Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 823 282
  • 11 247

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muistan todella ihanan ”Grease” elokuvan. Kävin katsomassa sen ensimmäisen tyttöystäväni Seijan kanssa, 14-vuotiaina. Elokuvan aikana annoin ja sain ensimmäiset kielisuudelmat. Muistan kuinka myös samana yönä me molemmat menetimme neitsyytemme. *huokaus*
Seija seksuaalihäiriöinen isä nimittäin muuttuu aivan sekopäiseksi saatuaan alkoholia ja pillereitä.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Olen tässä leikkipuistossa lapsen kanssa. Mikä vittu siinä on, että heti pitää jonkun ämmän tulla kiljumaan, kun nostan kiukuttelevaa ja rimpuilevaa kakaraa pois keinusta. Se oli keinunut jo ihan tarpeeksi kauan ja nyt oli mun lapsen vuoro.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Olen tässä leikkipuistossa lapsen kanssa. Mikä vittu siinä on, että heti pitää jonkun ämmän tulla kiljumaan, kun nostan kiukuttelevaa ja rimpuilevaa kakaraa pois keinusta. Se oli keinunut jo ihan tarpeeksi kauan ja nyt oli mun lapsen vuoro.
Dyyd, tää olis ollu vielä parempi vitsi ku oisit lopettanut sen "nyt oli mun vuoro!"
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kettu, jänis ja siili lähti baariin. Miksi ilta päättyi ikävästi?

Kettu ja jänis veti perseet siilin piikkiin

Miksi kaksi huoraa jäi samaan aikaan sairauslomalle?

Heidän välinsä olivat tulehtuneet

Miksi Michael Jackson söi aina keksejä sängyssä?

Hänestä oli ihana löytää yöllä pieniä murusia peittonsa alta

Millainen oli juuri konkurssiin menneen ravintolan ruokalista?

Hirveä, monella tavalla

Mitä Eskimo-puikko ajatteli, kun joutui kauhukirjailijan syömäksi?

Jee, mä oon Kingis
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Kivikylän arenassa roihui tulipalo ja koko halli oli jo ilmiliekeissä. Tilannetta sivusta seurannut Ässäfani tokaisi tuolloin kaverilleen "Kylä muuten lähti".
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kolme vuotta sitten kokeilin kesäniityllä boomerangin heittoa. Yksi niistä katosi. Olen siitä eteenpäin kulkenut rillipäänä varuillani pää takavasemmalle tuijottaen. Pelkotila ei vain jostain syystä poistu.

Ja Jumala sanoi Johannekselle: ”Astu ensinnä eteenpäin ja saat itsellesi iänkaikkisen elämän.”
Johannes astui neljäntenä ja sai palkinnokseen Lidl:n leivänpaahtimen.

Et sinä ole vain se surkea paskaläjä, jota hävetään ja josta vaietaan. Voihan sinua aina tietenkin julkisesti käyttää huonona, kelvottomana esimerkkinä.

Vuositilastojen mukaan Helsingissä raiskataan nainen joka 4. tunti päivittäin.
Voi sitä naisparkaa, mahtaa olla pil[SENSUROITU]u kipeänä. Saako hän yhtään ruokaa ja lepoa siinä välillä?

Hinkkaan kesämökillä saunanpeiliä kolmen promillen kestopieruissa: yritän viimeinkin saada selkeän kuvan itsestäni.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mulla oli tänään varattuna sydänlääkärille aika. Aamulla soitettiin vastaanotolta ja kysyttiin voinko viivyttää tulemista tunnin? Vastasin, että kyllä se onnistuu. Onhan vaimonikin yleensä siitä ihan tyytyväinen, kun ehtii paremmin mukaan huipennukseen. Soittaja sanoi, että hyvä homma, koska siellä on kuulemma pantu joitakin aikoja päällekkäin. En tiedä miksi se nyt mulle tuollaisia kertoi, mutta sanoin sen viivyttämisen olevan kyllä helpompaa, jos saan itse vaihdella tahtia. Siihen se sanoi tosi koppavasti, että kyllä se on lääkäri, joka nuo tahdinmuutokset päättää. En jaksanut väitellä tämän virkaintoisen kanssa, joten annoin olla. Kai mä nyt itse päätän, mihin tahtiin pannaan menemään.

Eikä siinä kaikki. Sitten, kun saavuin vastaanotolle, niin sanoivat, että vastaanottoaikani on jumankauta siirretty myöhemmäksi. Eikö sitä nyt voinu kertoo samalla, kun soittelivat kyselläkseen niitä seksijuttuja.

Vittu tätä Suomen terveydenhuoltoo
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Matti, Pekka ja Kalle asuivat pienessä Satakuntalaisessa kylässä. Miehet olivat hyviä ystäviä, vaikka Matti oli Ässä-fani ja Pekka&Kalle kannattivat Lukkoa.
Eräänä päivänä Matin talo paloi ja Matti sen mukana.
Pekka&Kalle pyydettiin ruumishuoneelle tunnistamaan Matin ruumis, joka oli pahoin palanut.
Pekka meni ensin ja totesi, että kasvot olivat palaneet tunnistamattomiksi. Sitten hän vilkaisi ruumiin päällä olleen lakanan alle ja totesi, että raato ei ole Matti.
Kalle toimi täysin samoin. Tässä vaiheessa patologin oli pakko kysyä, että miksi katsoitte lakanan alle ja olitte heti varmoja, ettei kyseessä ole Matti?
Pojat vastasivat, että Matilla oli erikoinen fysiologinen poikkeama. Hänellä oli kaksi kikkeliä ja tällä raadolla on vain yksi.
Nimittäin aina poikien kulkiessa yhdessä kylällä ihmiset huutelivat, että sieltä tulee Matti kahden mulkun kanssa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vituttaa kun kohta ei ole missään enää keltaisia viivoja. Kerropa sitten enää sitä yhtä vitsiä nuorisolle, ei kukaan tajua.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Luulen että nuoriso tajuaa valkoisista viivoista jopa paremmin, kuin vanhempi väki.
Ihan ilman vitsiä: eihän valkoiset viivat ole yhtä turvalliset kuin keltaiset. Keltainen hohtaa ja näkyy ohuen lumi- tai jääkerroksenkin läpi, valkoinen ei. Veikkaan että jo syystalvella pelti rytisee ennennäkemättömällä tahdilla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sekalainen seurue savolaisia eläkeläisiä oli bussissa turistimatkalla Saksassa. Hampurissa kun oltiin, niin suomalaisille turisteille päätettiin näyttää tietysti myös Reperbahnin katuja. Bussi ajeli katuja hiljalleen eteenpäin, ja kadun molemmin puolin notkui vähäpukeisia naikkosia. Niinpä eräs vanha mummo kysäisikin oppaalta:
"Keitä nuo naekkoset tuolla ulukona oekkeen on?"
Opas vastasi kohteliaasti: "No ne on nyt niitä Reberbahnin kuuluisia prostituoituja."
Mummo korjaili lasejaan, tuijotti ulos ihmeissään ja tokaisi: "Ka mitenkäs se minusta näättää että siellä on muutama huorahhii eksynnä joukkoo."
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Porilainen jääkiekkoseura kauppaa logollaan varustettuja retkiruokailuvälineitä. Miksi niitä kutsutaan?
PataLuHaksi
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Miten iskukulttuuri eroaa länsimaissa ja arabimaissa?

Länsimaissa naiset toivoo miehen nostavan puntteja. Arabimaissa miehet toivoo naisen nostavan puntteja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös