Viestin lähetti fiftyeight
Henkilökohtaisiin ja läheltä seurattuihin kokemuksiin viitaten voin sanoa yhtyväni ajatuksiisi, pääosin. Mies tuntee syvästi, joskus jopa liian syvästi. Eli kun on aika päästää irti, niin näin ei tapahdukaan vaan mustasukkaisuus ja iso oma ego tappelee vastaan.
Eikä ne asiat ole välttämättä naisille helpompia käsitellä, heillä vain on yleensä pitemmältä ajalta näkökulma asiaan, ts. ovat jo pitkään katselleet ja miettineet vaihtoehtoja ennenkuin tekevät ratkaisuja. Sitten totaaliratkaisu tulee miehelle yleensä yllätyksenä.
Olet suhteellisen samoilla linjoilla kanssani. Miehet asennoituvat suhteeseen 100-0, naiset kuitenkin pitävät portteja auki. Harvoin nainen hyökää suhteen takia ystäviään, mies laiminlyö heitä usein. Mitä tästä seuraa? Mies on totaallisen yksin, nainen ei vaan hänellä on taustajoukot tukena, tässä se suurin eron jälkeinen teema.
Ero tuskin on kenellekään hellpo, ellei ole totaalisen pelimielellä ollut mukana, mikä on syvissä suhteissa harvinaista. Ero vain vaikuttaa yksilöihin eritavalla, itse olen kai pohjankautta käynnyt ja sitä myöden kyynikko, se ei ole hyväksi, välttäkää.
Toisaalta nykyään minulla on panssari kaiken pahan pelossa, mikä ehkäisee kaikkien ihanienkin ihmisten läheisyyden, tästä pyrin eroon, ja olen tottakai ainoa, joka siihen voi vaikuttaa. Muurihan tulee itsesuojelun seurauksena, mutta sen ei saa antaa vahvistua liian suureksi vaan , pitää se siedettävällä tasolla.
Olen pääpiiretissä linjoillasi ja vaikka selitän stooriani en ole katkera, päinvastoin. Elämä jatkuu ja sitä on yhden naisen/miehen jälkeen, itsesäälin ei pidä ruveta, vaan rakentaa utta elämää. Aina se ei ole helppoa, mutta usko tulevaan pitää säilyttää, ilman sitä ei ole uutta, eli itsestä kaikki on kiinni.
Ehkeis suhde sen edellisen kanssa ollutkkaan juuri sen "yksi elämässä", vaan seuraava oikea on se?
Silti toivon, ettei kukaan mies tai nainen, leiki tahallaan toisen tunteilla, koska se aiheuttaa pahinta tuskaa, mitä ihminen voi kokea, minä tai kukaan muu älkäämme enään koskaan sitä tehkö.
Menipä henkilökohtaiseksi:(