Kanada-malja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, NYR, COL
Odottiko joku jotain murskajaisia? Ihan tyytyväisiä saadaan olla jos 3 pojoa tulee.
Totta turiset.Toisaalta ei ole ihan helpoin homma mennä vaan latomaan mustaa verkkoon kun vastustaja keskittyy ainoastaan oman maalin varjeluun.
En. Odotin kuitenkin joka jätkän vetävän sata lasissa.Odottiko joku jotain murskajaisia?
Tismalleen näin. Toki itse ketjunkin tarkoitus on vähän kyseenalainenEn tiedä samastuuko kukaan, mutta vituttaa kesken pelin tähän tulevat viestit. Peli, jota TPS vie 100-0 ja säilyy erinäisten sattumien kautta tasaisena. Täysin suvereeni esitys vaikka ratkaisu jäikin loppuun. Vituttaa nimimerkki aurajoen paskat ei mihinkään perustuvat kommentit. Vituttaa ylipäätään osa Tepsin faneista täällä jatkoajassa, kaikki on muka aina perseellään. Vittu!
Kun tätä ketjua lukee niin pitää kyllä ihmetellä sitä että, eikö ihmiset tajua että playoffsit ovat aivan oma maailmansa?
Mulla on täysi luotto palloseuraan! TPS fanit on näköjään luonteeltaan maailman skeptisimpiä ihmisiä.
Kyllä huomasin. Juuri tuota en ymmärrä, täysin suvereeni hallinta läpi ottelun, vaikka voitto varmistui vasta lopussa niin ei ainakaan mulla ollut mitään pelkoa etteikö sitä peliä hoideta. Olisiko TPS:n pitänyt pitää kiekkoa 60min ja lyödä taululle 10-0 että olisit tyytyväinen? No jokainen kannattaa tavallaan ja näkee asiat omalla tavallaan. Toisaalta se on myös hyvä niin saadaan keskusteluja aikaiseksi.Huomasitko mitä ketjua luet? Omasta mielestäni jos eilinen peli ei saa fania kiehumaan, niin pitää miettiä, mitä ilopillereitä tämä fani käyttää.
Olisikohan Virta ollut vielä toipilaana sen flunssan jäljiltä? Totta kuitenkin, että suurin osa koko joukkueen vedoista oli täysin vaarattomia. Harvassa oli kunnon pommit.