Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 848 258
  • 11 315

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eläkeläispariskunta oli aamiaisella ilkosillaan. Vaimo hymähteli ja hyräili onnellisena. "Kuule Viljo, tunnen saman poltteen rinnoissani, kuin 20 vuotta sitten."
Siihen mies tokaisi: "No ei mikään ihme, ku toinen tissi on kahvikupissa ja toinen puurolautasella."
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Millainen side teillä on pikkuhousuihin?

- Vannoimme verivalan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nuori nainen oli sydänsuruista niin masentunut, että päätti lopettaa kurjan elämänsä heittäytymällä mereen. Hän käveli sillalle ja oli juuri heittäymässä hyiseen veteen, kun komea nuori merimies näki hänet itkua tihrustamassa sillan reunalla.

Merimies sääli naista ja sanoi: "Katsos tyttöseni, sinulla on vielä paljon elettävänä ja koettavana. Minä lähden Amerikkaan huomenna ja jos haluat, voin ottaa sinut mukaan alukselleni."
Merimies lähestyi tyttöä, otti tämän kainaloonsa ja lisäsi: "Minä pidän sinut tyytyväisenä ja sinä pidät minut tyytyväisenä. Eikös?"

Tyttö nyökkäsi myönnytyksen merkiksi, koska hänellä ei olisi mitään hävittävääkään? Vielä samana iltana merimies vei hänet alukseen ja piilotti hänet pelastusalukseen. Siitä lähtien joka ilta merimies toi tytölle kolme voileipää ja hedelmän, jonka jälkeen he harrastivat kiihkeää seksiä...

Kaksi viikkoa myöhemmin. rutiinitarkastuksen aikana, kapteeni löysi tytön ja huusi: "Mitä te täällä teette?!"
Tyttö sopersi hädissään: "Minä olen tehnyt sopimuksen yhden merimiehen kanssa. Saan ruokaa sekä matkan Amerikkaan ja vastapalveluna hän saa seksiä minulta, kunnes saavumme sinne."

Kapteeni nauroi ja sanoi: "Se saattaa kyllä kestää. Tämä on nimittäin Suomenlinnan lautta!"
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Olisiko teillä hetki aikaa puhua Nooa-narkista, joka täytti kokonaisen laivan konilla?
 

Glove

Jäsen
Pekka ja Paavo olivat kovia pesäpallofaneja. Pekka oli nyt kuitenkin kuolemaisillaan. Paavo pyysi häntä sitten myöhemmin kertomaan, pelataanko taivaassa pesäpalloa. Jonkin ajan kuluttua Paavo heräsikin yöllä Pekan ääneen. Ääni kertoi: "Minulla on hyviä uutisia, taivaassa pelataan pesäpalloa. Huono uutinen on se, että seuraavaksi on sinun lyöntivuorosi."
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Perussuomalaisten paras keino eduskunnassa saada tahtonsa läpi on:
a) Huutaa
b) Lyödä
c) Purra
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mies karkasi vankilasta, jossa oli lusinut viisitoista vuotta. Hän murtautui taloon ja etsi sieltä rahaa ja aseita, mutta löysi vain avioparin nukkumassa. Vankikarkuri kiskoi miehen vuoteesta ja sitoi hänet tuoliin. Sitten hän sitoi naisen sänkyyn, suuteli häntä kaulaan ja meni vessaan.

Vankikarkurin ollessa vessassa mies sanoi vaimolleen: "Tuo mies on karannut vankilasta! Hän ei varmaan ole nähnyt naista pitkään aikaan. Huomasin miten hän suuteli sinua kaulaan. Jos hän haluaa seksiä, älä vastustele. Mies on varmasti vaarallinen. Ole reipas kultaseni! Minä rakastan sinua."

Vaimo vastasi: "Ei hän suudellut minua kaulaan. Hän kertoi olevansa homo ja kysyi onko meillä vaseliinia. Sanoin, että sitä on vessassa. Ole reipas kultaseni! Minäkin rakastan sinua!"
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mitä hukattua naisoletettu huumeidenkäyttäjä voi löytää kaupan kassahihnalta?

Sannan Marin
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Murrosikään ehtivä nuori mies tenttasi varovasti vaariaan, että millainen se naisen pimppi oikein on. Vaari siihen tuumasi, että ennen rakasteluahan se on yleensä kauneimmillaan, kuin juuri avautumaisillaan oleva vaaleanpunainen ruusunkukka. Nuori mies siitä innostuneena jatkoi, että entäs sitten rakastelun jälkeen, johon vaari hieman mietittyään vastasi: "Oletkos poika koskaan nähnyt buldogin turpaa, kun se on syönyt majoneesia?"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös