Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Uusi Jonne Virtanen?
Älä nyt edes leikilläsi...
Mutta kyllä olisi Seuran järkevä puuttua asiaan heti vakavasti ja todeta, että tuollaista ei suvaita missään tapauksessa.
Uusi Jonne Virtanen?
Jos Jonne monotettiin käytännössä yhden lähtöbetonin vuoksi, niin jos näitä vihelletään sääntökirjan mukaan samalla linjalla, niin.....
Jonnehan oli alkoholisti, ei ollut kerrasta kiinni.Jos Jonne monotettiin käytännössä yhden lähtöbetonin vuoksi, niin jos näitä vihelletään sääntökirjan mukaan samalla linjalla, niin.....
Luultavasti Jonnella oli jonkin verran arvokkaampi sopimus kuin Anttalaisella, joten tässä Santtu ei pääsisi "säästämään" ihan yhtä paljon.
Törkeä rattijuopomus ja törkeä liikenteen vaarantaminen. Kortti vuoden pois ja 2,5 vuotta ehdollista.Huomioitavaa myös, että kyseessä törkeä rattijuopumus eikä pelkkä rattijuopumus. Ihan pienessä hiprakassa siis ei ajellut.
Jonnen vyöllä nyt oli niin paljon muutakin kun yksi betoni. Aleksi ottaa tästä nyt opiksi ja homma selvä. Tyhmä teko yhtä kaikki.
Aleksi voisi mennä vaikka johonkin kouluihin tai muihin instansseihin kertomaan kuinka tyhmästi teki, aina jää paskan maku suuhun kun asia käsitelty sisäisesti ja tiedä vaikka sama meno jatkuisi silti.Jonnen vyöllä nyt oli niin paljon muutakin kun yksi betoni. Aleksi ottaa tästä nyt opiksi ja homma selvä. Tyhmä teko yhtä kaikki.
Nuoruudessa tapahtuu ja pojat on poikia, mutta törkeä ratti on törkeä ratti. Mielestäni ei mitään tekemistä iän kanssa.Verrattain nuoresta kaverista kyse, eli siinä mielessä laidan yli heittämisen kanssa vois ehkä olla maltillinen.
Miten Tepsi anto ton rattijuopon yleensä pelaa tänään?
Rattijuopumus on tottakai tuomittavaa ja Anttalainen kantaa sittä seuraukset itse. Mutta se että tulee asiasta itse julkisuuteen ennen mediaa myöntäen mokansa ja katuen tekojaan on hatunnoston arvoista. Sen verran selkärankaa Anttalaisella on. Ja kuinka monelta se selkäranka puuttuukaan?Miten Tepsi anto ton rattijuopon yleensä pelaa tänään?
Toisaalta, mikä se toinen vaihtoehto tässä tilanteessa on? Odottee että tutkinta ja tuomio valmistuu? Antaa suoraan kenkää?Vähintään yhtä paljon herättää kysymystä kuin itse teko on se, että mikä on TPS:n arvomaailma, kun tuollaisen tempun jälkeen oli tänään kokoonpanossa. Kännäät viikonlopun käryten ratista ja eiku pelaamaan...
Anttalaisen puolustelu saa multa jäädä, jäi myös GW hankkimatta mutta jos nimimerkkinä on Jarna90 ja pelaamista tässä tilanteessa ihmetellään niin vähän meinaa syntyä koomisia piirteitä.Miten Tepsi anto ton rattijuopon yleensä pelaa tänään?
Nupe vetikin johtopäätökset ja vetäytyi täysin seuran toiminnasta. Tepsi sen sijaan tuntuu hyväksyvän vastaavan toiminnan ja palkitsevan kaverin pelipaikalla. Kummatkin yhtä tuomittavia ja idioottimaisia tekoja.Sopisiko paremmin Pasi Nurmisen porukkaan?
Vähintään yhtä paljon herättää kysymystä kuin itse teko on se, että mikä on TPS:n arvomaailma, kun tuollaisen tempun jälkeen oli tänään kokoonpanossa. Kännäät viikonlopun käryten ratista ja eiku pelaamaan...