Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kivikylän arenassa roihui tulipalo ja koko halli oli jo ilmiliekeissä. Tilannetta sivusta seurannut Ässäfani tokaisi tuolloin kaverilleen "Kylä muuten lähti".
Burn! Eiku...Tapasin lauantaina baarissa kauniin naisen, hetken juteltuamme kävi ilmi että hän on juutalainen ja seuraavassa lauseessa hän jo kysyi numeroani.
Kerroin hänelle että meillä kristinuskossa on nimet.
Luulen että nuoriso tajuaa valkoisista viivoista jopa paremmin, kuin vanhempi väki.Vituttaa kun kohta ei ole missään enää keltaisia viivoja. Kerropa sitten enää sitä yhtä vitsiä nuorisolle, ei kukaan tajua.
Ihan ilman vitsiä: eihän valkoiset viivat ole yhtä turvalliset kuin keltaiset. Keltainen hohtaa ja näkyy ohuen lumi- tai jääkerroksenkin läpi, valkoinen ei. Veikkaan että jo syystalvella pelti rytisee ennennäkemättömällä tahdilla.Luulen että nuoriso tajuaa valkoisista viivoista jopa paremmin, kuin vanhempi väki.
Oikeakätinen henkilö näyttää keskisormea yleensä oikealla kädellä. Onko vasemman käden keskisormi sitten kakkossentteri?
Jaa, itse käytän vasenta. Tosin oikeassa kädessä on yleensä joko rööki, kalja, puhelin tai muna.Oikeakätinen henkilö näyttää keskisormea yleensä oikealla kädellä. Onko vasemman käden keskisormi sitten kakkossentteri?
Kenelle näytät tyypillisesti keskisormea muna kädessä? Poliisille vai puolisolle?Jaa, itse käytän vasenta. Tosin oikeassa kädessä on yleensä joko rööki, kalja, puhelin tai muna.
Miksi sanotaan porilaista jääkiekkoilijaa, joka yrittää aina luistaa reeneistä?
Patalaiska