Olen joutunut istumaan bussissa viime päivinä joten aikani ratoksi keksin "laadukkaita" vitsejä. Vihapuhe on nykyään niin sallittua joten minäkin heitän lusikkani soppaan.
Perussuomalainen Keijo palasi töistä kotiin ja havahtui makuuhuoneesta kuuluvaan vaimonsa kiimaiseen voihkimiseen. Keijo juoksi hädissään rappuset ylös ja tempaistuaan makuuhuoneen oven auki hän näki poikansa nussivan äitiään kuin viimeistä päivää. Tästä helpottuneena Keijo huokaisi; “Huh, minä jo säikähdin että täällä joku mamu tyydyttää mun naista”.
Mitä perussuomalainen isä sanoi pojalleen jonka löysi tuijottavan nukkuvaa siskoaan kyrpä pystyssä?
- siitä vaan!
Synti painoi perussuomalaisen Timon mieltä joten hän päätti mennä pastorin tykö huojentamaan mieltään.
“mikä mieltäsi painaa?” pastori kysyi
“Oi isä, olen tehnyt syntiä. Raiskasin tänä aamuna koulumatkalla olleen lapsen ja otin hänen repustaan kinkku-juustoleivän” Timo vastasi.
Hetken mietinnän jälkeen pastori armahti Timoa;
“Timo, saat syntisi anteeksi jos rukoilet tänään kolme kertaa ja lupaat ettet ikinä enää vie toisten eväitä sillä siitä tulee paha mieli”
Miksi kutsutaan paikkaa jossa perussuomalaisten seksiobjektit kokoontuvat?
Päiväkodiksi.
Mikä on perussuomalaisen Eskon ihanin joulumuisto?
Se kun päiväkodin lapset jakoivat piparia.
Parikymppiset somaliveljekset Sisu-Mohammed ja Yussif Halla-Abu seisoskelivat ostarin kulmilla kun heidän ohitseen käveli vaalea 12-vuotias koulutyttönen. Tytön kauneudesta huumaantuneena veljekset tokaisivat paikalle tulleelle Persu-Petelle;
“Tuu Pete, mennään panee tota porukalla!”
Tähän närkästynyt Persu-Pete vastasi;
“Hyi Vittu! Mua ei tollaset kulahtaneet puumat kiinnosta pätkääkään”
Erään pohjalaisen kunnan valtuuston ainoa vihreä valtuutettu Kukka-Ilona teki aloitteen että kunnassa järjestettäisiin vuosittainen juhlapäivä jonka tarkoitus olisi muistaa/kunnioittaa jokaisen ihmisen ensimmäistä seksikumppania.
Perussuomalaisten valtuustoryhmä vastusti ajatusta yksimielisesti täysin turhana ehdotuksena ‘koska meillä on olemassa jo äitienpäivä’.
Millä toisella nimellä kutsutaan perussuomalaisten perhejuhlia?
Parinvaihto-orgioiksi.
Lappilainen taksikuski ajeli kotiin pikkutunneilla kun hän huomasi Soldier of Odinin kävelevän vastaan simpanssin kanssa. Hämmästynyt kuski pysäytti auton ja kysyi ihmeissään:
“Mistä ihmeestä sinä tuon löysit?”
Tähän simpanssi vastasi: “Tuolta vanhan huoltoaseman pihasta seisoskelemasta. Otin sen mukaan sieltä pakkasesta partioimasta kun eihän siellä kylällä ole asunut ketään kymmeneen vuoteen”.
Oli lauantai-ilta ja kello läheni puolta yötä. Mustalainen norkoili kädet taskussa valmiina yhteenottoon jos joku valkolainen sattuisi syrjimään tai vittuilemaan. Lähistöllä asialleen omistautunut Soldier of Odin seurasi silmä kovana ja askel askeleelta aiemmin bongaamaansa epäilyttävää somalimiestä jolla varmasti oli raiskaukset ja semmoiset mielessä. Tunnelma oli levoton ja jännittynyt.
Yhtäkkiä paikalle ryntäsi konstaapeli joka huusi;
“Nyt jumalauta sammutatte valot, menette omiin sänkyihinne ja lopetatte sen saatanan sellissä pörräämisen!”