Vitutusketju

  • 10 539 594
  • 56 130

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meinasin kaupungin keskustassa lähteä käymään mutta enkös tietenkin myöhästynyt bussista, ei sitten jaksanut alkaa odottaa seuraavaa joten menin läheiselle ostarille. Siellä sitten levykaupassa tietysti huudattavat täysillä jotain vitun Britney Spearsia ja Burger Kingiin oli niin älyttömät jonot että jäi päivän rasva-annoskin syömättä. Takaisin tullessa tietysti vielä vähän ripotteli vettä. Fallout 3:ssa olen jumissa jo heti alkupuolella eikä sekään oikein nyt nappaa vaikka hyvä peli onkin. Ja kohta tulee Naisasiat ketjuun asiaa mikä tässä ehkä eniten kuitenkin vituttaa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kyllähän tässä monikin asia vituttaa saatana. Ensinnäkin vituttaa lappeenranta ja lappeenrannan asuntotilanne. Ihan vitusta. Tässä ois vajaa kolme viikkoa aikaa löytää jostain uusi kämppä tai muuten ollaan veneen alla. Aika vitun hiljaista ollut vaikka hakemukset jätetty joka helvetin suuntaan.

Vituttaa ex-muija. Vitun reilua ollaa vastaamatta yhteydenottoihin, kun on oikeasti tärkeetä asiaa, mikä koskee meitä molempia.

Vituttaa nää saatanan pimeet ja sateiset ilmat. Väsyttää ihan helvetisti vaikka nukkuisi miten paljon.

Vituttaa tää perkeleen tietokone. Se on nyt kaatunut kolmena peräkkäisenä päivänä. Ei muuta kuin tuhoisaa uudelleen asennusta peliin perkele, eihän siinä muukaan ole auttanut.

Vituttaa että naapurin pennut ravaa ja huutaa rapussa kokoajan. Kaiteita rummutetaan ja ovia paiskotaan. Vitun apinat.

Vituttaa tässä talossa asuvat venäläiset. Pyykkitupa on aina karmeessa kunnossa niiden jälkeen. Rummut haisee ihan paskalle ja bensalle.
 

Jämerä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Oranje
Nyt vasta sain tän rakkineen ottamaan yhteyden internetin ihmeelliseen maailmaan. Tänään neljältä yhteys vaan katosi mystisesti ja alkoi viimein toimia vasta kymmenisen minuuttia sitten. En mä nyt niin riippuvainen internetistä ja jatkoajasta ole (tai en ainakaan myönnä), mutta laskareita on vähän vaikea tehdä ilman tehtäväpaperia. Aiemmin tänään kun olisi vielä ollut motivaatiota tehdä niitä. No ei ole enää...
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Nyt vasta sain tän rakkineen ottamaan yhteyden internetin ihmeelliseen maailmaan. Tänään neljältä yhteys vaan katosi mystisesti ja alkoi viimein toimia vasta kymmenisen minuuttia sitten. En mä nyt niin riippuvainen internetistä ja jatkoajasta ole (tai en ainakaan myönnä), mutta laskareita on vähän vaikea tehdä ilman tehtäväpaperia. Aiemmin tänään kun olisi vielä ollut motivaatiota tehdä niitä. No ei ole enää...
Sielläkin vissiin elisan netti. Tappelen edelleen tämän kanssa. Kuulemma puolelta miljoonalta mennyt juuri tuohon neljän aikaan netti pimeäksi. Saatana sentään
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sielläkin vissiin elisan netti. Tappelen edelleen tämän kanssa. Kuulemma puolelta miljoonalta mennyt juuri tuohon neljän aikaan netti pimeäksi.

Täällä Saunalahti eli samaa firmaa ja juuri noihin aikoihin kyykkäsi. Onneksi olin lähdössä peliin ja takaisin tullessa toimi taas.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Vittu.

Ihme katkos taas eilen ajattelussa. Koko ajan oli mielessä, että klo. 8.00 pitäisi olla keskustassa. Laitoin sitten kellon soimaan 7.30, käyn suihkussa ja tässä kesken aamupalan se iskee kuin miljoona volttia, enpä taida 12 minuutissa ehtiä.

Se siitä tentistä.
 

Kipelov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiovan fasistijuntta
Hyvän kaverin mutsi sai aivoverenvuodon ja makaa sairaalan letkuissa, omalla kohdalla taas 6 vuotta kestänyt parisuhde uhkaa heittää häränpyllyä vastapuolen toiveesta. Onpas siistiä olla töissä. Tekisi lähinnä mieli tappaa joku.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kyllähän tässä monikin asia vituttaa saatana. Ensinnäkin vituttaa lappeenranta ja lappeenrannan asuntotilanne. Ihan vitusta. Tässä ois vajaa kolme viikkoa aikaa löytää jostain uusi kämppä tai muuten ollaan veneen alla. Aika vitun hiljaista ollut vaikka hakemukset jätetty joka helvetin suuntaan.
Toki pitää olettaa, että olet tämänkin vaihtoehdon tarkastanut mutta Lappeenrannan Asuntopalvelun listan mukaan vapaita näyttää olevan tälläkin hetkellä. Jos hakemuksen oletkin sisään laittanut, ei kannata odotella, että Asuntopalvelusta otetaan yhteyttä. Itse pitää olla erityisen aktiivinen. Käy kysymässä, kerro tilanne. Kaikki vapaat tai kuun vaihteessa vapautuvat eivät ehdi edes tuohon listaan mukaan.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän tässä monikin asia vituttaa saatana. Ensinnäkin vituttaa lappeenranta ja lappeenrannan asuntotilanne. Ihan vitusta. Tässä ois vajaa kolme viikkoa aikaa löytää jostain uusi kämppä tai muuten ollaan veneen alla. Aika vitun hiljaista ollut vaikka hakemukset jätetty joka helvetin suuntaan.

Parilla kaverilla on ainakin toiminut hyvin se että on laittanut Etelä-Saimaaseen ilmoituksen että halutaan vuokrata, ainakin kaksioiden kohdalla tarjouksia on tullut useita.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa. Nuorempi lapsi (1v2kk) ei edelleenkään voi nukkua öitään ilman itkuja, syömistä ja levollisesti. Joo, joo, tiedän että tällaista se on pienten lasten kanssa. Vituttaa silti herätä aamuisin lastenhuoneen lattialta patjalta pää jumissa ja vitun väsyneenä. Kerroinko jo, että alan olla vähän väsynyt, kun kohta on valvottu 4v? Eipä tarvitse dokailla, kun olen pienessä pöhnässä jatkuvasti.

Vituttaa, että faija on taas sairaalassa. Ehtihän tuo olla lonkkaleikkauksen jälkeen peräti 49h himassa, kun jouduin soittamaan ambulanssin veriseen kämppäänsä. Vitun kiva, nyt on sitten käsi paskana. No, nyt näyttää siltä, että ei pääse palaamaan himaansa. Olipa tuo ottanut parikymmentä unilääkettä ko. yön aikana ja näkyjäkin tuli nähtyä. Hyvää Isänpäivää!

Niin ja sitten vituttaa, että olen niin väsynyt, etten saanut lapselleni hanskoja pieniin käsiin. Ei sitten lähdetty ulos, kun tuli megaväsyitku. Mulle. Kissakin kusi lattialle, tällä kertaa pesua odottavien lakanoiden päälle. Teinpä perunamuussia. Vituiksihan sekin meni, vaikka olen tehnyt ko. ruokalajia tuhansia kertoja. Joku peruna oli sitten jäänyt raa'aksi ja nyt on muusi täynnä klimppejä. Odotan innolla, kuka ehtii ensimmäisenä sanoa, ettei halua syödä sitä. Syököön sitten paskaa, kunnes kirsikat on kypsiä...

Vittu, mä olen väsynyt. Pitääkö mun kuolla, että saan nukkua rauhassa? Saatana, mitäköhän seuraavaksi?
 

tutzba

Jäsen
Vittu, mä olen väsynyt. Pitääkö mun kuolla, että saan nukkua rauhassa? Saatana, mitäköhän seuraavaksi?

Vitut minä mikään psykologi ole, mutta vaikuttaa siltä että tarvitset omaa aikaa - ja helvetin nopeasti. En tiedä ollenkaan mahdollisuuksistasi, mutta palkkaa lastenhoitaja, sukulainen, tuttava tms. joksikin illaksi tai viikonlopuksi että pääset vaikka kylpylään, hotelliin tai johonkin muuhun paikkaan ihan vain itse oleilemaan. Tekisi hyvää, siltä ainakin tuntuu.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitut minä mikään psykologi ole, mutta vaikuttaa siltä että tarvitset omaa aikaa - ja helvetin nopeasti...

Vittu, mä tarvitsen niin paljon sitä omaa aikaa, ettei se taida näissä olosuhteissa onnistua. Ei taida löytyä lastenvahtia vuodeksi, että saan univelat nukuttua pois ja nauttia omasta seurastani.

Suurin ongelma ei itseasiassa tällä hetkellä ole fyysinen väsymys. Sen kanssa olen oppinut elämään, aika hyvinkin. Faijan tilanne nyt vaan kärjistää senkin. Pitäisi jaksaa alkaa tapella yhteiskuntaa vastaan, että saa ukon hoitoon eikä pääsisi kotiinsa enää koskaan. Ja just nyt mulla ei riitä virta yhtään, mutta pakkohan se on taas laittaa muiden hyvinvointi omansa edelle. Eihän kukaan voi elää niin kuin mun faija elelee. Hirvee tilanne, vanha ukko ja ihan sekaisin. Mutta kun Suomessa ei kovin helposti saa ihmisiä pakkohoitoon, ei edes ihmistä, joka on alkoholisti, pilleristi, vanhus, kaatuilee jatkuvasti, syytää rahojaan huoran perseeseen, koska on kuulemma suureksi avuksi ja muut on käsittänyt tilanteen väärin. Mies ei vittu tajua aina maailman menosta tuon taivaallista, mutta koska se haluaa kotiin ja sairaalassa ei ketään pidetä väkisin, herra pääsee jatkamaan harrastustoimintaansa. Onhan sillä omaiset. Hylätäkö se saatana pitäisi kokonaan, että se saisi apua? Luonnollisesti hän ei itse koe olevansa avun tarpeessa. Tilanne on nyt kuitenkin se, että ukko on kohta 80v. ja ollaan menty vitusti yli sen pisteen, missä "ilta vähän venähti pitkäksi". Erikoista on, että vaikka se kaatuu jatkuvasti, koskaan se ei ole lyönyt päätään.

Ihan perseestä tämä tilanne juuri nyt. Onneksi mulla on ihana oma perhe, vaikka lapsetkin välillä vituttaa. Siis se jatkuva juupas-eipäs-vääntö uhmineen kaikkineen. Mieheni kantaa vastuunsa ja antaa mulle omaa aikaa, minkä duuneiltaan voi. Nyt se oma aika vaan menee sairalaassa rampatessa ja verta, kusia ja paskoja siivotessa. Ja kivaa on ollut, hyvinkin rentouttavaa.

Miksi vitussa mä en vaan voi antaa asian olla ja ukon pärjätä keskenään. Mulla on päässä vikaa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Ihan pakko tulla purkautumaan, vaikka ei tämäkään auta!

Kaikki menee töissä päin P******Ä!

Osa2:

Edelleenkin sama juttu, en kyllä pysty millään ymmärtämään kuinka en saa kauppaa aikaan (tai siis tein n. 10.000€ kauppaa viime viikolla). Nyt alkaa jo pomo-, masennus-, megalomaaninen stressi-ja järkyttävän suuri vitutus puskea päälle. En tiedä mitä pitäisi tehdä, olen väsynyt jo miettimään/ ajattelemaan miten voisin tehdä asiat toisin. Apina on selässä ja tämä apina alkaa tuntua raskaammalta ja raskaammalta kantaa.

Parasta tässä on vielä se kun kolleega teki tänään kaksi kauppaa ja on sitä mieltä, että hänelläkin menee huonosti. Kuitenkin hän on lähes tavoitteessaan toisin kuin minä, varmaan 15 kauppaa tavoitteesta!

Täytyy varmaankin vain laittaa kädet ristiin ja rukoilla apua ylhäältä, niin ja tottakai työhaalarit & hanskat käteen. Tuntuu vaan että hanskat on hukassa... huoh... väsyttäää...
 

tutzba

Jäsen
Naislehtimyyjät pitäisi kieltää lailla. Yritäpä siinä kieltäytyä kun suloääninen tyttö kertoo hyvästä tarjouksesta ja päättää myyntipuheensa lauseella "no, pannaanko?". Onneksi tällä kertaa myytiin Veikkaaja-lehteä, tuleehan sitä ainakin luettua.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Naislehtimyyjät pitäisi kieltää lailla.
Eräs tuttu on sopinut kerran treffit puhelinmyyjän kanssa. Idea sekin. Mun mielestä kaikki puhelinmyyjät pitäisi kieltää lailla. Oma numero pitäisi olla jo jossain suoramyyntikieltolistallakin, mutta ei auta.

Mulle tulee Aku Ankka, kuten kaikille sivistyneille kakkaajille. Nyt ne mulkut soittelee, että
- Sanoma Magazinesta päivää. Sulle näyttää tulevan toi Aku Ankka. Nyt meillä olisi tämmöinen Aku Ankka Extra...
- Mä luulin, että tämä numero on suoramyyntikiellossa.
- Tämä ei ole katsos myyntiä. Me palvelemme asiakkaitamme tuomalla uudet tuotteet tunnetuksi (tjsp.).
- Ai palvelette. No lopettaisin Aku Ankan tilaukseni tässä ja nyt.
- Minä en sitä valitettavasti pysty tekemään, koska..
- [punaista luuria]

Ne näköjään keksii mitä tahansa ja estolistat ovat pelkkää humpuukia. Itse asiassa heitän mututuntumalta, että myyntipuhelut ovat lisääntyneet estolistalle liittymisen jälkeen. Eniten vituttaa, kun soittavat kesken työpäivän ja minä tyhmä katkon toisia puheluita tai jopa lähden palaverista käytävälle, että voisin vastata noille persereijille. Jostain Weilin Göössiltä pommittivat alkusyksystä ihan vitusti.

Eihän tässä voi enää ikinä tilata mitään. Jos nyt vaikka tilaisi EM:n, niin kai ne olisi kohta soittelemassa, että "Suomen Miestenlehdistä päivää. Sitä ollaan siis runkkumiehiä. Meillä olisi nyt tämmöinen kampanja, että saat puolen vuoden Ratot 40% alennuksella ja Fleshlightin kaupan päälle."
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Naislehtimyyjät pitäisi kieltää lailla. Yritäpä siinä kieltäytyä kun suloääninen tyttö kertoo hyvästä tarjouksesta ja päättää myyntipuheensa lauseella "no, pannaanko?". Onneksi tällä kertaa myytiin Veikkaaja-lehteä, tuleehan sitä ainakin luettua.

Minulle soitti sama tyttö lauantaina samasta aiheesta. Kaksi kertaa puolen tunnin sisällä. Kaiken hyvän lisäksi Veikkaaja kolahtaa huhtikuuhun asti jo valmiiksi luukusta. Ei kyllä ehdottanut panemista. Olisin suostunut.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa se ettei noissa netin lippukaupoissa pysty itse valitsemaan sitä paikkaa jonka haluaisi ostaa tai edes pääse katsomaan mitä paikkoja on vapaana ja valitsemaan niiden pohjalta vaan saatana kone arpoo sen.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Vituttaa se ettei noissa netin lippukaupoissa pysty itse valitsemaan sitä paikkaa jonka haluaisi ostaa tai edes pääse katsomaan mitä paikkoja on vapaana ja valitsemaan niiden pohjalta vaan saatana kone arpoo sen.

Mene lippupalveluun, vältät vitutuksen
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Naislehtimyyjät pitäisi kieltää lailla. Yritäpä siinä kieltäytyä kun suloääninen tyttö kertoo hyvästä tarjouksesta ja päättää myyntipuheensa lauseella "no, pannaanko?". Onneksi tällä kertaa myytiin Veikkaaja-lehteä, tuleehan sitä ainakin luettua.

No panitteko? Ja oliko hyvä pano? Ei varmaankaan jos vitutusketjussa joutuu avautumaan. ;)

Onhan noille viehkeästi kehrääville tyttösille vaikeampi sanoa ei, onneksi ne ei sentään ole videopuheluita jos siellä joku vaaleahiuksinen sinisilmä räpyttelisi silmiään ja kuiskailisi (lehti)ehdotuksiaan niin kuinkahan siinä silloin kävisikään. Hetken päästä sitä varmaan huomaisi olevansa jonkun Me Naisten, Cosmopolitanin ja Valittujen Palojen kestotilaaja.

Onneksi sentään yleensä ne lehtimyyjät on olleet äänen perusteella miehiä/poikia/vanhempia naisia niin noista houkutuksista on ollut helppoa kieltäytyä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
HIFK häviää näköjään jopa Tepsille, Devilsin kausi on käytännössä ohi ja Bilbao tippuu liigasta tällä menolla. Vituiks män tämä kausi. Olisi jo ensi kesä.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli lähetettyä avoin työhakemus täysin toisen firman tiedoilla kun olisi pitänyt. Eli osoitetiedot ja vähän tietysti kieliasu erilainen.

Noh, onneksi tulee aina tärkeiden mailien jälkeen tarkastettua, mitä tuli lähetettyä, niin viestin kun liitteiden osalta. Näin ollen oikea liite lähti muutaman minuutin jälkeen matkaan, pahoitteluiden kera.

Eri asia tietenkin on, miten tälläinen moka katsotaan.

Eli vähän vituttaa tuollainen hommeli. Ja pari pitkävetoa ehkä..
 

coyote86

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jatkoajan moderaattorikunta, RD:n mediapeli
Vitun Bettttssoooooonnnnnn. Paskinta pokeria sitten 1800-luvun.

Vitun KalPa. On taitolaji hävitä paskemmilleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös