Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 850 554
  • 11 320
Olen tullut vanhaksi. Huomasin tänään penistäni tutkiessa että minulle on ilmestynyt ensimmäinen harmaa häpykarva alapäähän, siihen ihan peniksen juureen. Se oli niin ihmeellinen asia että olin aivan häkeltynyt, en tosin niin häkeltynyt kuin hissin muut matkustajat.
 
Viimeksi muokattu:

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Olin ravintolassa syömässä naudanpihviä, kun pöytäni ohi kulki nainen salaattiannoksen kanssa.
Nainen sanoi minulle: tiedäthän, että lehmä kuoli, jotta voisit syödä tuon pihvin?
Vilkaisin naisen ruoka-annosta ja sanoin: ehkä se lehmä olisi jäänyt eloon, jos et olisi syönyt sen ruokaa?
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Mikä on pahempaa kuin löytää omenasta mato?
löytää omenasta puolikas mato

Mikä on pahempaa kuin löytää sängystään kuollut huora?

Tällainen variaatio - ja vastaus - löytyy pelistä "Shit Happens".
 
Mikä on pahempaa kuin löytää sängystään kuollut huora?

Tällainen variaatio - ja vastaus - löytyy pelistä "Shit Happens".
Josta tulikin mieleen Suomalaista rock-lyriikkaa bändiltä Juliet Jonesin sydän;

"mikään ei oo hirveämpää kuin löytää vieraan miehen omasta sängystään.."

Mitä hittoa nyt taas, saa kai se vieras mies omassa sängyssään tehdä mitä lystää..

mikä siinä on niin hirveätä jos joku tyyppi nukkuu omassa sängyssään.
 
Salaliittoteorian mukaan prinsessa Diana oli radiossa raportoidun kuolemansa jälkeen.

Voin vahvistaa tämän todeksi, prinsessa Diana oli radiossa kuolemansa jälkeen. Hän oli myös kojelaudassa sekä tuulilasissa, lisäksi hän oli mittaristossa, ratissa, vaihdekepissä...
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Vallitsevassa geopoliittisessa tilanteessa olen tainnut kertoa täällä erinäisissä ketjuissa pari tietämääni vanhaa Neuvostoliitto vitsiä. Mutta en tiedä olenko kertonut tätä kolmatta, joten laitetaan tähän:

Neuvostoliitossa aikoinaan äiti antoi pikku Sergeille kaksi ruplaa ja sanoi
- Käypäs hakemassa kioskilta lehtiä. Ota isälle Pravda, minulle Izvestija, ja ota itsellesi joku kiva mistä tykkäät
Sergei lähti ja huikkasi pihalla perheen Ladaa korjaavalle isälleen
- Äiti käski minun hakea lehtiä ja tuoda sinulle Pravda, onko se hyvä?
Isä vallan kauhistui
- No ei nyt ainakaan sitä, sehän on kaikkein kallein, ainakin 50 kopeekkaa. Älä tuo minulle mitään, meillähän on radio, kyllä minä pärjään sillä
Sergei kävi kioskilla ja toi loppurahat takaisin äidille
- Isä sanoi, että hän pärjää pelkällä radiolla
Äiti totesi tähän tyynesti
- Asia selvä, isä pyyhkii siis radioon
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Putinilla on ongelmia.
 

Liitteet

  • img_1_1650030600797.jpg
    img_1_1650030600797.jpg
    57,9 KB · kertaa luettu: 341
Huomasin kun vanhempi mies tuli lastenlastensa kanssa leikkipuistoon. Hän lähetti lapset telmimään muiden lasten kanssa ja istahti viereeni penkille. Naureskelimme yhdessä lapsijoukon hassuille leikeille.

Hän kysyi minulta että kuka lapsista on minun.

Vastasin rehellisesti että
en ole vielä päättänyt
 
Viimeksi muokattu:

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Vaimo kertoi menevänsä ensi viikolla hankkimaan lävistyksen napaansa.
Sanoin, että hienoa!
Siihen on sitten hyvä ripustaa Wunderbaum.
 
En ymmärrä miksi Obama joutuu pitämään puheita luodinkestävien pleksien takaa. Joo tiedän että hän on mustaihoinen... mutta en oikein usko että hän rupeaisi yhtäkkiä ketään ammuskelemaan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös