Joukkomurhaaja hyräili: "Oli meitä jätkiä raitilla viis"
Pekka ja Antonio remix:
"Oli meitä jätkiä raitilla "viis", oli siellä tyttöjäkin, mut ei välitetty niist..."
Joukkomurhaaja hyräili: "Oli meitä jätkiä raitilla viis"
Mitä eroa on teinitytöllä ja keilapallolla?
- Keilapalloon menee jopa kolme sormea.
...
Vanhempi mies oli töissä siivoojana, eikä hommat oikeen napeksineet. Työtahti oli laiska. Roskat ei paljon paikkaa työvuoron aikana muutaneet. Kotona emäntä kuuli kuitenkin miestään kehutun. -Tee nyt hyvä mies jotakin!
- Apua, apua, mä oon vahanen, Risto!
Mitä tässä tapahtuu:
Estelle: Farsan, du måste gå till statsbesök i dag. Du måste också komma ihåg att återlämna böckerna till biblioteket.
Vastaus: Ruotsin prinsessa Estelle muistuttaa isäänsä Danielia.
Tuota vitsiä hieman vesittää se, että harva ymmärtää sanaakaan tuosta ruotsinkielisestä kohdasta.
Mutta se ei muuta sitä seikkaa, että Estelle muistuttaa isäänsä Danielia.
Mielestäni kaikki tuon ikäiset muksut näyttävät täsmälleen saman näköisiltä. Ylikasvanut perunahan niistä ensimmäisenä mieleen tulee.
Mielestäni kaikki tuon ikäiset muksut näyttävät täsmälleen saman näköisiltä. Ylikasvanut perunahan niistä ensimmäisenä mieleen tulee.
Timo T.A. Mikkosen ainoa näkevä opaskoira Sokea Reeta istui jäähallin katolla. Sokea Reeta näki Timo T.A. Mikkosen yrittävän alkaa nousta jäähallin tikapuita pitkin katolle.
"Mitä sinä Timo T.A. Mikkonen oikein hommaat?", kysyi Sokea Reeta.
"Haluaisin tulla uimaan!", vastasi Timo T.A. Mikkonen.
"Voi että sinä olet pölijä, Timo T.A. Mikkonen", Reeta naureskeli, "ei tämä ole uimahalli!"
"Ei se mitään", Timo T.A. Mikkonen sanoi, "minulla on omat vedet mukana."
"Muistitko ottaa uimapukuni mukaan, kuten sovittiin?", kysyi Sokea Reeta.
"Totta kai muistin, enhän ole tykkimies, vaan rajavartiomies!", Timo T.A. Mikkonen viisasteli.
"Selvä on, herra majuri!", Sokea Reeta virnisteli, mutta ei Timo T.A. Mikkoselle vaan peilille.
"Olet sinä Sokea Reeta hassu, ei yli 60-vuotias ole enää asevelvollinen, vai viittaatko ironisesti vuoden 2008 sotaharjoitukseen?", kysyi Timo T.A. Mikkonen.
"Hei Timo T.A. Mikkonen, meikä on koira, ei mulla oo ironiantajua." Sokea Reeta muistutti.
"Ei se mitään, ei ole minullakaan - meninhän naimisiin Ninan kanssa, hahaha!"
Sillä hetkellä näytti siltä, kuin taivaalta olisi irronnut tähti. Se piirsi tähtitaivaalle nopean vedon, kuin merenneitoa esittävän maalauksen viimeisen, hopeisen silauksen.