Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 850 590
  • 11 320

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
NASA toteuttaa parhaillaan Artemis-projektia, josta jokainen maailman aviomies on haaveillut. Projektin tavoitteena on nimittäin lähettää ensimmäistä kertaa nainen kuuhun.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kaksi karhua istui puolen hehtaarin metsässä.
- Hitto minulla on nälkä totesi toinen karhuista
- Niin on minullakin. En ole viikkoon mitään syönyt.
Paikalle saapuu kolmas karhu
- Olen syönyt hunajaa koko päivän ja vatsani on aivan täysi.
Paikalla istuneet karhut totesivat yhteen ääneen. Helppoahan sinulla on, kun olet juutalainen ja päässyt Disneyn leipiin!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Rengin virtsatessa pääsi ampiainen pistämään renkiä kikkeliin. Kalu turposi ja oli pirun kipeä, ei auttanut muu kuin lähteä kunnanlääkärin puheille. Lääkäri määräsi rengin liottamaan kaluaan kylmässä piimässä.

Illalla renkituvassa renki alkoi hoidella kaluaan upottamalla sen piimämukiin. Kuinka ollakaan talon piikalikka pelmahti tupaan ja jäi silmät pyöreinä katsomaan rengin puuhailua. Renkiä harmitti koska hänet yllätettiin tälläisesta hoitotoimen piteestä ja hän arähti piialle:
"Mitäs siinä töllötät, etkö ole ennen mulkkua nähnyt?'

Siihen piika totesi:
"Olen minä mulkkuja nähnyt mutten ole ennen nähnyt kuinka se ladataan."
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yks itupiipero kirjotti johkin somejuttuun että "Jos lihansyöjät jouisivat tappamaan itse ruokansa, kukaan ei söisi lihaa." Sille kerrottiin että jos idiootit joutuis rakentaan itte älylaitteensa, niin ei vinkusi hipit somessa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mistä tunnistaa vegaanin kiekkokaukalossa?

hän ei pelaa sikaa, vaan tyytyy pottuilemaan

Miten erottaa kahdesta läskistä vegaanin?

toinen on lihava ja vegaani on kasvava

Mitä tapahtuu kun vegaanin itsehillintä pettää?

hän munaa itsensä

Miksi Michael Jackson ei halunnut panna vegaania?

koska se oli aikuinen
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Vaimo valitti Citymarketissa käytyään, että kassalla oli todellinen vittumainen akka tänään.
"Taisit käyttää itsepalvelukassaa?" oli väärä vastaus.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Turkulaisilta kuuluu kysyä vanha Päivärinta-kysymys:

Maistuuko sulle viina,
Aleksi Anttalainen
?
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Facebookista:
"Pizzani paloi, olut on jäässä ja tyttöystävä raskaana"
Kommentti: "et ilmeisesti osaa ottaa mitään ulos ajoissa?"
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Näin unta, että voitin lotossa 10 miljoonaa. Ostin paratiisisaaren päiväntasaajalta ja rakennutin sinne hulppean huvilan. Seuranani saarella oli 10 kuvankaunista ja muodokasta naista, jotka kostuivat seurassani jo lipaistessani huuliani hitaasti. Nain heitä vuorotellen, välillä useita kerrallaan. Katselin välillä heidän keskinäistä, kuumaa koskettelua. Kunnes jälleen olin mukana itsekin, ja uppoutumassa seuraavaan himottareen, hänen voihkiessaan äänekkäästi. Tuskin olin saanut edelliset lastit lentämään, kun elimeni oli jo ahtaasti imettävänä. Kulli kiersi suusta toiseen ja näin heidän lipovan kiimaisesti kermaisia kasvojaan. Nukahdin alastomien vartaloiden painautuessa kehooni ja neitojen huokaillessa tyytyväisinä. Aamulla kävin kusella ja siirryin nauttimaan aamupalaa, joka oli levitetty jumalaisille vartaloille. Haukoin aamiaista ja nuolin rintoja, sormeilin useaa heistä kerralla uuteen päivään ja uuteen vauhtiin. Huomasin yhden heistä käyvän vessassa, eikä edes huomauttanut, että olin jättänyt istuinrenkaan ylös..

Sitten tajusin näkeväni unta. Ei vaan yksinkertaisesti ollut enää yhtään uskottavaa, että nainen oikeasti jättäisi huomauttamatta ylös jätetystä istuinrenkaasta.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Finnkino ilmoitti laajentaneensa liiketoimintaansa tässä haastavassa pandemiatilanteessa, ja julkaisevat nyt leffakondomien tuoteperheen:

Titanic
- uppoaa joka kerta taatusti pohjaan asti

Narnia
- kun haluat tulla kaapista ulos aivan uuteen maailmaan

Liftari
- riittoisa pakkaus niille, jotka odottavat aina tilaisuutta "peukku" pystyssä

Neljät häät ja yhdet hautajaiset
- pestävät ja uudelleen käytettävät, jotka kestävät useammat juhlat

Kolme miestä ja baby
- parhaille kavereille, jotka haluavat jakaa kaiken

Full metal Jacket
- vahvistettuja, estävät varren kivuliaan taittumisen kovassakin menossa

Faijalla hommat hanskassa
- niille, jotka ovat yksin, mutta pitävät sen puristuksesta

Jali ja suklaatehdas
- niille, jotka menevät kyltymättöminä suklaatehtaalla edestakaisin

Lötköjen yö
- riittävän väljä päälle puettavaksi, vaikkei seisois sitten yhtään

Elossa
- lötköjen yön maahansyöksyn jälkeiseen aikaan, kun ainoa vaihtoehto on enää ottaa se suuhun
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mies sai 50- vuotislahjaksi lahjakortin laskuvarjohyppykurssille. Ohjelmaan kuului teoriaa, muutamia hyppyjä ohjaajan kanssa ja lopuksi hyppy ilman ohjaajaa. Kurssi sujui hienosti ja viimeisen hypyn ohjaajan kanssa jälkeen oli aika kiivetä koneeseen ilman ohjaajaa. Mies muisteli koko koneen nousun ajan, että milloin ja mistä pitää vetää, että varjo aukeaa. Punainen valo sammui ja oli aika hypätä ulos koneesta. Ilman pelkoa mies hyppäsi koneesta ja alkoi mielessään laskea sekuntteja, että milloin narusta vetää. Nyt hän huomasi itsensä epävarmaksi ja huomasi unohtaneensa oikean korkeuden ja paniikki siitä tuli. Kesken paniikin mies huomaa, että häntä vastaan on tulossa mies maasta ylöspäin . Mies huutaa ylöspäin tulevalle miehelle, että tietääkö hän laskuvarjoista mitään. Ylöspäin menevä mies vastaa, että ”en ja en näköjään tiedä mitään myöskään painekattiloista”.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Naapuritalon hammaslääkäri pidätettiin huumeiden myymisestä, mikä oli minulle suuri yllätys.
Olen käyttänyt hänen palvelujaan jo vuosia, eikä minulla ollut aavistustakaan, että hän on hammaslääkäri.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Olin kaivamassa kuoppaa takapihalla, kun löysin pussillisen vanhoja kultakolikoita.
Olin jo lähdössä innoissani kertomaan vaimolle, kun mieleeni muistui, että miksi olin takapihalla kaivamassa kuoppaa...
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Rakennustyömaalla sattui onnettomuus, kun työmies kuoli räjäytyksessä. Tuore leski oli surun murtamana työnjohtajan soittaessa suru-uutista
- pääsiköhän Raimo nyt taivaaseen, leskirouva nyyhkytti
- kyllähän se sinne suuntaan lähti


Kahvilassa
- saisinko kahvin
- tuleeko mustana?
- mitäs muita värejä olisi tarjolla?


Muistu semmonenkin tässä mieleen, kun vaimo oli aikanaan synnyttämässä meidän kuopusta. Ei meinannu homma edetä, niin koitin keventää vähän tunnelmaa kertomalla hyvän vitsin, ja siinähän se vaimo repeskin oikein kunnolla.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ilotalon naiset järjestää tänä jouluna hyväntekeväisyystempauksen vähävaraisille, koska heillä oli tavaraa vaikka muille jakaa


- On varmasti rankkaa olla päihdetyöntekijänä joulunaikaan?
- Kyllä se on vaan selviämistä päivästä toiseen


Nainen katseli rintojaan peilistä
- mitäs niitä ihmettelet, kysyi aviomies
- lääkärini sanoi, että mulla on 25-vuotiaan rinnat
- jaa, no mitähän se tuumii sun veltostuneesta persereiästäs?
- en mä oo sille susta kertonut
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Aikanaan kun tavattiin ekan kerran nykysen vaimon kanssa, niin selvisi ettei se ollu nussinu kun kaheksan jannun kanssa ennen mua. Kyllähän se silti vähän vitutti, kun en kummiska ollu kun vartin myähässä.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Aikanaan kun tavattiin ekan kerran nykysen vaimon kanssa, niin selvisi ettei se ollu nussinu kun kaheksan jannun kanssa ennen mua. Kyllähän se silti vähän vitutti, kun en kummiska ollu kun vartin myähässä.
Taisi olla sokkotreffit ja vaimon tunnisti koodinimellä bukkake?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös