Ei muutaku paukut ensin kauteen ja vähääkään rahan arvoiset ukot ulos. Kyllähän sen jokainen tietää että tuota paskaa ei saada muutettua eikä kipsiä rikottua. Vituttaa kun kerrankin olisi ollut mahdollisesti saumaa rakentaa jotain kaunista niin sitten kaikki saatana valuu vessasta alas niinkuin levosen paska.
Sisäinen kasvu... Vittu mitä paskaa!
Vituttaa että jälleen kerran ryssitään se vähäkin nousu ja kiinnostus viime kauden jälkeen. Se on jo tapa tässä saatanan seurassa. Tul ny Lehtine sanoo sääki jotai, mikä vittu siinä on??? Vuorinen voi kasvaa sisäisesti saatana. Onneks ens kausi samaa!
Tietysti sen ymmärtää, että tappio vituttaa kuten myös nollille jääminen. Mutta jos tässä alettaisiin säälipleijarisijoilta jossain paniikkimielialassa myymään Rubin ja kumppanit, niin yleisömäärät vähenisivät radikaalisti. Lisäksi Ässät ohittaisi jopa JYPiN siinä tilastossa, missä etsitään liigan suurinta idioottia. Ässät taistelee tämän kauden loppuun asti päättyi se sitten mihin kohtaan tahansa. Vielä peräti 22 peliä jäljellä, joten tässä voi tapahtua mitä tahansa positiivistakin. Ja siihen on todellakin mahdollisuudet.
Ja jos nyt oikeaa taulukkoa katsoin, niin Ässät löytyy sijalta, joka tarkoittaa säälipleijaripaikkaa. Eli kaikki on vielä mahdollista ja jopa omissa käsissä. Ja muutkin joukkueet menettävät niitä pisteitä tai jopa häviävät. Lisäksi jos ja kun Ässät alkaa tykittämään 2-3 maalia per ottelu, niin voittoja alkaa ropisemaan, koska jotain hyötyä on myös sarjan parhaasta maalivahdista ja hyvästä puolustuksessa. Kun poissaolleet Hämeenaho ja Järvinen saavat lisää pelejä alleen, niin alkaa tapahtumaan. Itse en odottanut heiltä tänään vielä sen ihmeempää.
Joka tapauksessa sen verran olen näitä Ässien otteita jo nähnyt, että tämä kausi on hyvin kaukana niistä huonoimmista kausista, mitä olen kokenut. Joten taistelu pudotuspeleihin pääsystä jatkukoon.