Kai-Sakari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Panelian Raikas
...Jumalauta :D
Ja yo. viesti. Koska kaikki, mitä en tajua, on hauskaa. Nauran aika usein.
...Jumalauta :D
Oma tekele tämäkin:
- Mikä on Kalervo Kummolan nimeen vannovien virallinen juhlapäivä?
- Kalevalan päivä.
Kaunis tarina. Vähän jäi ihmetyttämään, miksi Nina oli mennyt vessaan kakalle, eikä sen sijaan tienannut pojilta vitosta?
- - - - - - - -
Ei vittu, räjäytti potin. :DToinen - se enemmän pölvästi - sanoi:
- Joo. Koska on mun vuoro olla hiilivaunu?
Pihalla Mikkosten pojat leikki toisillaan. Timon ja lasinsirpaleiden sataessa pihalle, toinen pojista - se vähemmän pölvästi - sanoi toiselle:
.. että joskus tulee jopa pienen pieni pieru ja kyynel.
On se kyllä noloa nytkin, ei siinä.
Löysin vasta nyt tämän huonojen ja mauttomien vitsien kaatopaikan, ja täytyy sanoa, että erinomaisen huonoja ovat jutut täällä. Lisää tällaista paskaa!Olen kyllä hyvin mielissäni tämän palstan huumorintajun heikosta ja sairaasta yleistasosta, Uleåborgir, JHag ja Sambovais itseni lisäksi vetää rimaa aina vaan alemmas ja alemmas. Mutta onneksi meitä mielenvikaisia on enemmän täällä, oishan se noloa jos ois ainoa.
Nolottaa
Mua ei naurata noi vitsit yhtään, mutta onneksi pieru sentään vielä.En tiedä sitten olenko ainoa, mutta nämä JHagin, FASlapsen ja Uleåborgirin vitsit pistää meikäläisen nauramaan niin lujasti, että joskus tulee jopa pienen pieni pieru ja kyynel. Huh huh kyllä on sairas huumorintaju, ei voi mitään.
En tiedä sitten olenko ainoa, mutta nämä JHagin, FASlapsen ja Uleåborgirin vitsit pistää meikäläisen nauramaan niin lujasti, että joskus tulee jopa pienen pieni pieru ja kyynel. Huh huh kyllä on sairas huumorintaju, ei voi mitään.
Mies istui jyrkänteen reunalla ja hoki kakskytviis, kakskytviis, kakskytviis... Toinen mies tuli kysymään, että mitäpä lasket. Ensimmäinen tönäisi kysyjän alas kalliolta ja sanoi kakskytkuus, kakskytkuus...Missä ovat oikeat vitsit?