Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 849 670
  • 11 316

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miten James Bond vastasi puhelimeen?
Bond. James Bond.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Yllätin tänään postinkantajan ilmestymällä ovelle täysin alasti.
En tiedä, että kumpi järkytti häntä enemmän: alaston uljas vartaloni vai se, että tiesin hänen kotiosoitteensa?
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Lidl ilmoitti, että heiltä saa jatkossa 300 tuotetta entistä halvemmalla. Toivotaan, että noin raju valikoiman lisääminen ei pitkässä juoksussa käänny hintojen nousuksi.
 

SgtMarkov

Jäsen
Kolme ystävätärtä juttelevat kahvipöydässä. Eräs heistä sanoo:
"Omituinen juttu muuten, aina kun annan suuseksiä Artolle, miehelleni siis, niin hänen kiveksensä muuttuvat jääkylmiksi."
-Ai, sama juttu on Pekan kanssa, vastaa toinen.
-Hyi helvetti näitä teidän juttuja, sanoo kolmas. -Ikinä en ottaisi mieheni kalua suuhun.
-Kyllä kannattaisi. Se on ihan paras keino hallita miestä, kaksi muuta vastaavat hänelle.

Parin päivän päästä kolmikko on taas kahvittelemassa, ja tällä kertaa kolmannella naisella on musta silmä.
Hänen ystävänsä kysyvät huolissaan, mitä on tapahtunut?

"No minä tein kuten sanoitte. Koska hänen kiveksensä pysyivät lämpiminä niin sanoin hänelle, että outoa kun sinun kassisi pysyvät imiessä lämpiminä mutta Artolla ja Pekalla ne kylmenevät."
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mies ja nainen ihastuivat toisiinsa ja halusivat mennä samantien naimisiin.
Nainen: "Mutta mehän emme tiedä toisistamme oikeastaan mitään".
"Ei se mitään haittaa, tutustumme kyllä toisiimme ajan kuluessa", vastasi
mies.
Nainen rauhoittui ja he menivät naimisiin ja häämatkalle erääseen kylpylään. Yhtenä aamuna loikoillessaan uima-altaalla, mies nousi ylös, heitti pois pyyhkeensä, kiipesi 10 metrin telineelle, teki kaksi ja puoli volttia kiertäen ja sukelsi veteen sulavasti.
Muutaman lisähypyn jälkeen mies tuli takaisin ja istuutui. "Tuohan oli aivan loistavaa", ihasteli nainen. "Olin aikanani Suomenmestari uimahypyissä. Katsos, minähän kerroin sinulle, että tutustuisimme toisiimme koko ajan lisää", mies kertoi.
Nainen nousi ylös, hyppäsi altaaseen ja alkoi uida edestakaisin. 75:n altaanmitan jälkeen hän palasi miehensä luo, eikä ollut edes hengästynyt.
Ei minkäänlaisia väsymisen merkkejä.
"Tuohan oli aivan uskomatonta! Oletko sinä ollut huippu-uimari?"
"En, mää olin huorana turuus, mut mää työskentelin molemmil pualil jokkee"
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin kaivamassa kuoppaa takapihalle kun lapio kolahti johonkin. Kaivoin hieman syvemmälle ja sieltähän löytyi puinen laatikko täynnä kultaa. Kiljahdin riemuissani ja olin jo menossa kertomaan vaimolle, mutta sitten muistin miksi olin sitä kuoppaa kaivamassa...
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kaksi eläkeläismiestä istui vanhainkodin puutarhassa.
Eino valitti Artturille: Alkaa ikä tuntumaan. Joka paikkaa särkee ja ei meinaa päästä sängystä ylös. Mites sulla?
Artturi vastasi, että olo on kuin vastasyntyneellä. Ei tukkaa, ei hampaita ja kusin juuri housuihini.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lähetyssaarnaaja saapui afrikkalaiseen kylään tekemään lähetystyötä. Pian kylän heimopäälikön tytär tuli raskaaksi ja kohtuullisen ajan kuluessa kuinka ollakkaan synnytti valkoisen lapsen. Heimopäälikkö kirmasi lähetyssaarnaajan luo ja uhkasi tappaa tämän, kun saarnaaja näin oli häpäissyt päälikön, tämän tyttären ja koko kylän.
Saarnamies siinä aloitti puolustelemaan: "Älä sinä suutu, nämä ovat niitä Luojan ihmeitä nämä. Katsoppas vaikka tuonne pellolle. Kaikki lampaat ovat valkoisia ja yksi niistä on musta. Näitä juttuja sattuu silloin tällöin."
Heimopäälikkö meni vaikean näköiseksi ja tokaisi arasti: "Sovitaan kuule että minä unohdan nuo tytön sekoilut ja sinä unohdat tämän lammasjutun!"
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tämä on yksi suosikkivitseistäni:

Mies oli ehdolla kuntavaaleissa muttei saanut yhtään ääntä. Ystävä kävi sitten hämmästelemään, miten se on mahdollista: "Eikö kukaan sukulaisesi tai perheenjäsenesi äänestänyt sinua – tai vaimosi? Luulisi nyt ainakin, että olisit edes itse äänestänyt itseäsi!"

Mies tuohtui ja vastasi tuhahtaen: "Ja minähän en kommunisteja äänestä!"
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Miksi ravintolakokeilla ei ole juuri ystäviä?

ei kukaan tykkää tollasista, jotka on koko ajan suolaamassa jotakin

Mitä yhteistä on sulla ja Ahlgrenin Rainerilla?

Teillä on ihan samanlaiset pyörät. Missäs se sun muuten on...

Miksi saapasjalkakissalla on saappaat jalassa?

ois ne vähän hassut käsissä
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös