Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 848 848
  • 11 316

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minua vituttavat ihmiset, jotka esittävät sivistynyttä ja puhuvat esimerkiksi Mozartista, vaikka eivät ole koskaan edes nähneet yhtään hänen maalaustaan.
Beatles ensi kertaa Amerikassa, 1964. Toimittajat kysyy mitä mieltä olette Beethovenista. Ringo vastaa, että I especially like his paintings.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mies tuli lääkärin vastaanotolle
- Tohtori, kärsin kovista ilmavaivoista. Nytkin pieraisin jo viisi kertaa astuttuani huoneeseenne. Onneksi nämä ovat kuitenkin hajuttomia ja äänettömiä.
- Vai niin, ottakaa nämä lääkkeet säännöllisesti viikon ajan, ja tulkaa sitten uudestaan.

Mies palaa viikon päästä vastaanotolle
- Tohtori, vaivat ovat ennallaan, mutta nyt nämä pierut haisee pahalle
- Hienoa, saimme hajuaistinne palautumaan. Katsotaanpa sitten seuraavaksi niitä korvia.
 
Viimeksi muokattu:

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ostin lapselle hienon legopaketin lahjaksi. Arvatkaa osaako se koota?

Osaa se koon, ärrä on vielä vähän vaikea


Oltiin tänään lasten kanssa pulkkamäessä ja naapurin muksulla tuli kuset housuun. Oman lapsen kanssa siinä sitten puhuttiin sen jälkeen tiukkaan sävyyn, että ei saa nauraa, kun toiselle käy tolleen nolosti, mutta en mä sille mitään mahtanu, kun se rääpäle oli niin huvittava näky kusiläntti haalareissaan.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tiedätkö millainen on sarjamurhaaja?

Hän aloittaa usein frendeistä ja pako on päällä jatkuvasti. Rikospaikalta saattaa löytyä miehen puolikkaat tai kolme miestä ja tyttö. Hän on kolkyt ja risat, rillit huurussa ja hengenvaarallisesti lihava. Hänellä on jatkuvasti huippumalli haussa, mutta useimmiten hän valitsee uhrinsa ensisilmäyksellä. Kiinni jäätyään pokka pitää, vaikka murhasta tuli totta. Ihmemies.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ruotsalaisten kuusi?

Sex
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Meille tuli eilen vauva. Esikoisemme oli siitä tosi innoissaan, mutta vaimon kanssa oltiin aika ihmeissämme. Alkujärkytyksestä toivuttuamme käskettiin esikoista viemään se takaisin naapurin pihalle, jossa se oli ollut nukkumassa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaksi kaverusta olivat viettämässä iltaa yhdessä. Illan edetessä toinen kaveruksista alkoi härnäämään kaveriaan ja tokaisi:
"Mä panin viime yönä sun vaimoasi."
Johon vaimon aviomies tokaisi vain:
"Minun on sentään pakko panna häntä, koska olen hänen aviomiehensä. Mutta mikä sinun tekosyysi on?"
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Wanha, mutta silti ajankohtainen:

Miehet!
Muistakaa osoittaa vaimoillenne arvostustanne.
Voitte esimerkiksi hankkia keittiöön kyltin, jossa on vaimon kuva ja teksti: Kuukauden työntekijä!
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Olen kuullut juttuja, että annan kuulemma itsestäni hirveän ylimielisen kuvan.. mutta onneksi minä olen sellaisten puheiden yläpuolella
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Kaksi herrasmiestä tapasi bordellin aulassa asiakaspalvelijan vapautumista odotellessaan. Tulipa puheeksi kummankin ammatti:

- minä olen ulosottomies
- jaa, minä puolestani sisäänheittäjä
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yks helvetin nutturapääfeministi karju mulle eilen: "Te miehet haluatte vaan yhtä asiaa, ja se on tosi likasta!!!"
Totesin sille vaan että "No pesisit sen välillä, senkin saastanen suttura."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös