Kyllähän tuon ottelun lähtökohdat oli tiedossa missä päässä sitä peliä pyöritetään. Homma hoidettiin kotiin ja nämä kommentit esim nimimerkki folignolta koskien Seliniä on about 13-vuotiaiden tasoa.
Vituttaahan tuollaista lukea. Kyllähän Virta vielä tasoaan nostaa. Itse ainakin luotan siihen. Eilinen matsi oli vaan niin monessa tuvassa voitettu etukäteen.
Minkä vuoksi kommentti oli 13-vuotiaan tasoa? Kommentti lähinnä kuvasti sitä, että mulla on pikkuhiljaa mennyt luotto siihen, että Selinin paukut riittäisivät sellaisen hyökkäyspelin organisoimiseen, mikä veisi joukkueen finaaleihin, jopa välieriin pääsemisestä olen hyvin skeptinen. Kyllähän eilinen hoidettiin lopulta, mutta jos homma ratkeaa viimeisen vitosen aikana niin ei siinä kauhean varmasta voitosta puhuta. Ja eilen jaettiin kuitenkin hemmetin tärkeät pisteet, joten mistään asennevammasta ei ainakaan ollut kyse. Toinen uskomaton asia on, että Saipan jannut pyörittivät parempaa ylivoimapeliä tuolla naurettavalla rosterilla kuin Tepsi.
Toivon, että tuo nippu löytää vielä hyökkäyspeliin ja ylivoimaan tehokkuuden, mutta tällä hetkellä ei kovin lupaavalta näytä ja se asia on täysin valmennuksen vastuulla.