vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Minkä niminen on Applen markkinoille tuoma uusi 20" läppäri?
Big Mac
-pistetäänkö pieneen pussiin?Kioskilla
- Ottaisin paketin kortsuja
- Haluatko paperipussin?
- Ei tarvi, tää on ihan hyvännäköinen muija
Vai isoon pussyyn?-pistetäänkö pieneen pussiin?
-ei, kun läskiin äässiin.
Kenes allekirjoituksessa oli/on se tositarina (-pistetäänkö pieneen pussiin?
-pistetäänkö pieneen pussiin?
Tuntuvan vähän kiusalliselta tänään kun juttelin semmosen "transhenkilön" kanssa joka oli pukeutunu tiukkaan toppiin ja tosi lyhyeen koulutyttöhameeseen, vaikka se oli ihan lunkisti tämmösen old school Setämiehen seurassa. Toisaalta, hän osotti kyllä melkosesti munaa tossa tilanteessa.
Johnny meni naisen luo, soitti ovikelloa. Nainen avaa oven. Johnny tarjoaa kukkakimppua. Nainen menee heti selälleen ja avaa haarat, siihen reppu levälleen eteisen lattialle. Sinä toit kukat rakkaani, minä tarjoan tämän. Johnny hämmentyy. Eikö sulla ole maljakkoa?Menin kukkakauppaan tässä yks päivä. Sanoin floristille että haluaisin jonkun tosi hienon, ison ja romanttisen kimpun koska oon menossa treffeille erään erittäin ihanan, kauniin ja viehättävän naisen kanssa. Kukkakauppias kysy että oliko mulla jotain tiättyä miälessä? Vitun dorka, no pillu tiätysti, daaaa'a!!!
Tahi maistaneet hänen karvattomia kuuliaan.Minua vituttavat ihmiset, jotka esittävät sivistynyttä ja puhuvat esimerkiksi Mozartista, vaikka eivät ole koskaan edes nähneet yhtään hänen maalaustaan.
Minua vituttavat ihmiset, jotka esittävät sivistynyttä ja puhuvat esimerkiksi Mozartista, vaikka eivät ole koskaan edes nähneet yhtään hänen maalaustaan.