Kiljupöniköiden lempibiisi: käymään vaan tänne tullaan eikä olemaan.Mikä on olutpanimoiden tärkein huone?
Käymälä
Kiljupöniköiden lempibiisi: käymään vaan tänne tullaan eikä olemaan.Mikä on olutpanimoiden tärkein huone?
Käymälä
Minä olen ollut lesboparin kanssa sängyssä. Ei se sellaista ollut kuin kuvittelisi. Tylsäksi kävi, nämä kun olivat kiinnostuneita lähinnä toisistaan.Alkaa mennä ketju vähä homoiluks
Heteromiehet ja -naiset muuten suhtautuu molemmat yhtä kiinnostuneesti vastakkaisen sukupuolen homopareihin. Miehet haluais kuollakseen päästä lesboparin kanssa sänkyyn, ja naiset taas haluaa yhtä kiihkeästi päästä homoparin kanssa sisustusliikkeeseen ja vaateostoksille.
Entä miten homot lähettää lentosuukon?
nostaa viehkeästi kankkua, pieraisee ja löyhäyttää kädellä kohti rakasta hanimussulia
Riippu siitä miten roikkuu. Been there and done that.Minä olen ollut lesboparin kanssa sängyssä. Ei se sellaista ollut kuin kuvittelisi. Tylsäksi kävi, nämä kun olivat kiinnostuneita lähinnä toisistaan.
Olen aina ihmetellyt tätä vitsiä. Onko heteroparien lentosuukko sitten pillupieru tahi sissijuuston haju?Alkaa mennä ketju vähä homoiluks
Heteromiehet ja -naiset muuten suhtautuu molemmat yhtä kiinnostuneesti vastakkaisen sukupuolen homopareihin. Miehet haluais kuollakseen päästä lesboparin kanssa sänkyyn, ja naiset taas haluaa yhtä kiihkeästi päästä homoparin kanssa sisustusliikkeeseen ja vaateostoksille.
Entä miten homot lähettää lentosuukon?
nostaa viehkeästi kankkua, pieraisee ja löyhäyttää kädellä kohti rakasta hanimussulia
Ennen kuin seuraavan kerran joku tätä vitsiä kertoo, niin kannattaa tarkistaa tuo savolaisuus joksikin muuksi. Savolaiset keittää tai keittellöö potut veessä. Verenkeittäjät ei ole savolaisia.Mistä tietää, että savolaiset on vampyyreita?
- Keittelöövät potutkin veressä
Ennen kuin seuraavan kerran joku tätä vitsiä kertoo, niin kannattaa tarkistaa tuo savolaisuus joksikin muuksi. Savolaiset keittää tai keittellöö potut veessä. Verenkeittäjät ei ole savolaisia.
Olen kuullut tästä toisen version joka saattaa tulla vähän puun takaa.Nalle Puh ja Tex Willer pelasivat korttia. Nalle Puh voitti ja Tex Willer hävisi koko ajan. Lopulta Tex Willer ei enää jaksanut. Hän istahti uupuneena sängyn reunalle ja huokasi: Puh huijaa!