekosta. En väitä, että tietäisin itse kaiken tästä intohimojeni urheilulajista, mutta kolleegoiden tietämys oli pöyristyttävää..

Juttu alkoi siitä kun eräs mies oli käynyt katsomassa eilisen Eibären -pelin. Armotonta höpinää noiden keskuudessa ja yritin itse pitää kommenttini oman pään sisällä. Koetin vain olla mahd. hiljaa ja kuunnella, mutta sitten iski aivan käsittämätön vitutus!

Olen porukan nuorin ja yritin tosiaan olla sanomatta kärkkäitä mielipiteitäni. Siinä sitten porukka ihmetteli Viuhkolan loukkaantumista ja keskusteltiin kaikesta paskasta.

"Ei sitä tarviikkaan pärjätä kun vasta playofsseissa"
"Neekeri on aina neekeri, eikö se joku huippu NHL-maalivahtikin ollut?"
"40 saksalaista piti kovempaa möykkää kuin 6000 suomalaista"
"No oli siellä joku kulma josta kuului jotain"


..En ymmärrä mikä mua alkoi tuolla vaivaamaan.. Vituttaa vieläkin, enkä edes tiedä miksi

EDIT: Ehkä se oli sitä, että kaikki kysymykset mitä heitettiin ilmoille minä tiesin vastauksen. Mutta eihän sitä voi tässä "asemassa" alkaa pätemään.. Vittu!
 

ditrim

Jäsen
EDIT: Ehkä se oli sitä, että kaikki kysymykset mitä heitettiin ilmoille minä tiesin vastauksen. Mutta eihän sitä voi tässä "asemassa" alkaa pätemään.. Vittu!

Voipas! Sitä paitsi sillä voi nousta nopeasti työpaikan rispektipyramiidissa kun laittaa vanhat parrat hiljaiseksi omalla tiedollaan. Ja se edistää tulevaisuudenkin kahvipöytäkeskusteluja kun jengi tietää mistä sinulle puhua.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kylläpäs taas vituttaa olla Lukko-kannataja. Kai ne puheet...
Se kaupunkin vaan ei vedä menestyjiä puoleensa

...sitte pitää paikkansa. Voi itkupotkut ja raivarit, kun harmittaa.

Tunnustan silti väriä, vittu vaikka liigapaikka menis.

Raumalle:Uramalle kenkää. Hauska sanaleikki, eikö totta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vituttaa vuokrannousut. Vuodenvaiheessa lähes 10 % nousee vuokrani, alkaa olla jo melkoisen suolainen hinta tästä kämpästä. No eipä tartte jossain vitun röllimetsän liepeilllä rajakylässä asua, mutta silti vituttaa.

Ja vituttaa kun samaan aikaan, kun vuokra nousee, niin työt loppuu. Mahtava yhtälö!

Miksei koskaan kävisi niin, että vuokra laskisi ja palkka nousisi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Lähestulkoon kaikki mikä voi mennä pieleen, menee pieleen tällä hetkellä. Siinäpä sitä vitutuksen aihetta.

Tällä hetkellä itse asiassa vituttaa niin paljon että joutuu jo kysymään itseltään mitä vittua mä edes teen tällä maapallolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös