Eivät nämä nyt loppupeleissä ole niin ihmeellisiä, kun vertaa joidenkin muiden kirjoituksiin :D . Mutta selvästi ylittävät kyllä vitutus kynnyksen, eli kaipa kehtaa tänne kirjoittaa nämä.
Eli ensinmäiseksi känni sekoilut, joista on tulut pari "mehevää" vittumaista herätystä. Täytyy kertoa vähän edellisen päivän tapahtumia, että tarina selkeytyy.
Tämä on tältä kesältä, heinäkuun loppupuolelta. Olin ollut ylitöissä(olen siis raksalla töissä) perjantaina klo 20.00 asti kantamassa sisälle kerrostaloasuntojen parvekkeelle kaakelilaattoja(11 kpl trukkilavaa kaakelilaattoja, yhdessä lavassa oli about 20 kaakelilaatta pakkausta), jotka pitivät saada sateensuojaan huoneistoihin, kun v-lopuksi oli luvattu sadekuuroja. Ja siis tietenkään nämä laatat eivät saaneet kastua. Koitin sanoa vastaavalle mestarille, että eikö näitä voisi vain suojata pressulla ja kantaa maanantaina sisälle varsinaisella 8 h:n työajalla, mutta mestari vaati, että ne piti kantaa sinä iltana.
Luonnollisestikin minua vitutti kuin pientä eläintä, sillä jouduin kantamaan täysin turhaan laattoja perjantai iltana ja vieläpä urakka palkalla, jolloin taukoja ei kannanut pitää. Ja olin lupautunut lähtemään sinä perjantaina baariin frendin kanssa, joten kun klo 20.00 kotiin pääsin olin aivan rättiväsynyt ja vittuuntunut, ajattelinkin, että kunnon kännit ovat nyt paikallaan. Eli ei kun kotiin päästyä suihkuun ja siisteydyin muutenkin hieman ja söin jotakin, olihan viime ateriasta, jonka olin syönyt 6 tuntia.
Sitten kaverille siittä tunnin himassa olon jälkeen pohjia vetelemään ja grillaamaan makkaraa. Tuli sitten vedettyä pohjiksi 3 tunnin aikana mäyris keskikaljaa(minun viinapäälleni aivan liikaa). Ja sitten baariin ja siellä suht koht tiuhaan tahtiin tuli kaverin kanssa otettua vielä. Kello koitti kolme yöllä ja baaritiskiltä sanottiin "sul ei tarjoilla enään", joten päätimme fendini kanssa yksimielisesti lähteä kotiin nukkumaan humalan pois. Pääsin sitten nukkumaan noin klo 4.00. Sitten koitti aamu ja ovikello soi klo 8.00 lauantai aamuna. Heräsin tähän, ihan tajuton darra, krapula väsytti perkeleesti. Teki mieli jättää avaamatta, mutta nousin sitten kuitenkin avaamaan oven. Kirosin siinä ääneen, että on syytä olla todella tärkeää asiaa häiritsijällä....
Ja kun avasin oven, oli häiritsjä Jehovan todistaja mummo, ilmeisestikin kahden aikuisen poikansa/lapsen lapsensa kanssa ja alkoivat tyrkyttää sitä paskaansa minulle. Sitten kun huomasivat, että minulla oli krapula alkoi tämä mummo saarnata alkoholista minulle. Sitten iski aivan tajuton vitustus kohtaus ja sanoin mummolle "Painu vittuun, mä jatkan unia" ja heitin lehtiset, joita hän antoi minulle takaisen hänen päällensä ja löin oven hänen nenän edestä kiinni. Siis mitä vittua!?! Eikö niillä ole oikeasti muuta tekemistä, kun herättää väsynyt ja krapulaa poteava henkilö LAUANTAI AAMUNA KLO 8.00! Jälkeenpäin on kaduttanut, olisi pitänyt olla kohtelijaampi, mutta ei ketään täysjärkinen, joka ansaitsee kohtelijaan käytöksen, tule lauantaina klo 8.00 soittamaan toisen ovikelloa!
Ja toinen tarina on...ei taida ihan suoranainen herääminen olla, mutta on kuitenkin äkkivirkoaminen, jolloin tämän voi herätykseksi laskea. Eli mökillä tuli faijan kanssa otettua kuppia toissa kesänä ja siinä illan tiimoissa käväisin pusikolla kusella. Mutta olin aikaisemmin horjantanut, ennen kuselle menoa ja silmälasini olivat tippuneet päästäni pusikkoon. No en tietenkään siinä kännissä sitä tajunnut, eikä faijakaan huomannut, että lasit päästä puuttuivat kun tulin. Ei ollut kiinnitänyt huomiota, oliko lähtiessä lasit päässäni vai ei ja oli hänkin sen verran juonut, että vaikutti kummasti asiaan.
Sitten aamulla pienoisessa krapulassa herättyäni rakkoa painoi ja käväisin kusella samassa paikassa mihin olin eilen kussut ja jonne silmälasini olivat lentäneet päästäni. Enkä luonnollisestikkaan muistanut ollenkaan sitä, että silmälasini olivat hukkuneet sinä iltana.
Siinä sitten kusiessa katsoin alespäin ja huomasin, että kusin juuri silmälasieni päälle. Olin aika pahassa unen pöpperössä siinä ja kun tämän tilanteen havaitsin, tuli tultua yllätävän nopeasti pirteäksi!
Sitten ihan tilanteita, johon ei alkoholi liity mitenkään:
Olimme perheen kanssa faijan serkun ja hänen miehensä mökillä ja faijani serkulla ja hänen miehellään oli pikkukoira(kuoli viime kesänä). Ja nukuin lattialla patjalla yöt ja tämä pikkukoira suuntasi usein minun viereeni patjalle nukkumaan. No näin sinä yönä painajaista, jossa jokin epämääräinen örkki syö minua ja heräsin unen kohdalla siihen, kun örkki oli tunkemassa minua juuri suuhunsa. Ja se pikkukoira alkoi nuolla naamaani juuri sillä hetkellä, johon tietysti heräsin ja elin ajatuksissani vielä unta. Pelästyin tietysti ihan perkeleesti ja kesti hetken tovin siinä hiestä märkänä huohottaen tajuta, ettei kukaan syönyt minua, vain tuo mukava ja sosiaalinen pikkukoira vain nuoli naamaani.
Ja toinen, aika legendaarinen varmaan monen kaverusten keskuudessa oleva tilanne. Eli olin kaverilla yötä tänä talvena ja katsoimme siinä jotakin Serie a:n futismatsia ja nukahdin kesken sitä. Sitten kaverini räjäyttää muovipussin 10 sentin päässä korvastani klo 7.00, säikähdin aika pahasti.
Kieltämättä nuo aamuherätykset/heräämiset vituttivat silloin aika rankasti, nykyään niille osaa jo nauraa :) .