Lada- eniten levinnyt Suomen teilleLada - vuoden auto, joskus kahdenkin.
Muistattekos muuten niitä vanhoja automainosten sloganeita, jotka olivat itse asiassa kortsumainoksia:
- Pitkän päälle Datsun! (lienee ainakin Lenille tuttu)
- Saab, se varma kotimainen!
-
Mitä muita niitä nyt olikaan...
Ei ole enää Karjaatakaan. Kuuluu Raaseporiin.Veikkaisin tätä, mutta ainakaan Enon kuntaa ei ole ollut vuosikausiin. Se on nykyisin Joensuun nukkumalähiö.
Tämä oli siis luultavasti kompa, joten vastaan a.
Veikkaisin tätä, mutta ainakaan Enon kuntaa ei ole ollut vuosikausiin. Se on nykyisin Joensuun nukkumalähiö.
Tämä oli siis luultavasti kompa, joten vastaan a.
Vasta oli Iltiksen lööpissä, että poliisi surmasi vaimonsa mökillä. On kuultu kaikenmoisista tylpistä astaloista, mutta että vielä mökkikin...Pappa luki mummolle lehteä ääneen ja sanoi että täällä lukee "Nainen tapettu Tyrväällä".
- Millä???, vastasi mummo
Ja Vammalan kuntaa ei enää ole, se on osa Sastamalaa.Työkaveri vastas että Tyrvää kuuluu nykyään Vammalaan, mutta vitsi ei ole yhtään niin hauska Vammala-versiona
Samassa paikassa Saksan futismaajoukkue harjoittelee kulmureita ja vapareita.Miten Israelin urheilijat keskittyvät tuleviin olympialaisiin?
-Menemällä keskitysleirille
Juha Föhrin sisko meni naimisiin ex-AC/DC vokalistin Bon Scottin veljen kanssa ja sai nimekseen Föhr-Scott.
Miten päin Ritchie Blackmore soitti lavalla Rainbow-aikoihin, kun Ronnien kanssa oli riitaa?Auringonjumala meni naimisiin kuuluisan hevilaulajan kanssa.
Radio.
Itse keksin. Huonoin ikinä.
Vasta oli Iltiksen lööpissä, että poliisi surmasi vaimonsa mökillä. On kuultu kaikenmoisista tylpistä astaloista, mutta että vielä mökkikin...
Eikö tuo pitäisi olla toisena olevalla?-Tietenkin toiseksi viimeisellä. Hän pääsee vapaalla kädellään vemppaamaan edessäolevaa!
Eikö tuo pitäisi olla toisena olevalla?
Terv. "Junailija"
Mietipä nyt junailija, missä järjestyksessä vaunut kasataan. Ensin yksi haavisto, siihen eteen toinen, siihen eteen kolmas jne kunnes tulee se viimeinen vaunu. Tokavikalla vaunulla on siis paras asema. Toki hän on toinen vaunu, jos tämä juna lähtee liikkeelle, mutta mulla on vahva epäilys, että juna fiilistelee paikoillaan.
Me kasataan aina juna edestäpäin. Sori, meiijän moka.Mietipä nyt junailija, missä järjestyksessä vaunut kasataan. Ensin yksi haavisto, siihen eteen toinen, siihen eteen kolmas jne kunnes tulee se viimeinen vaunu. Tokavikalla vaunulla on siis paras asema. Toki hän on toinen vaunu, jos tämä juna lähtee liikkeelle, mutta mulla on vahva epäilys, että juna fiilistelee paikoillaan.
Me kasataan aina juna edestäpäin. Sori, meiijän moka.
Pekka ja Antonio lukee Urheilulehteä, koska Pekka on innokas F1-fani. Kun lehti tipahti postiluukusta 2.2.2012, niin Antonio nouti postin ja totesi Pekalle, että "mun pitää mennä veskiin helpottamaan oloa, kun susta on niin söpö kuva kannessa."
-Tietenkin toiseksi viimeisellä. Hän pääsee vapaalla kädellään vemppaamaan edessäolevaa!