Vituttaa niin, ettei veri kierrä päässä!

• 485 733
  • 2 365

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä vitutus huhumyllystä, jos sellaista omaa, on kyllä ihan oma vika. Oma siinä merkityksessä jos Jatkoajan Ässäpalstan aktiivit voidaan jonkinlaiseksi yhteisöksi, jolla on yhteisiä tekijöitä mieltää

Pettymys hankinnan mahdollisesta puutteesta on täysin itse luotu. Pakkoko on näitä mihinkään perustumattomia "tämmönenkin olis vapaana" -mutuiluja kirjoitella?
Niinpä. Usein pettymykset ja vitutukset ovat itse luotuja, joten miksi kiekkoseuran kannattaminen poikkeaisi muusta elämästä.

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Niinpä. Usein pettymykset ja vitutukset ovat itse luotuja, joten miksi kiekkoseuran kannattaminen poikkeaisi muusta elämästä.
Ei kai se poikkeakaan. Itse vaan koitan keskittyä pettymyksiin kaukalossa ja jättää pettymykset toimistolla omaan arvoonsa. Jää aikaa muihinkin harrastuksiin.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei kai se poikkeakaan. Itse vaan koitan keskittyä pettymyksiin kaukalossa ja jättää pettymykset toimistolla omaan arvoonsa. Jää aikaa muihinkin harrastuksiin.
Niinpä. Arvostan toisten intohimoa ja raivoa, kun itse sytyn kyllä peleihin, mutta muuten alan olla vain jo sellainen vässykkä, että ilahdun, että pärjätään ihan kivasti enkä jaksa stressata.

Kiekkotaikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Leijonat, Seattle Kraken

Pessimisti ei pety, mielenkiintoinen asenne. Valitettavasti pettymykset toimistolla usein johtaa myös pettymyksiin kaukalossa eli joku yhteyshän näillä on. Ei välttämättä aina mutta usein.

Jääkiekkoa kokonaisuutena voi seurata tosi antaumuksella tai vain toisella silmällä, kukin tavallaan mutta itse kuulun enemmän ensimmäiseen. Itselle ainakin tämä Jatkoajan lukeminen ja kirjoittelu on vahvasti osa sitä ja huhuilu kuuluu hommaan mukaan. Se on vain ymmärrettävä pelin henki jolloin pettymyksiä tulee kuten elämässä muutenkin. Hyvähän tämä vain on että herättää tunteita.

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Pessimisti ei pety
Pessimisti pettyy aina. Jos asiat menevät perseelleen, pessimisti on harmissaan. Toki hän on varautunut tähän ilmaisemalla negatiivisuutensa ennakkoon. Se, että pääsee sanomaan "mitä minä sanoin" helpottaa vähän.

Jos taas kaikki meneekin hyvin, on pessimisti jollain tavoin kuitenkin pettynyt, koska hänen ennustuksensa ovat menneet pieleen.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pessimisti pettyy aina. Jos asiat menevät perseelleen, pessimisti on harmissaan. Toki hän on varautunut tähän ilmaisemalla negatiivisuutensa ennakkoon. Se, että pääsee sanomaan "mitä minä sanoin" helpottaa vähän.

Jos taas kaikki meneekin hyvin, on pessimisti jollain tavoin kuitenkin pettynyt, koska hänen ennustuksensa ovat menneet pieleen.
Pessimistin huonona puolena on myös, että hän alkaa hyvällä hetkelläkin miettimään tulevia vastoinkäymisiä.

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Pessimistin huonona puolena on myös, että hän alkaa hyvällä hetkelläkin miettimään tulevia vastoinkäymisiä.
Juuri näin. Pessimistin koko olemista määrittää tietynlainen jatkuvan tyytymättömyyden tila.

Tällä palstalla puhtain esimerkki pessimististä on eräs käyttäjä jonka nimimerkissä on kirjainten lisäksi hashtag ja kaksi numeroa.

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sehän tässä nyppii, kun täällä useampi tietäjä kävi julistamassa, että sopimus on syntynyt. En itse jaksanut huhujen perään katsella, mutta nuo kultakurkut saivat katseen tänne aivan liian usein.

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Kirjoituksilla täällä on suuri ero riippuen voittiko Ässät vai eikö. Ero Kaiken Tuhon ja Paratiisin välillä. Tunne voittaa järjen. Häviö tuntuu aina pahalta vaikka järki sanoisikin, että ihan ansaitusti turpaan tuli.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Juuri näin. Pessimistin koko olemista määrittää tietynlainen jatkuvan tyytymättömyyden tila.

Tällä palstalla puhtain esimerkki pessimististä on eräs käyttäjä jonka nimimerkissä on kirjainten lisäksi hashtag ja kaksi numeroa.

Ylipäänsä, tällasen keskikokosen kiekkoseuran tiimoilta on toisaalta helppoa, ja toisaalta hieman turhanaikaista, maalailla uhkakuvia tai pelätä mitä nurkan takana odottaa.

Vaikkapa Rubinin loukki. Täys katastrofi, mutta niinpä vaan siitäkin selvittiin.

Toisaalta, nykyresursseillamme ei hankita oleellisille pelipaikoille -ykkösveska/sentteri/kiekollinen pakki - varaluistimen varaluistimia. Ei ole realistista. Katsotaan josko tulevaisuus tuo sitten hieman enemmän puskuria, pelivaraa ja työrauhaa.

Joskus on ihan ok olla kiitollinen siitä mitä on. Ja Ässät on ihan kohtuullisessa tilanteessa 2025.

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Kauden 18-19 katastrofin, Atun kausien ja koronan jälkeen on todella hienoa nähdä, että Ässät on mennyt paljon eteenpäin. Parhaita kotijoukkueita esim. Nyt pitää vaan huolehtia, ettei porilainen hulluus taas tuhoa tätä.

Kun tämä on vitutusketju niin vituttakoon nyt ne, jotka eivät ymmärrä tätä historian näköalaa.

Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Tää kausi oli viimeinen hetkeen kun joukkueen vahvistaminen olisi ollut perusteltua. Jatkossa kun Rubiini on muilla mailla ei kannata haaveilla mistään TOP-4 sijoista ja playoff menestyksestä. Seuraajansa tuskin on Marc-Andre Fleury tai vast. vaan ennemmin joku Andy Bernard, joka on saatu naarattua jostain Italian viinitarhoilta puoli-ilmaiseksi...

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Alkaa muuten vituttaa kohta enemmänkin, jos noita loukkaantumisia alkaa tippumaan lisää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy