Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 872 275
  • 11 405
Mikä on vittumaisinta siinä että avaimet jäi autoon lukkojen taakse ja auto on parkissa aborttiklinikan pihassa?
pitää mennä sisälle pyytämään henkaria lainaksi
 
Jokainen tietää mitä sanotaan naiselle jolla on kaksi mustaa silmää..

mutta miksi kutsutaan naista jolla on vain toinen silmä mustana?
nopeaksi oppijaksi

Tai vaihtoehtoisesti
hyväksi kuuntelijaksi
 
Viimeksi muokattu:
Punaniska sanoo hekuman keskellä kumppanilleen; "aah, pitäisi olla laki joka kieltää näin hyvälle tuntuvan seksin"

Johon kumppani vastaa;
"isä, luulen että sellainen laki on jo"
 
Persumies kävelee apteekin tiskille ja tiedustelee mikä ehkäisymenetelmä sopii hänen 11-vuotiaalle tyttärelleen.

Kauhistunut apteekkari kysyy "siis onko tyttärenne seksuaalisesti aktiivinen?"

Johon persu vastaa;
"no ei varsinaisesti, yleensä se vain makaa kuin lahna ja itkee"
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Vaimo alkoi taas motkottamaan mun suorituksista. Mä haluan aina vaan alkaa suoraan hommiin, mutta pitäis kuulemma ennen hommiin ryhtymistä käydä rauhassa kaikki paikat läpi, että homma sujuu sen jälkeen hyvin. Edestakaisin työntelyssä ei sais mennä vaan samaa rataa, vaan joka työnnöllä pitäisi liikuttaa sen verran, että osuu vaan puoliksi samaan kohtaan kuin edellisellä vedolla. Suuaukon karvoitustakin pitäisi kuulemma monta kertaa suorituksen aikana ilmaista, eikä vaan kerran lopuksi. Alkaa tuntumaan siltä, että se haluaa jonkun muun tulevan hoitavan tän homman, tai mieluummin tekisi vaikka itse. Alkaa oleen mulle ihan sama. Mites teillä muilla? Onko puolisot tyytyväisiä teidän imuroimiseen?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Virolainen ilotyttö toi vanhan Ladansa autokauppaan ja kysyi: "Paljonko minu pitää antaa väliä, jotta te vaihta minu auto uudempi mali?"

Autokauppias katseli Ladaan hetken ja sanoi sitten: "Aika paljon saatte antaa väliä ja lisäksi vielä tukun rahaakin."
 
Virolainen ilotyttö toi vanhan Ladansa autokauppaan ja kysyi: "Paljonko minu pitää antaa väliä, jotta te vaihta minu auto uudempi mali?"

Autokauppias katseli Ladaan hetken ja sanoi sitten: "Aika paljon saatte antaa väliä ja lisäksi vielä tukun rahaakin."
"anteeksi neiti, näytät tosi kiireiseltä mutta koita saada minut mahtumaan johonkin väliin"
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Eilen baarissa näin, kun naisen nänni lävistettiin.

Sivuhuomiona todettakoon, että olen todella huono dartsin pelaaja.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Poika kulki vanhempiensa makuuhuoneen oven ohi ja kuuli sisältä outoa ääntä. Hän yritti mennä sisään, mutta ovi oli lukossa.
"Mitä te oikein siellä teette, kun ovikin on lukossa", hän huusi.
Meillä on täällä kortinpeluu menossa, isän hengästynyt ääni kuului oven läpi.
"Kenen kanssa pelaat?, ihmettelee poika
"Äidin kanssa.", vastaa isä

Seuraavana päivänä isä oli menossa vessaan, mutta ovi oli niin pitkään kiinni, että hän alkoi jo ihmetellä ja kysyi: "Mitä sinä oikein teet siellä?"
"Pelaan korttia", poika vastasi.
"Kenen kanssa sinä vessassa korttia pelaat?", ihmettelee isä
"Kuule isä, kun on näin hyvä käsi, niin ei tarvitse kaveria.", vastaa poika.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös