Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 850 399
  • 11 319
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Menin Turun reisulla parturiin. Sanoin että haluan että se leikkaa mun letin samaan tapaan kun Ressu Redfordille. Parturi pumppas mun jakkaraa 30cm ylöspäin ja asetti tyynyn perseen alle.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kioskilla
- Ottaisin paketin kortsuja
- Haluatko paperipussin?
- Ei tarvi, tää on ihan hyvännäköinen muija


Jossain päin Etelä-Suomea
- Pitääkö paikkansa, että säädit sen Rovaniemeläisen Tinder-matchin kanssa?
- Säädin, kaukosäädin
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kioskilla
- Ottaisin paketin kortsuja
- Haluatko paperipussin?
- Ei tarvi, tää on ihan hyvännäköinen muija
-pistetäänkö pieneen pussiin?
-ei, kun läskiin äässiin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies meni eläintarhaan ja huomasi, että eläintenhoitaja yritti piristää hevosta, joka näytti todalle masentuneelta. Ei auttaneet herkut eikä pehmusteet, hevonen vain murjotti. Mies tarjoutui lyömään eläintehoitajan kanssa vetoa, että saa hevosen nauramaan. Epätoivoissaan eläintenhoitaja otti vedon vastaan ja panokseksi pistettiin satanen.

Noh, mies kävelee nurkan taakse hevosen kanssa ja kun hän hetken päästä palaa, on hevonen tikahtua nauruun.
”Ei perkules, kyllä sinä tämän satasesi ansaitset,” sanoi eläintenhoitaja ladellen kaksikymppisiä miehen käteen.
Seuraavaksi mies kysyi: "Haluaisiko eläintenhoitaja vielä haluaisi lyödä vetoa, että saa saman hevosen vielä itkemäänkin."
”Tässäpä oiva tilaisuus saada tuo saturainen takaisin,” tuumi eläintenhoitaja. Mies talutti hepan taas nurkan taakse ja kohta hevonen ja mies kävelivät nurkan takaa, hevonen villisti itkien.

”Ohhoh, miten ihmeessä sä nyt tollein ton hepan saat sua totteleen? Kuules, saat vielä satasen lisää jos kerrot miten teit ton!”, kysyy eläintenhoitaja.
”Noh", aloittaa mies ja jatkaa, "ekalla kerralla minä sanoin sille, että ’mul on isompi ku sulla,’ ja tokalla kerralla mä sitten näytin sen sille”.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
-pistetäänkö pieneen pussiin?
-ei, kun läskiin äässiin.
Kenes allekirjoituksessa oli/on se tositarina (kouvolalaisesta?) kassatytöstä, hämmentyneestä amerikkalaisesta koripalloilijasta ja muovipussista?
edit: Olikin googlen perusteella jyväskyläläinen ja luxemburgilainen, mutta vastausta kysymykseen ei google kertonut.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuntuvan vähän kiusalliselta tänään kun juttelin semmosen "transhenkilön" kanssa joka oli pukeutunu tiukkaan toppiin ja tosi lyhyeen koulutyttöhameeseen, vaikka se oli ihan lunkisti tämmösen old school Setämiehen seurassa. Toisaalta, hän osotti kyllä melkosesti munaa tossa tilanteessa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Menin kukkakauppaan tässä yks päivä. Sanoin floristille että haluaisin jonkun tosi hienon, ison ja romanttisen kimpun koska oon menossa treffeille erään erittäin ihanan, kauniin ja viehättävän naisen kanssa. Kukkakauppias kysy että oliko mulla jotain tiättyä miälessä? Vitun dorka, no pillu tiätysti, daaaa'a!!!
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Tuntuvan vähän kiusalliselta tänään kun juttelin semmosen "transhenkilön" kanssa joka oli pukeutunu tiukkaan toppiin ja tosi lyhyeen koulutyttöhameeseen, vaikka se oli ihan lunkisti tämmösen old school Setämiehen seurassa. Toisaalta, hän osotti kyllä melkosesti munaa tossa tilanteessa.

Ray Jessel on väsännyt tästä laulun: America's got talent 2014.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Vaimo sano joskus, että vois sulla kyllä olla vähän pidempi. Nykyään se ei enää kommentoi, kun mulla aika usein venyy töissä.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Naapurin rouva päätti, että nyt on aika tampata matot ja läksi naapurin emännältä mattopiiskaa lainaamaan

- Hei, olisko sulla mattopiiskaa lainata hetkeksi?
- Joo, pieni hetki menee vielä, kun tuolla se on tiskaamassa tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Menin kukkakauppaan tässä yks päivä. Sanoin floristille että haluaisin jonkun tosi hienon, ison ja romanttisen kimpun koska oon menossa treffeille erään erittäin ihanan, kauniin ja viehättävän naisen kanssa. Kukkakauppias kysy että oliko mulla jotain tiättyä miälessä? Vitun dorka, no pillu tiätysti, daaaa'a!!!
Johnny meni naisen luo, soitti ovikelloa. Nainen avaa oven. Johnny tarjoaa kukkakimppua. Nainen menee heti selälleen ja avaa haarat, siihen reppu levälleen eteisen lattialle. Sinä toit kukat rakkaani, minä tarjoan tämän. Johnny hämmentyy. Eikö sulla ole maljakkoa?
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Mitä yhteistä on koiralla ja sokealla gynekologilla?
Märkä nenä.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
@Johnny B. Goode taisit olla jo koulussa aika veijari?


Teacher: Johnny, can you tell me the name of three great kings who have brought peace and happiness into people’s lives?

Little Johnny: Drin-king, smo-king and fuc-king
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Minua vituttavat ihmiset, jotka esittävät sivistynyttä ja puhuvat esimerkiksi Mozartista, vaikka eivät ole koskaan edes nähneet yhtään hänen maalaustaan.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minua vituttavat ihmiset, jotka esittävät sivistynyttä ja puhuvat esimerkiksi Mozartista, vaikka eivät ole koskaan edes nähneet yhtään hänen maalaustaan.
Tahi maistaneet hänen karvattomia kuuliaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös