Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 838 116
  • 11 285

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Möttösellä olo vähän huono maanantai, eikä kiinnostanut tehdä töitä ollenkaan. Rupesi siinä sitten miettimään, että mitenköhän saisi loppuviikon vapaata? Möttönen alkoi sitten roikkumaan telineistä pää alaspäin ja hokemaan: "olen lamppu, olen lamppu." Mestari katseli tarpeeksi kauan tätä toimintaa ja sanoikin loppujen lopuksi Möttöselle, että eiköhän se ole paras mennä loppuviikoksi kotiin. Möttönen lähti ja apumies lähti myös. "Mihinkäs se apumies on lähdössä?" kysyi mestari. "En mie nää pimmeessä tehä töitä" vastasi apumies.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Naapurissa asuu kaunis lesbopari. Viime vuoden puolella he pyysivät minua siittämään heille lapsen.
Olen tässä nyt puolen vuoden ajan käynyt panemassa kumpaakin aina, kun he ovat hedelmällisimmillään.
Viime aikoina olen alkanut miettimään, että pitäisikö minun kertoa heille, että minulle on tehty vasektomia 5 vuotta sitten.
 

Baldrick

Jäsen
Kun olin yläasteella, niin mun luokkakaveri jäi kiinni suihkussa runkkaamisesta. Muuten se olis vaan noloa, mutta...

... kun se tapahtui luokkaretkellä Auschwitzissa.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Mahtavia sutkautuksia. Voiko tänne laittaa siitä Floydistakin hassutteluja, mikä kiljui kuollessaan? Noh, ei toinna hitto, menee vielä liiallisuuksin vallan.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Lapsi kysyi isältään, että mistä ihmiset ovat peräisin?
Isä selitti, että Jumala loi Aatamin ja Eevan. Nämä sitten tekivät keskenään lapsia ja niin edelleen.
Kakara kysyi saman kysymyksen äidiltään, joka vastasi: Olemme alkujaan apinoita ja olemme pitkän ajan kuluessa kehittyneet nykyisen kaltaisiksi.
Lapsi juoksi vihaisena isän luokse ja syytti tätä valehtelusta.
Isä vastasi, että äidin argumentit pätevät vain äidin puoleiseen sukuun.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Hannele Lauri törmäsi edellä ajaneen auton perään.
Helsingistä löytyi pätevä katsastusinsinööri, joka vakuutti että voi uudestakin autosta yhtäkkiä jarrut kadota.
Mahaan sattuu, kun nauratti niin.
 
K

Kiekkokatsoja

Hannele Lauri törmäsi edellä ajaneen auton perään.
Helsingistä löytyi pätevä katsastusinsinööri, joka vakuutti että voi uudestakin autosta yhtäkkiä jarrut kadota.
Mahaan sattuu, kun nauratti niin.
No josko uudesta autosta pettää jarrut, niin silloin tulisi koko maapallosta ottaa sama malli korjaukseen.
Sorry, tää ei ollut vitsi, ketjun aiheen mukaisesti.
Nyt on vitsit vähissä, eikä jutut viistossa.
Lisäys. No kolme toivomusta ketjuun, laitoin jotain.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laitetaas tällainen vanha ja siisti vitsi tähän väliin.
Tuomari luki oikeudessa syytetylle oikeuden päätöstä: Käydyn oikeuskäsittelyn jälkeen totean, että syytettyä ei ole pystytty osoittamaan syylliseksi kuluvan vuoden tammikuussa tapahtuneeseen pankkiryöstöön, joten hän saa vapauttavan päätöksen.
Syytetty: Herra tuomari, tarkoittaako tämä sitä, että saan pitää rahat?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tiiättekö miksi mä kutsun kissavihaajia?
Mauttomiksi
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä oli Aira Samulinin ensimmäinen sukupuolitauti?

Faaraon kirous , tämä oli noin viikon uutisissa joskus
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös