Vituttaa niin, ettei veri kierrä päässä!

• 493 573
  • 2 457

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Hyi vittu mikä peli! Aivan paska joukkue vastassa, säännöt jostain lämäri-leffasta ja kaikki vieraiden rikkeet läpi. Mailaa suuhun ja peliä peliä! Kaivetaan olematon 5-3 yv. näille pikku sukelluksen siivittämänä, lopulta "käsimaali" kun kaverilla kädet kiinni mailassa. Oikeasti, mitä vittua tuolla tapahtui tänään?!

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kaivetaan olematon 5-3 yv.

No en nyt sanoisi ihan noinkaan. Jos joku on niin tyhmä, että vippaa kiekon yli laidan 5vs4 tilanteessa niin mitä muuta siitä voi antaa kuin lisää penalttia?

Mikolammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, SJK, Bayern München, Joshua Kimmich
Vituttaa, miten pari viikkoa sit toiveet oli korkealla, että top-4 sija otetaan ja nyt.. Kova viikonloppu edessä. Kouvolasta on vaikea hakea tulosta tällä hetkellä ja Kärpät tuntuu Porissa pelaavan aina hyvin, vaikka muuten menisi Oulussa päin sitä itseään.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vituttaa, miten pari viikkoa sit toiveet oli korkealla, että top-4 sija otetaan ja nyt.. Kova viikonloppu edessä. Kouvolasta on vaikea hakea tulosta tällä hetkellä ja Kärpät tuntuu Porissa pelaavan aina hyvin, vaikka muuten menisi Oulussa päin sitä itseään.

Viime keväänä näihin aikoihin KooKoo oli iskemässä nauloja Ässien pleijarihaaveille, nyt olisi perjantaina revanssin paikka.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyse lienee siitä, että se alkuperäinen jäähy oli 100% kalastettu filmi, jossa jannu otti mailan kainaloon ja pyllähti itse.

Joo, mutta ei se "kaivettu 5vs3" olisi tullut mikäli Kucerik olisi pelannut huolellisemmin eikä vetänyt kiekkoa päin vattua

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se kun ei mennyt ylilaidan edes.

Verkoista tuli takaisin kentälle, ei nyt aleta tästä vääntämään. Täysin oikea tuomio mutta ei ratkaissut peliä, koska Ässät taisteli hyvin tuon 5vs3 pois.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Ässille vihelletyt jäähyt oli ihan aiheellisia, ei niiden kanssa minulla ole ongelmaa. Mutta miten VITUSSA Hifkille ei vihelletty yhtäkään jäähyä varsinaisella peliajalla, sitten tulee selvän ulosajon paikka ja äpäräkaksoset lyö kakkosen taululle jonka jälkeen arpovat vielä hylyn? Vittu mitä taistelujakkaroita.

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Viime keväänä näihin aikoihin KooKoo oli iskemässä nauloja Ässien pleijarihaaveille, nyt olisi perjantaina revanssin paikka.
Eiköhän näiden pikkupuudelien revanssit ole jo nähty.. Haluttomat hopeasurffarit saattavat ottaa kuokkaan tällä neppailulla runkosarjan lopuissa matseissa. Levin reissulle alkaa olla kiirus, kas kun lumet uhkaavat sulaa..

vissypullo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Fiilis kaudesta laskenu kun se kuuluisa lehmänhäntä, joutuu jännittämään päästäänkö edes playoffeihi.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Katoppa uusinta. Osuu pleksin yläreunaan, missä verkkoa tulee pleksin päälle.

Enemmin keskittyisin siihen Erholtzin maalin hylkäämiseen. Joo osui varmasti hanskaan mutta liike oli kuitenkin lyönti mailan kanssa eikä puhdas kädellä huitaisu.

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Ässille vihelletyt jäähyt oli ihan aiheellisia, ei niiden kanssa minulla ole ongelmaa. Mutta miten VITUSSA Hifkille ei vihelletty yhtäkään jäähyä varsinaisella peliajalla, sitten tulee selvän ulosajon paikka ja äpäräkaksoset lyö kakkosen taululle jonka jälkeen arpovat vielä hylyn? Vittu mitä taistelujakkaroita.
Se Kucerikin tilanne missä tuli IFK pelaajan maila naamaan oli käsittämätön, ettei tullut jäähyä. Jatkoilla tuo hylkäys oli käsittämätön, koska käsi oli kiinni mailassa, jolla se kiekko maaliin lyötiin.

Mun kirjoissa Ässät sai tänään kaksi pistettä ja tämä on jo sellainen vääryys, että tekisi mieli vaatia lopputuloksen korjausta jostain korkeimmasta oikeudesta.

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Vituttaa että Erholtzia roikotetaan väkisin joka yv:ssä. Nytkin 4-3 olisi voinut heittää Palolan toiseksi vetouhaksi niin olisi av kolmikko joutunut koville. Liian helppo pelata se syöttö Lennille pois.

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Suurenmoisia elämyksiä taas luvassa..KooKoo - Ässät?.. eihän Ässillä ole mitään jakoa tuollaista huippujoukuetta vastaan.. Ässät - Kärpät? .. Kärppien rosteri on niin jäätävän hyvä, että Ässät jää ihan jalkoihin, ei mitään jakoa..

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Miten myöskään tuo Knotin taklaus ei ollut ulosajo?
Mielestäni se ei ollut edes jäähyn arvoinen mutta oli pakko hyvitellä. Viljanen itse pelasi sen kyllä huonosti ja Knot ei ehtinyt reagoimaan Viljasen kurviin. Mutta varmaan se Kucerikiin kohdistunut korkea jäi tuomareita kaivelemaan.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Itse katsoin, että onko jäähyn paikka? Viljanen pelasi kyllä tilanteen juuri kuten ei pitäisi pelata.
Olen samaa mieltä, oikeassa maailmassa se ei ole jäähy lainkaan mutta liigassa noista on jaeltu ulosajoja tällä kaudella. Tietysti nyt unohtui se linja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy