Näin unta, että voitin lotossa 10 miljoonaa. Ostin paratiisisaaren päiväntasaajalta ja rakennutin sinne hulppean huvilan. Seuranani saarella oli 10 kuvankaunista ja muodokasta naista, jotka kostuivat seurassani jo lipaistessani huuliani hitaasti. Nain heitä vuorotellen, välillä useita kerrallaan. Katselin välillä heidän keskinäistä, kuumaa koskettelua. Kunnes jälleen olin mukana itsekin, ja uppoutumassa seuraavaan himottareen, hänen voihkiessaan äänekkäästi. Tuskin olin saanut edelliset lastit lentämään, kun elimeni oli jo ahtaasti imettävänä. Kulli kiersi suusta toiseen ja näin heidän lipovan kiimaisesti kermaisia kasvojaan. Nukahdin alastomien vartaloiden painautuessa kehooni ja neitojen huokaillessa tyytyväisinä. Aamulla kävin kusella ja siirryin nauttimaan aamupalaa, joka oli levitetty jumalaisille vartaloille. Haukoin aamiaista ja nuolin rintoja, sormeilin useaa heistä kerralla uuteen päivään ja uuteen vauhtiin. Huomasin yhden heistä käyvän vessassa, eikä edes huomauttanut, että olin jättänyt istuinrenkaan ylös..
Sitten tajusin näkeväni unta. Ei vaan yksinkertaisesti ollut enää yhtään uskottavaa, että nainen oikeasti jättäisi huomauttamatta ylös jätetystä istuinrenkaasta.