Toisaalta, mikä se toinen vaihtoehto tässä tilanteessa on? Odottee että tutkinta ja tuomio valmistuu? Antaa suoraan kenkää?
Seuran oma selvitys ja kaveri jäähylle/pihalle. Törkeä ratti ei paljon jätä jossittelua. Todellinen rimanalitus Tepsiltä.
Toisaalta, mikä se toinen vaihtoehto tässä tilanteessa on? Odottee että tutkinta ja tuomio valmistuu? Antaa suoraan kenkää?
Minusta tuo Anttalaisen avoimmuus niin seuraa kuin mediaakin kohtaan hyvä asia. Onneksi ei ole saanut aikaan vahinkoja humalassa ajeluillaan . Ei tuo kuitenkaan maailman loppu ole ja eiköhän Anttalainen tuosta opiksi ota. Itse uskon siihen koska tuli itse asiasta julki.Vähintään yhtä paljon herättää kysymystä kuin itse teko on se, että mikä on TPS:n arvomaailma, kun tuollaisen tempun jälkeen oli tänään kokoonpanossa. Kännäät viikonlopun käryten ratista ja eiku pelaamaan...
Nuoruudessa tapahtuu ja pojat on poikia, mutta törkeä ratti on törkeä ratti. Mielestäni ei mitään tekemistä iän kanssa.
Totta Anttalainen teki tällä reilulla ulostulollaan ainoan järkevän teon. Silti se ei hyvitä tekoa.Ihmittelen miten Tepsi ei hyllytä oikeudenkäyntiin asti ja tuomion tullessa monota ulos.Rattijuopumus on tottakai tuomittavaa ja Anttalainen kantaa sittä seuraukset itse. Mutta se että tulee asiasta itse julkisuuteen ennen mediaa myöntäen mokansa ja katuen tekojaan on hatunnoston arvoista. Sen verran selkärankaa Anttalaisella on. Ja kuinka monelta se selkäranka puuttuukaan?
Koottaispa TPS:n taustajoukot foorumin väestä ni ei olis ihan joka liike aina väärä...
Nupe vetikin johtopäätökset ja vetäytyi täysin seuran toiminnasta. Tepsi sen sijaan tuntuu hyväksyvän vastaavan toiminnan ja palkitsevan kaverin pelipaikalla. Kummatkin yhtä tuomittavia ja idioottimaisia tekoja.
Ihmittelen miten Tepsi ei hyllytä oikeudenkäyntiin asti ja tuomion tullessa monota ulos.
Miksi pitäisi hyllyttää? Huono esimerkki junioreille mutta silti siihen ei ole perusteita. Ei estä työntekoa. Pientä tuo on esim. Karalahden ja Jantusen toilailuihin.Totta Anttalainen teki tällä reilulla ulostulollaan ainoan järkevän teon. Silti se ei hyvitä tekoa.Ihmittelen miten Tepsi ei hyllytä oikeudenkäyntiin asti ja tuomion tullessa monota ulos.
Case Virtanen taisi opettaa toimistolle, että juopoille ei kannata heti antaa kenkää. Tulee seuralle melko kalliiksi.Totta Anttalainen teki tällä reilulla ulostulollaan ainoan järkevän teon. Silti se ei hyvitä tekoa.Ihmittelen miten Tepsi ei hyllytä oikeudenkäyntiin asti ja tuomion tullessa monota ulos.
Niinhän mä tosiaan sanoin, hyvä!Eli sun mielestä pelaajan saama törkeä rattijuopumus muutama päivä ennen peliä on hyväksyttävää? Ok.
Eikait yksi hyllytys oo kokouran vetämistä vessanpöntöstä eikä edes potkut kun tuomio tulee. Tästä tulee ehdollista vankeutta on taatusti irtissanomisperuste. Luulisi nämä rikosjutut huomiotu myös pelaajasopimuksia tehdessä.Vaikka nyt en puolustele tätä rikettä, mutta nyt vähän jäitä hattuun. Pitäisikö nyt koko ura vetää saman vessanpöntöstä alas?
Jarna oli samassa suhteessa Pelsuissa kuin Anttalainen, siellä taidettiin joskus katsoa muutamaa juttua läpi sormien.Nupe oli myös pikkaisen erilaisessa roolissa organisaatiossa kuin Anttalainen on.
Mutta oliko Jonnella vankeustuomiota alla? Ei tietenkään voida kenkiä lopullisesti ennen tuomiota, mutta kaveri myöntänyt teon niin tuomio on tästä selviö.Case Virtanen taisi opettaa toimistolle, että juopoille ei kannata heti antaa kenkää. Tulee seuralle melko kalliiksi.
Joo ja tyhmästi tehtiin. Olisi Jarnan suhteenkin pitänyt toimia aiemmin eikä hyssytellä. Olisi kaveri katkaissut päihdekierteensä aikaisemmin.Jarna oli samassa suhteessa Pelsuissa kuin Anttalainen, siellä taidettiin joskus katsoa muutamaa juttua läpi sormien.
Syytön kunnes toisin todistetaan. Vaikka tämä selvä keissi onkin ja ehdollista tulee melko varmasti, niin tuomio on lainvoimainen aikaisintaan 2 vuoden päästä - todennäköisesti kestää kauemminkin.Mutta oliko Jonnella vankeustuomiota alla? Ei tietenkään voida kenkiä lopullisesti ennen tuomiota, mutta kaveri myöntänyt teon niin tuomio on tästä selviö.