Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 823 127
  • 11 246

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miten kuuluisa juustomestari vastaa puhelimeen?

PASKAL, VITTU

Karel Poborsky vastaa puhelimeen, juttelee hieman ja sulkee sitten puhelimen.
Pavel Nedved kysyy: ”Kuka soitti?”
Karel nyökkäsi.

Pavel Nedved soitti Cristiano Ronaldolle:
- Kuka siellä?
- Ei, mutta Karel Poborsky on, ja arvaa kuka soitti sille äsken?
- Kuka?
- Kuka.
- Kuka se on?
- Kuka.
- No se kuka soitti.
- Niin soittikin.
- Kuka?
- No just se.
- Eli siis kuka?
- Jep. Ootko Kakalla?
- En ku Pukilla.
- Oho. Täällä on kanssa Pascal Vittu.
- Kuka?
- Eiku Pascal Vittu.
- Missä Kuka?
- Täällä, Pascal Vittu, kuuluisa juustomestari, etkö tunne hä?
- Joojoo mut missä Kuka?
- En mä tiiä. Kysy Karelilta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Poliisimies oli kova lyömään vetoa. Hän halusi lyödä aina vetoa joka asiasta. "Paljosta veto", kuului aina konstaapelin suusta, kun joku kyseenalaisti hänen sanomisiaan. Yhtenä päivänä erään Päivin mies oli kuollut, ja tämän konstaapelin harteille jäi suruviestin vieminen Päiville. Poliisimies koputtaa oveen..

Poliisi: -Oletteko Päivi Leski?
Anna: - Päivi olen, mutta en Leski
Poliisi: -Paljosta otetaan veto?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pieni mustalaispoika heittää pari kolikkoa toivomuslähteeseen. Pojan isä sukeltaa lähteeseen ja latoo kolikkoja huopahattuunsa huutaen: Tätähän minä toivoinkin, kilokaupalla helppoa rahaa! Mitä sinä toivoit?
- Toivoin, että muutkin näkevät kuinka rahanahne mulkku isäni onkaan.

Intiassa onneton ja itkevä mies kertoo 11-vuotiaan tyttärensä karanneen kotoaan. Tytär oli öisin hänelle kuin ihanainen pehmolelu.
- Tarviiko kertoa enempää?

Jeesuksen :(!): on olemassa vain EuroJackPotin arvonnoissa.

Olin vaimoni kanssa golfradalla, kun hän pistää miinus-kakkosen hieman kuivuneeseen ja laajentuneeseen pottiin. Kerroin pettyneellä äänensävyllä:
- Tämä näyttää sinun reiältäsi.
Herätessäni olin ensiavussa rautaseiska käärittynä kaulan ympärille ja mailabägi peräsuolessani.
 
Turisti meni pienen irlantilaiskylän pubiin ja huomasi baaritiskin ääressä paikallisen, joka näytti olevan allapäin. Turisti tarjosi miehelle tuopin ja kyseli, miksi tämä oli niin allapäin. Mies katsoi turistia vakavana ja sanoi:"Näetkö tuosta ikkunasta tuon komean kiviaidan kirkon ympärillä? Minä sen omin käsin rakensin, mutta muistetaanko minut aidanrakentaja Joena. Ei muisteta. Tai näetkö tuon upean kivisillan tuossa kirkon vieressä. Minä sen olen tälle kylälle rakentanut. Mutta muistetaanko minut sillanrakentaja Joena? Ei muisteta ei. Mutta panepas kerran lammasta", lopetti mies vuodatuksensa.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Heitetään nyt omatkin vakiovitsit kehiin:

Pikku Kallea on siunattu valtavalla peniksellä, tämän jälkeen pappia vietiinkin linnaan.



Kävelin yläasteen ohi, ja näin kolme poikaa pelaaamassa venäläistä rulettia. Huusin pojille, että se on vaarallista ja joku saattaa kuolla, mutta tiedättehän nykynuoret: toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Poliitikot Marianne Lax ja Liisa Kulhia lähtivät lappiin mökille. Illalla Liisa lähti hiihtämään ja kun ei ollut tullut yhdeksään mennessä takaisin, Marianne Lax huolestui ja meni ovelle huutelemaan: ”Kulhia, Kulhiaaa!”
Kohta juoksi puskan takaa lapinmies kohti, kiskoi housuja jalastaan ja huusi takaisin: ”tulhaan, tulhaan!”
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Pikku Kallea on siunattu valtavalla peniksellä, tämän jälkeen pappia vietiinkin linnaan.

Tämä oli itselle uusi ja oikeastaan aika hyväkin. Pitää yrittää muistaa, jotta osaa sopivassa tilanteessa kertoa...
 

Glove

Jäsen
Olen kartoittanut Susikoira Roin sukua.
  • Susikoira Roin suihin ottava serkku: Imu Roi.
  • Susikoira Roin Italialainen serkku: Pisa Roi.
  • Susikoira Roin ja tonnikalan risteytymä... Tuna Roi.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mikä on iso, harmaa ja asuu metsässä, mutta ei ole susi?

No ohan se se susi!
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Mikä on iso, harmaa ja asuu metsässä, mutta ei ole susi?

No ohan se se susi!
*Pirkka-Pekka Peteliuksen esittämällä lapsiäänellä*
Nolmaalisti se olisi valmaankin olava, "vastasi Pikku-Kalle", mutta kun opettaja sidä kysyy sen däydyy olla kdistus.

(En tiedä minkä takia tämä muistikuva tästä täysin eri vitsistä mieleeni saapui.)
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Heräsin aamulla suihinottoon. Oli kyllä viimeinen kerta, kun nukun yöjunassa suu auki!
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Olen kartoittanut Susikoira Roin sukua.
  • Susikoira Roin suihin ottava serkku: Imu Roi.
  • Susikoira Roin Italialainen serkku: Pisa Roi.
  • Susikoira Roin ja tonnikalan risteytymä... Tuna Roi.

Ja Susikoira Roin setä: Penet Roi.

Hänen enonsa otti puolestaan kiinni ihan mitä vaan sille heitti. Hänen nimensä oli Patrick Roi
 
Viimeksi muokattu:

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo

Baldrick

Jäsen
Vuonna 1939 Suomessa keksittiin jo aikakone. Aikakoneen keksijä Seppo Yläalavastamäki kokeili sitä ja palasi pian takaisin. Hän oli kuitenkin jo vanha, eikä kestänyt aikamatkustuksen fyysistä rasitusta, mutta ennen nopeaa paluun jälkeistä kuolemaansa hän kerkesi kertoman, että kävi 2010-luvulla ja sanoi, että kaikilla on aina helvetisti rahaa käytettäväksi. Tämä jäi kiehtomaan muita suomalaisia kovin, mutta sodan keskellä tieteelle ei ollut tilaa. Seuraavan kerran kuitenkin uudelle matkalle valittiin nuorempi ja terve Voitto Poikkiluoto vuonna -47, joka lähti hakemaan pula-ajan ja sääntelytalouden innoittamana rahaa ja omaisuutta tulevaisuudesta. Voitto tuli silmänräpäyksessä takaisin ja oli silmät lautasen kokoisena hämmennyksestä. Häneltä kysyttiin, että mikä on. Siihen Voitto vastasi: "Seppo kusetti meitä! Kysyin ihmisiltä, että missä heidän rahansa ovat ja kaikki sanoivat rahan olevan kortilla!"

(Keksin itse vähän pitkäksi venähtäneen kuivan vitsin oman taloudellisen tilanteeni innoittamana.)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös